[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Moderator: G0 Karcio
Co do ułożenia to nie liczyłbym na to, bo jak się ułożą to wszystkie 4 sprężyny ze starości. W polówce po założeniu kitu miałem podobnie... przód trochę wyżej od tyłu i jedyne co dało się na to poradzić to wyregulować tylny amortyzator na talerzyku... tutaj na serii chyba nie ma takiej opcji.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 08:22 przez mikew_86, łącznie zmieniany 2 razy.
Bo może wszyscy zakładacie te sprężyny źle? Tylne na przód albo do góry nogami?
Sagano, jak dla mnie to na tych zdjęciach przód siedzi niżej, ale może po prostu nie wytrzeźwiałem jeszcze. Jakiekolwiek obniżenie to i tak krok w dobrą stronę. Rozwaliło mnie to porównanie z "bratem".
Jeśli naprawdę przód siedzi wyżej to może springi do diesla Ci sprzedali?
Jak nie siądzie to spróbuj coś z jakąś podkładką pod tylne sprężyny wykombinować.
Sagano, jak dla mnie to na tych zdjęciach przód siedzi niżej, ale może po prostu nie wytrzeźwiałem jeszcze. Jakiekolwiek obniżenie to i tak krok w dobrą stronę. Rozwaliło mnie to porównanie z "bratem".
Jeśli naprawdę przód siedzi wyżej to może springi do diesla Ci sprzedali?
Jak nie siądzie to spróbuj coś z jakąś podkładką pod tylne sprężyny wykombinować.
• t h e r e ' s •• m o r e •• t o •• l i f e •• t h a n •• c a r s •• a n d •• g i r l s •• b u t •• n o t •• m u c h •
SPRZEDAM RESZTKI GRATÓW PO GOLFIE --> http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=293690" onclick="window.open(this.href);return false;
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
Springi sa zalozone dobrze i dedykowane do tego modelu. Przodek sterczy i faktycznie moze to % we krwi . Jedyne rozwiazanie jakie widze to gwint choc na sam przod. Co o takim rozwiazaniu sadzicie?brz pisze:Bo może wszyscy zakładacie te sprężyny źle? Tylne na przód albo do góry nogami?
Sagano, jak dla mnie to na tych zdjęciach przód siedzi niżej, ale może po prostu nie wytrzeźwiałem jeszcze. Jakiekolwiek obniżenie to i tak krok w dobrą stronę. Rozwaliło mnie to porównanie z "bratem".
Jeśli naprawdę przód siedzi wyżej to może springi do diesla Ci sprzedali?
Jak nie siądzie to spróbuj coś z jakąś podkładką pod tylne sprężyny wykombinować.
Wsadzić wsadzisz, ale jak to będzie tłumić....sagano88 pisze: Mam pytanko czy do seryjnych amorkow podeszly by -60mm na przod?
Najlepiej jak by ktos gwint na sam przod chcial sprzedac
Jak chcesz sam gwint przodu to mogę załatwić ale jedynie nowego TA...
też o tym pomyślałem. Ale skoro dedykowany do tego modelu, to nie ma co. Podjedź z tymi sprężynami na Dąbrowskiego do sprężyny. Oni będą wiedzieć co z tym zrobićbrz pisze:Jeśli naprawdę przód siedzi wyżej to może springi do diesla Ci sprzedali?
Tam potrafią wszystko. Ja nawet do SAABa przerabiałem, także do BOV'a wiedzieli co skręcić żebym miał kilka opcji twardości sprężyny...
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
steniu4 bede musial ich odwiedzic skoro mowisz, ze tacy z nich magicy. Co do springow tez pierwsze co pomyslalem i caly czas mialem nadzieje (jeszcze przed przyjsciem paczki) to fakt zeby nie pomylili modelu do TDI, ale sprawdzalem oznaczenia i sa do bendzynowek. W TA sa to modele od 1.4 do 1.8 bez T. Do Twoich Weitec'ow nie ma porownania
- Frykas
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2704
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
- Lokalizacja: Łęczyca Łódź
- Kontakt:
ja bym nie liczyl ze sie ulozy wiem po sobie....
-60 po pierwsze nie zalozy sie do seryjnych amorow bo nie bedzie dzialalo.. po drugie stabilizator napier.... by po półosiach i trzeba by wymieniac stab albo laczniki.. a po 3 nadal wygladal by dziwnie bo przod bylby duzo nizej niz tyl
-60 po pierwsze nie zalozy sie do seryjnych amorow bo nie bedzie dzialalo.. po drugie stabilizator napier.... by po półosiach i trzeba by wymieniac stab albo laczniki.. a po 3 nadal wygladal by dziwnie bo przod bylby duzo nizej niz tyl
Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości