[ Golf MK2 ] Rallye 1.8 16v BI-TURBO!

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

[ Golf MK2 ] Rallye 1.8 16v BI-TURBO!

Post autor: ygd » ndz sty 08, 2006 22:59

Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 16:40 przez ygd, łącznie zmieniany 2 razy.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » ndz sty 08, 2006 23:19

niezłe, niezłe. Ach te mk1 - szkoda, że takie krótkie te filmiki...



Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » ndz sty 08, 2006 23:25

witam tu jest mój golf którego zbudowałem z pomocą mojego przyjaciela pawla hasse ,jest to 1.8 16v turbo. 282km i 313 niutonow, caly dół kuty zawory sodowane wtryski g60 i instalacja również intercoler z sprintera turbina kkk26 ładuje 1bar, kreci sie 7600obr/min jechałem nim 260km/h i bylo by wiecej ale konczył sie pas ,przyspiesz tak mocno ze 1,2,3 kręci laczka i wyrywa kierownice ale ogolem jest super. mk1 juz nie ma sprzedałem ale bez silnika kupilem golfa raylle i tam pojdzie silnik ale juz na dwóch turbinach gotowy bedzie na lato a golfa wystroił mi świątek. pozdrawiam . w razie pytan pisac na gg 6369844 wieczorami


Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn sty 09, 2006 10:03

Zajebiscie wymiatala jedyneczka. Gratuluje pomyslu, teraz bedziesz mial napend na 4 kola to i trakcja sie poprawi. Czekam na obszerna fotorelacje :food:



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn sty 09, 2006 11:18

napisz cos wiecej ,co masz zmienieone w silniku ?
jakie sprezanie?
jakie tłoki,pierscienie,korba?
jakie zawieszenie,hamulce,?


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pn sty 09, 2006 13:17

znajac zycie to wszystko co najlebsze sie zmiescilo :)

[ Dodano: Pon Sty 09, 2006 12:21 pm ]
ja nie wiem czemu takie krutkie filmiki :( ale zamiata ladnie oby tak dalej .... jakie cyfry stawiasz kolego po uturbieniu uturbionej 16V ??



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn sty 09, 2006 13:25

ja mysle ze bez 400 km i ponad 500 Nm to niech sie nie pokazuje na forum bo obciach :satan:



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pn sty 09, 2006 13:35

no to jak ktos nie wymysli czegos mocniejszego to bedzie najmocniejszy vw w polsce:) mam nadzieje ze wszyscy ci co robia swe vweje by jezdzily szybciej i jeszcze szybciej sie kiedys spotkaja:D by stanac na kresce :D:D:D:D:D



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn sty 09, 2006 13:53

wojti pisze:witam tu jest mój golf którego zbudowałem z pomocą mojego przyjaciela pawla hasse ,jest to 1.8 16v turbo. 282km i 313 niutonow, caly dół kuty zawory sodowane wtryski g60 i instalacja również intercoler z sprintera turbina kkk26 ładuje 1bar, kreci sie 7600obr/min jechałem nim 260km/h i bylo by wiecej ale konczył sie pas ,przyspiesz tak mocno ze 1,2,3 kręci laczka i wyrywa kierownice ale ogolem jest super. mk1 juz nie ma sprzedałem ale bez silnika kupilem golfa raylle i tam pojdzie silnik ale juz na dwóch turbinach gotowy bedzie na lato a golfa wystroił mi świątek. pozdrawiam . w razie pytan pisac na gg 6369844 wieczorami
wtryski G60 ? X2 czy pojedyncze , jakie masz cisnienie na listwie wtryskowej :>??
wydechowe zawory sodowe były w wiekszości glowic 16v.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pn sty 09, 2006 14:13

witam was.co do wrtyskow to sa 4 z g 60 a cisnienie jest4bar a sprezanie ponizej 8 dwie turbiny popchna ponad czterysta koni ale to bedzie wiadomo po zrobieniu tloki to kute wraz z korbami i do tego pierscienie do turbo ,zawiecha w mk1 bylo bilstein a hamulce to mój jedyny patent na swiecie zwrotnicemk1 a tarcze 290mm i do tego kopyta koszt hamólcow to 1500zl jak ktos chce to moge zalozyc a w mk2 hamolce jak najwieksze beda. pozdrawiam, i zaworów sodowanych nie bylo w 16v zadnym oprocz limiteta 16vg60 :)



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn sty 09, 2006 14:19

mylisz sie, jak bede w domu to dam ci numery tych sodowych i niemiecki opis servisowki starych glowic 16v, co do kucia to do 300km to zbyteczny wydatek.

pozdro

[ Dodano: Pon Sty 09, 2006 1:26 pm ]
seryjny wtrysk ma wydajnosc 245cc @ 3bar , przy 4 barach bedzie 282cc , nie sadzisz ze troszke zaubogo bedzie, masz jakis wykres wideband AFR ?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » pn sty 09, 2006 17:30

witam moje wtryski dawały 350cc przy 4 barach a jak był strojony u świątka to przy 282 koniach mial niecałe 12afr a co do tych zaworów to niemożliwe bo te wystepowały tylko w 16v g6o i audi s2 a w 16v byly tylko stalowe zreszta sprawdzalem. pozdrawiam


Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn sty 09, 2006 19:02

nie ma sie co sprzeczać, ale luknij do edzia jesli niewierzysz :
027 109 611 B - te sa zwykłe
027 109 611 D - a te sodium filled i szły w golfach 16v tylko do 89 roku.

golfik smiga ładnie
wyprzedziłeś mnie w projekcie ;)

pozdro


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

...*ZabA*...
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 07, 2006 03:55
Lokalizacja: OstrovVWiiAA !!
Kontakt:

Post autor: ...*ZabA*... » pn sty 09, 2006 20:29

pomysl swietny i wykonanie jeszcze lepsze...... GRATYLACJE =D>


Polo Classic dawniej... pora na nowe VW !!
O====O ;)
CULT STYLING !!

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości