kalin pisze:Sebek pisze:z bliźniaczą jetta
ta jettka przypadkiem nie jest z Łomży..
szkoda ze jej tu nie ma na forum
tej z lozmzy to daleko do tej :green_fuck:
nie temat o aucie Artura..ale...
MODEL: JETTA MK4 2001
SILNIK: 1,8 TURBO 20V
MOC: 150KM
MODYFIKACJE SILNIKA:
- TURBOSPRĘŻARKA
GARRETT2540R
- WASTEGATE F38MM TIAL SPORT (
http://www.tialsport.com/ )
- KOLEKTOR WYDECHOWY
APR (
http://www.aprperformance.com/)
- KOMPLETNY UKŁAD WYDECHOWY o średnicy 3" firmy
APR (
http://www.aprperformance.com/)
- FILTR POWIETRZA
K&N
- FMIC INTERCOOLER
ABD (
http://www.abdracing.com/)
- REGULATOR PALIWA
EIPTUNING (
http://www.eiptuning.com)
- POMPA PALIWA
WALBRO
- WTRYSKI
440CC
- STEROWANIE TURBOSPRĘŻARKĄ
GReddy boostcontroller SPEC2 (
http://www.greddy.com/ )
- KOŁO ZAMACHOWE Z GOLFA
VR6
- PODUSZKI POD SILNIKIEM I SKRZYNIĄ BIEGÓW
VF ENGINEERING (
http://www.vf-engineering.com/)
- AUTO STROJONE W FIRMIE APR: moc po modyfikacjach:
300KM
- NOWE CEWKI (ASO VW) I ŚWIECE NGK
NAPĘD:
- MECHANIZM RÓŻNICOWY O OGRANICZONYM POŚLIZGU (
http://www.peloquins.com/)
- CERAMICZNA TARCZA SPRZĘGŁA (6 RAMION)
- DOCISK TARCZY SPRZĘGŁA Z GOLFA VR6
ZAWIESZENIE:
- gwintowane
H&R z możliwością regulacji
UKłAD HAMULCOWY:
-przód: 312mm
Audi TT
-tył: 256
Leon Cupra-R
KOŁA:
- 18"x9J
Oettinger,
- opony: 235/40/18
- dystanse po 10mm przód/tył
NADWOZIE:
- Kompletny pakiet od wersji
GLI , w skład którego wchodzą:
*dokładka przedniego zderzaka
*dokładka tylnego zderzaka
*listwy progowe
Pakiet to oryginalna wersja GLI zamawiana u dealera w USA, nie żadna podróba z laminatu.
MIESIĄC TEMU CAŁY SAMOCHÓD ZOSTAŁ POLAKIEROWANY NA NOWO BIAŁYM LAKIERZE O JAŚNIEJSZYM ODCIENIU (ŻADNA STŁUCZKA NIE BYŁA POWODEM TEGO ZABIEGU-POSIADAM ZDJĘCIA Z PRZEBIEGU PRAC). Usunięte zostały wszystkie listwy, zarówno te ze zderzaków jak i drzwi.
Dokładki połaczone zostały ze zderzakami „na gładko”.
- w przednim zderzaku zamiast kratek wloty polakierowane na czarno,
- dziura po znaczku w masce-zaspawana,
- no emblem grill
- lampy od czarne Angel eyes + xenon na światłach mijania i drogowych
- duże prawe lusterko
- tylne lampy czerowne
- usunięte oznaczenia modelu
- antena dachowa od audi TT
- dach i lusterka polakierowane na czarny perłowy kolor
WNETRZE:
- pedały i podstopnica a’la audi TT
- nakładki na elementy konsoli środkowej
- skórzana kierownica trójramienna
- kratki nawiewów z R32
- wskaźnik turbo zamontowany na kolumnie kierownicy
- posiadam dodatkowe wskaźniki firmy AUTO METER (NIE MYLIĆ Z „AUTO GAUGE”) – zostały zdemontowane na rzecz DVD Pioneer’a
- nakładki na zegary ABD Racing
- gałka MOMO
AUDIO:
- NAWIGACJA/DVD PIONEER AVIC D3
SAMOCHÓD OPISYWANY W CZASOPISMIE GT NR 102 (Nr 06) CZERWIEC 2007
FOTO:
tu tylko jakos dziwnie wyszla, bo nie stoi tak wysoko...
