SEAT LEON AUQ + GT 35 ( 2,0 T 20v) 631ps/725nm

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Dzigit84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:47
Lokalizacja: Chicago/ Podlasie

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Dzigit84 » pt gru 03, 2010 05:26

Czy zmiana przepustnicy w AWP na 2.7bi przy KO3 i podniesionym booscie na 1.3 bara ma sens? Pytam z ciekawosci


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » pt gru 03, 2010 16:06

Dzigit84 pisze:Czy zmiana przepustnicy w AWP na 2.7bi przy KO3 i podniesionym booscie na 1.3 bara ma sens?

Nie ma najmniejszego sensu a wrecz odwrotnie ,samochod moze zrobic sie slabszy na dole tak jak w przypadku zmiany glowicy na glowice z szerokimi kanalami ,mowiac prosciej - zmaleja ci "NM"w dolnej czesci zakresu obrotow uzytecznych


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: mazi » pt gru 03, 2010 18:16

Rafalek114 pisze:Nie ma najmniejszego sensu a wrecz odwrotnie ,samochod moze zrobic sie slabszy na dole tak jak w przypadku zmiany glowicy na glowice z szerokimi kanalami ,mowiac prosciej - zmaleja ci "NM"w dolnej czesci zakresu obrotow uzytecznych
a wiec w jakim celu to?

btw autko piekne;) będę śledził temat:)



Dzigit84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:47
Lokalizacja: Chicago/ Podlasie

Re: SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Dzigit84 » sob gru 04, 2010 03:19

M_ziPL pisze:
Rafalek114 pisze:Nie ma najmniejszego sensu a wrecz odwrotnie ,samochod moze zrobic sie slabszy na dole tak jak w przypadku zmiany glowicy na glowice z szerokimi kanalami ,mowiac prosciej - zmaleja ci "NM"w dolnej czesci zakresu obrotow uzytecznych
a wiec w jakim celu to?

btw autko piekne;) będę śledził temat:)
Bo u Rafalka114 ma dmuchac 2.05 Bara a z wtrysku sie lac jak z rynny wiec trzeba zwiekszyc mu troche oddech.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » wt gru 07, 2010 17:27

M_ziPL pisze: Rafalek114 napisał(a):Nie ma najmniejszego sensu a wrecz odwrotnie ,samochod moze zrobic sie slabszy na dole tak jak w przypadku zmiany glowicy na glowice z szerokimi kanalami ,mowiac prosciej - zmaleja ci "NM"w dolnej czesci zakresu obrotow uzytecznych


a wiec w jakim celu to?
w celu takim ze k03s a GT30 to dwie mocno rozniace sie od siebie sprezarki(wydajnoscia i wielkoscia) W przypadku duzej sprezarki taka modyfikacja moze dac jakies korzysci


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » pn gru 20, 2010 21:54

Ze wzgledu na to ze wszyscy sie zbroja ,doszlo i mi pare nowych czesci ... Nowa sprezarka Garrett GT35R A/R 0,63 i zewnetrzny wg Tial

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

wastegate
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob sie 14, 2010 09:47

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: wastegate » wt gru 21, 2010 07:28

No ta jak Ci dmuchnie, to tłoki wywieje :D. Ile stoi taki zestawik?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » czw lut 10, 2011 00:15

Po zakupieniu gt35 stwierdzilismy ze zlozymy silnik calkowicie od nowa tzn ( inny idealny blok plus calkowite odswierzenie na zewnatrz jak i honowanie oraz obustronne planowanie) nowe pierscienie , nowe panewki na korbowody oraz wal korbowy plus szpilki ARP do mocowania walu .


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Glowica jest juz tez skonczona i tu podziekowania dla Borysa za zrobienie portingu i wlozenie nadwymiarowych zaworow plus mocniejsze sprezyny i tytanowe talerzyki,nowe popychacze , nowy lancuszek oraz napinacz (i oczywiscie planowanie glowicy)

Obrazek Obrazek Obrazek

Kolektor ssacy juz tez gotowy i wydechowy powoli sie konczy ... Jak wszystko klapnie to pod koniec tygodnia wrzuce jakies fotki .POZDRO


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: malutki » czw lut 10, 2011 09:33

Rafalek114, moga zapytac dlaczego obustronne planowanie? czyzby blok był "krzywy" ? czy zmierzył ktoś równoległość tych płaszczyzn po tej obróbce?
widze że konkretnie idziesz :bigok: a co błogosławiony TUV na takie modyfikacje? :bajer:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » czw lut 10, 2011 21:28

Blok nie byl krzywy poprostu chcialem zeby bylo idealnie , tuv nie ma nic do gadania bo puki co seat lata na polskich deskach


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: malutki » czw lut 10, 2011 23:23

Rafalek114 pisze:tuv nie ma nic do gadania bo puki co seat lata na polskich deskach
o tym zapomniałem ;-)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » pt lut 11, 2011 22:07

Tym czasem dzisiaj odebralem moj wal i jest wywazony idealnie


Obrazek


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » sob lut 12, 2011 10:16

Wlasnie dotarly szpilki ARP do mocowania walu ...czyli powoli moge zaczac skladac blok

Obrazek


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

SEAT LEON AUQ + GT 30 ( 1,8 T 20v)

Post autor: Rafalek114 » śr lut 16, 2011 14:50

Kolektor wydechowy juz prawie gotowy , jeszcze tylko trzeba wg spasowac na aucie ..

Obrazek Obrazek Obrazek

Blok juz sie tez powoli sklada

Obrazek Obrazek Obrazek

c.d.n


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości