[mk4] .:Race Variant // 220ps 454Nm
Moderator: G0 Karcio
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
A ja wiem kto ma kompletne 1.8T na swapa jakbys chciał
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
vwbartus, zależy od opony jak się położy, sam przecież podkreślałeś
a co do swpaów, to nie opłaca się swapować bez powodu( Konrad, miał powód to swapował) na coś takiego co wychodziło w Golfie seryjnie bo się nie opłaca po prostu. Zawsze czegoś będzie brakowało, przy okazji swapu trzeba zrobić przynajmniej mały remoncik, głowica, nowe świece itd, co by mieć spokojną głowę na długi czas.
Kupując używkę na pewno od razu tego zrobić nie musisz, oczywiście można, ale mając silnik na wierzchu po prostu warto co by później nie rozbierać
Także najlepiej kupić 2.3 V5 w 170 koniach i jest luz, piękny dźwięk i daje radę . Tylko nie pakuj się w 150
Wiadomo 2.8 jeszcze lepiej, ale pali dużo i nie ma na rynku za wielu
Jak diesle to po prostu kup 130tke i tyle.
a co do swpaów, to nie opłaca się swapować bez powodu( Konrad, miał powód to swapował) na coś takiego co wychodziło w Golfie seryjnie bo się nie opłaca po prostu. Zawsze czegoś będzie brakowało, przy okazji swapu trzeba zrobić przynajmniej mały remoncik, głowica, nowe świece itd, co by mieć spokojną głowę na długi czas.
Kupując używkę na pewno od razu tego zrobić nie musisz, oczywiście można, ale mając silnik na wierzchu po prostu warto co by później nie rozbierać
Także najlepiej kupić 2.3 V5 w 170 koniach i jest luz, piękny dźwięk i daje radę . Tylko nie pakuj się w 150
Wiadomo 2.8 jeszcze lepiej, ale pali dużo i nie ma na rynku za wielu
Jak diesle to po prostu kup 130tke i tyle.
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
truckman pisze:vwbartus, zależy od opony jak się położy, sam przecież podkreślałeś
Oczywiście tylko ze tu i tu jest nankang NS2
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
Re: [Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
Ma być diesel i "czorno" z tyłupelton pisze:truckman, dobrze prawi, przemyśl to
Powód jest - brak mocy.. na początku toffic mi powiedział, że to choroba i niestety miał rację. Najpierw był zwykły program na 110, potem wtryski, FMIC na 130 a teraz jest duży większy plan na mam nadzieję dłuższy okres użytkowania - zobaczymy co z tego wyjdzie...truckman pisze:a co do swpaów, to nie opłaca się swapować bez powodu
Jak diesle to po prostu kup 130tke i tyle.
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
Buda zgnije a silnik jeszcze bedzie odpalał
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- pavo71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 826
- Rejestracja: sob lut 14, 2009 14:44
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
I dobijesz do 230-250 koni i bedziesz narzekał ze nie ma trakcji i tak bedzie w kółko... jak diesel powyzej 200 koni tylko 4x4ŻuReK pisze:Ma być diesel i "czorno" z tyłupelton pisze:truckman, dobrze prawi, przemyśl to
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
ŻuReK, no to kup asz, albo arl i sprzedaj swojego
Re: [Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
ESP i 4Motion można zamontowaćpavo71 pisze:I dobijesz do 230-250 koni i bedziesz narzekał ze nie ma trakcji i tak bedzie w kółko... jak diesel powyzej 200 koni tylko 4x4
Mam bardzo zdrową bazę więc tylko ją doposażyćtruckman pisze:ŻuReK, no to kup asz, albo arl i sprzedaj swojego
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
z tym drugim nie wiesz chyba co mówiszESP i 4Motion można zamontować
zdrowych baz jest trochę. Zrobisz jak chcesz, ale zmiana na mocniejszą serie pozwoli ci wiele zaoszczędzić. Ja się kapnąłem jak już za dużo wpakowałem, jak kiedyś z sagano przy piwku było podliczanie i on włożył we wszystko tyle co ja na pierwsze felgiMam bardzo zdrową bazę więc tylko ją doposażyć
Także teraz już bym rozegrał inaczej kwestie modów, pomyśl dobrze
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
truckman, gdyby każdy zaczął liczyć ile włożył to by o połowę mniej dobrych projektów było - ja tego nie robię i nikomu nie polecam
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
ŻuReK, to jeśli zapadła decyzja nie zostaje nic innego jak trzymać kciuki za SWAP, wybrałeś już kogoś kto będzie to ogarniał ?
Re: [Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
Tak - sprawdzony Pan, który od początku zajmował się w Golfie podnoszeniem mocy. Teraz tylko szukać dawcy z jak najlepszym wypasem..pelton pisze:ŻuReK, to jeśli zapadła decyzja nie zostaje nic innego jak trzymać kciuki za SWAP, wybrałeś już kogoś kto będzie to ogarniał ?
www.PETROV.pl - NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE !!
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
karoseria, oświetlenie, mechanika, termika, tuning
www.DYWANIKIdlaAUTA.pl - najlepsza oferta dywaników !!
welurowe, gumowe, korytkowe, wkłady bagażnika
2012: VAG Nysa | VAG Inwazja | DynóVWka | DUB IT | Tuning Zraz | The Best Of | V TZT
2013: IRS | Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja | VI TZT
2014: Worthersee | DynóVWka | Race1sm | DUB IT | TSB | VAG Inwazja
[Golf IV Variant] GTi style.. // 60% // ARTEC Turbo P
ŻuReK, uderz z tym do gościa na forum, zwie się wosiunio ogarnia dobre części i od czasu do czasu ma całe auto które może być dla Ciebie dawcą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości