[AUDI S4] B5 - by aw69
Moderator: G0 Karcio
[AUDI S4] B5 - by aw69
Za namową Cowboya w końcu i ja postanowilem opisać swoje nowe wozidlo, chodź w sumie juz nie tak nowe bo jeżdze nim juz prawie rok czasu i duzo przy aucie zostalo poczynione przez ten czas, wiec troche materialu bedzie
Audi S4 B5 2,7 biturbo
1999 rok produkcji - wersja po lifcie, w wypozażeniu ma chyba wiekszość co było oferowane na tamte lata, jakies tam skórzane stołki, elektryczne furtki, fotele w prądzie, deska w carbonie, xenon, fabryczna navi - bla bla bla etc. itd. tak jak wiekszość S4
kilka fotek prawie że zaraz po zakupie:
Potem postanowilem zarzucic na Audi moje felgi z golfa - porsche look po uprzednim odświeżeniu:
efekt na aucie kiepski chyba dlatego ze fotki phonem - na zywo jako tako wygląda, ale chyba powróce do moich oem'owych
Dobra to tyle ze stylingu Wiecej nie przewiduje nic - a zapomnialbym zostala tylko zamontowana dokladka od leona cupry - taki ładny detalik
Ogólnie po zakupie Eska dostala duzo nowych gratów - auto sukcesywnie przygotowywalem pod większe moce,
Ogólnie jak to auto po zakupie mialo kilka drobnych mankamentow ktore musialem naprawić i ktore czasami sie pojawialy ale to wszystko to naprawde drobnostki chodź z tej racji ze jest to S niektóre nie były niestety tanie
Na dzień dobry Audi dostalo nową chłodnice wody (stara deko skorodowala w rogu - taki standard w A4 i passatach B5), Potem dostala nową pompe wspomagania z ASO (stara odmówila posłuszeństwa) i na koniec pociekła przekładnia - ktora powędrowala do regeneracji ) Pozatym wymieniona zostala uszczelka pod przestawiaczem faz rozrządu -deczko pociło sie spod dekielka. Oczywiście o takich sprawach jak rozrząd, płyny, oleje klocki nie wspominam bo to oczywiste I to chyba byłoby tyle z rzeczy koniecznych do naprawy.
Potem to juz tylko to co tygrysy lubią najbardziej
Na dzien dobry dodatkowa chłodnica oleju mocal wraz z podstawką z termo. - Wszystkie 4 katalizatory out oraz środkowy tłumik, Zawieszenie seryjne zostalo zastąpione nowym gwintem AP, potem coolery z RS4 ktore bardzo krótko zagościły w moim aucie ale zostały zastąpione jednym męskim FMICem - tutaj z tego miejsca duze podziękowania dla Borysa za poświecenie swojego cennego czasu i za stworzenie mega kanalizacji
i kilka fotek z demontazu RS4owych coolerow i montazu FMIC'a widac tez tam gdzies na foto umiejscowioną dodatkową chłodnice oleju:
http://www.vw.biaman.pl/2009/audiaw69/" onclick="window.open(this.href);return false;
Autko dostalo w koncu swojego pierwszego moda gdzie wyszło 317 KM wykresu niemam niestety gdzies sie zapodział I tym samym skonczylo sie szybko sprzeglo ktore juz i tak bylo slabe....Z racji ze dwumas mial juz dość mocno przypaloną powierzchnie mialem maly dylemat co zrobić, tym samym zdecydowalem sie na wymiane sprzęgła kompletnego wraz z dwumasem z RS4 B5. Pozatym profilaktycznie wymienilem DV'ki na nowe 710N, nowy N75, osławiony trójknik silikonowy na przepustnice.
A niebawem zakupilem takie oto ładne K04 z RS6 V8 biturbo
oraz wtryskiwacze siemesn DEKA 630cc
i na dniach będzie pompa paliwa Bosch Motorposrt 044:
Potem przez przypadek zakupilem w bardzo atrakcyjnej cenie, dwa piękne tłumiki robione pod wymiar od S4 - I tu znowu podziękowania dla Borysa za kawal dobrej roboty
tak brzmi sobie na postoju:
" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak podczas jazdy:
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i w koncu stalo sie czego sie obawialem - lewa K03 niestety wyzioneła ducha :/
Wiec przyspieszony progress na K04. tydzien walki i wqrwienia ale w koncu sie udalo - K04 on board i duze podziękowania dla Wojtka -mojego mechanika nadwornego który z niejednego pieca chleb jadł i nie straszne mu zadne mechaniczne zagawostki
K04 on board:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Po pierwszych jazdach na K04, zauwazylem ze auto jezdzi o wiele wiele lepiej, czego efektem było 1 miejsce na WST w klasie AWD Street (dużym fartem ale było) w Rykach i czas 12,87.
na podium z Danielem (ktory niestety nie mial tego dnia szczęścia) i kierowca mocnego S2 (który tego dnia tez niestety nie miał szczęścia) Ale jak to mówią Win is Win - Ask any racer - any real Racer
Auto w tej chwili oczekuje na strojenie które odbędzie sie niebawem i montaz wieszych hebli - jakies wieksze tarcze i zaciski 6 tloczkowe z Tourega ktore juz leza i czekaja
Audi S4 B5 2,7 biturbo
1999 rok produkcji - wersja po lifcie, w wypozażeniu ma chyba wiekszość co było oferowane na tamte lata, jakies tam skórzane stołki, elektryczne furtki, fotele w prądzie, deska w carbonie, xenon, fabryczna navi - bla bla bla etc. itd. tak jak wiekszość S4
kilka fotek prawie że zaraz po zakupie:
Potem postanowilem zarzucic na Audi moje felgi z golfa - porsche look po uprzednim odświeżeniu:
efekt na aucie kiepski chyba dlatego ze fotki phonem - na zywo jako tako wygląda, ale chyba powróce do moich oem'owych
Dobra to tyle ze stylingu Wiecej nie przewiduje nic - a zapomnialbym zostala tylko zamontowana dokladka od leona cupry - taki ładny detalik
Ogólnie po zakupie Eska dostala duzo nowych gratów - auto sukcesywnie przygotowywalem pod większe moce,
Ogólnie jak to auto po zakupie mialo kilka drobnych mankamentow ktore musialem naprawić i ktore czasami sie pojawialy ale to wszystko to naprawde drobnostki chodź z tej racji ze jest to S niektóre nie były niestety tanie
Na dzień dobry Audi dostalo nową chłodnice wody (stara deko skorodowala w rogu - taki standard w A4 i passatach B5), Potem dostala nową pompe wspomagania z ASO (stara odmówila posłuszeństwa) i na koniec pociekła przekładnia - ktora powędrowala do regeneracji ) Pozatym wymieniona zostala uszczelka pod przestawiaczem faz rozrządu -deczko pociło sie spod dekielka. Oczywiście o takich sprawach jak rozrząd, płyny, oleje klocki nie wspominam bo to oczywiste I to chyba byłoby tyle z rzeczy koniecznych do naprawy.
Potem to juz tylko to co tygrysy lubią najbardziej
Na dzien dobry dodatkowa chłodnica oleju mocal wraz z podstawką z termo. - Wszystkie 4 katalizatory out oraz środkowy tłumik, Zawieszenie seryjne zostalo zastąpione nowym gwintem AP, potem coolery z RS4 ktore bardzo krótko zagościły w moim aucie ale zostały zastąpione jednym męskim FMICem - tutaj z tego miejsca duze podziękowania dla Borysa za poświecenie swojego cennego czasu i za stworzenie mega kanalizacji
i kilka fotek z demontazu RS4owych coolerow i montazu FMIC'a widac tez tam gdzies na foto umiejscowioną dodatkową chłodnice oleju:
http://www.vw.biaman.pl/2009/audiaw69/" onclick="window.open(this.href);return false;
Autko dostalo w koncu swojego pierwszego moda gdzie wyszło 317 KM wykresu niemam niestety gdzies sie zapodział I tym samym skonczylo sie szybko sprzeglo ktore juz i tak bylo slabe....Z racji ze dwumas mial juz dość mocno przypaloną powierzchnie mialem maly dylemat co zrobić, tym samym zdecydowalem sie na wymiane sprzęgła kompletnego wraz z dwumasem z RS4 B5. Pozatym profilaktycznie wymienilem DV'ki na nowe 710N, nowy N75, osławiony trójknik silikonowy na przepustnice.
A niebawem zakupilem takie oto ładne K04 z RS6 V8 biturbo
oraz wtryskiwacze siemesn DEKA 630cc
i na dniach będzie pompa paliwa Bosch Motorposrt 044:
Potem przez przypadek zakupilem w bardzo atrakcyjnej cenie, dwa piękne tłumiki robione pod wymiar od S4 - I tu znowu podziękowania dla Borysa za kawal dobrej roboty
tak brzmi sobie na postoju:
" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak podczas jazdy:
" onclick="window.open(this.href);return false;
No i w koncu stalo sie czego sie obawialem - lewa K03 niestety wyzioneła ducha :/
Wiec przyspieszony progress na K04. tydzien walki i wqrwienia ale w koncu sie udalo - K04 on board i duze podziękowania dla Wojtka -mojego mechanika nadwornego który z niejednego pieca chleb jadł i nie straszne mu zadne mechaniczne zagawostki
K04 on board:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Po pierwszych jazdach na K04, zauwazylem ze auto jezdzi o wiele wiele lepiej, czego efektem było 1 miejsce na WST w klasie AWD Street (dużym fartem ale było) w Rykach i czas 12,87.
na podium z Danielem (ktory niestety nie mial tego dnia szczęścia) i kierowca mocnego S2 (który tego dnia tez niestety nie miał szczęścia) Ale jak to mówią Win is Win - Ask any racer - any real Racer
Auto w tej chwili oczekuje na strojenie które odbędzie sie niebawem i montaz wieszych hebli - jakies wieksze tarcze i zaciski 6 tloczkowe z Tourega ktore juz leza i czekaja
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 15:00 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Miodna furka
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
no exstra s4.. na tych kołach prezentuje się exstra - ale może byś je na czarno zrobił !? pasowały by do mocnego stylu auta !
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości