[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Rapix » czw mar 10, 2011 16:54

GT2052V - jak by co mam takie turbo nie wiem czy sprawne czy nie za grosze oddam



arwam

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: arwam » pt mar 11, 2011 01:17

Rapix, daj foto wirników na PW
ja mam sprawne ale z uszkodzoną gruszka :)
a co do tematu to kierownica fajna ale jest tylko jedno ale.
jej rozmiar bardziej pasuje jako koło sterowe do tankowca czy Titanica niż do małego auta jakim jest golf



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Michał_1977 » pt mar 11, 2011 07:48

arwam pisze:jej rozmiar bardziej pasuje jako koło sterowe do tankowca czy Titanica niż do małego auta jakim jest golf
Adamm,nie słuchaj go,bo nie zna się :grin:
Kiera elegancka i nie sądzę by była większa od ori MK3,bo tamta to jest dopiero wielka :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Adamm » pt mar 11, 2011 10:02

arwam, srednica jest taka sama jak ori :P , jest tylko bardziej masywna i dlatego takie wrazenie robi :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: arwam » pt mar 11, 2011 10:17

no to czyli i tak może robić za koło sterowe :jaja:

a tak na poważnie to jak idzie rozmnażanie koni ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Adamm » pt mar 11, 2011 21:51

arwam, narazie w stajni sa bo sie $ zbiera. bo musze sprzeglo wzmocnic bo juz zdycha ;P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Fahoo » pt mar 11, 2011 23:43

Adamm, co lepisz?dasz recepte czy top secret? twoje sie juz wys!@# po mału?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: arwam » sob mar 12, 2011 00:33

a turbo już jakieś upatrzyłeś?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Adamm » sob mar 12, 2011 09:59

Fahoo, moje sie uslizgiwalo od poczatku ale to chyba z racji tego ze za bardzo mi zabielili powierzchnie pod tarcze a nie zebrali z miejsca gdzie dolega docisk i zrobila sie zbyt duza odleglosc, dam do zrobienia sprzeglo zeby wytrzymywalo do ok 500 Nm

arwam, jeszcze nie , narazie jeszcze o tym nie mysle


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Drogojad » wt mar 22, 2011 11:54

Adamm pisze:na wiosne planuje wrzucic dol od ARLa wraz z jego chodniczka oleju. co dalej to pomysle
Jaka w lodówce teraz hybryda silnika siedzi ? i dlaczego :bajer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Adamm » sob mar 26, 2011 13:18

Drogojad, siedzi AGR caly slupek + 230 + 11 + BRD


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Drogojad
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 21:24
Lokalizacja: Kryg
Kontakt:

Re: [MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Drogojad » sob mar 26, 2011 19:13

Adamm pisze:Drogojad, siedzi AGR caly slupek + 230 + 11 + BRD
.. a dlaczego AGR zapytam nieśmaile wytrzymały ten sinkik taki ?
z innej beczki rozmawiałem na temat jednomasa w tdi gość który siedzi 10 lat w mechanice powiedział i że jednomas niszczy skrzynie
jeżeli ktoś przechodzi z 2 mas na 1 masa to rozwali skrzynie oczywiście nie za 1 dzień ale.., wie ktos cos na ten temat



arwam

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: arwam » sob mar 26, 2011 21:29

Drogojad, jak bedziesz jeździł jak dzadzio i zmieniał biegi już przy 1800rpm oraz przyspieszał na wysokich biegach już od 1000 czy 1500rpm to tak. zobacz ile ludzi jeździ np 1Z'ami które maja najczęściej rzeczywistego przebiegu ponad 300-400kkm i jakoś skrzynie mają w dobrym stanie. o ile oczywiście nie mają takiego stylu jazdy.
znacznie szybciej załatiw Ci skrzynię uszkodzony dwumas.
ja osobiście jestem zdania że należy silnik trzymać w obrotach 1800-3000rpm. jeśli np dojeżdżamy do wzniesienia a mamy 1800rpm to nie jedziemy dalej na tym samym biegu bo przecież auto ma na tyle momentu żeby nie tylko utrzymać te obroty ale nawet przyspiesza. tylko zrucam bieg niżej. chyba że warunki na drodze pozwalają trzymać na najwyższym biegu wyższe obroty np 2200to wtedy już trzeba naprawdę stromej górki żzeby auto zaczęło zwalniać..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK3] TDI by Adamm-czyli szybka lodówka-new car project

Post autor: Adamm » pn mar 28, 2011 12:06

Drogojad, dlaczego? bo trafilem w niewielkich pieniadzach AGRa :) nowsza konstrukcja, teraz z ta glowica wsadzam dol od ARLa

skrzynia ORI juz dawno sie posypala i to jeszcze z ORI silnikiem 1Z
tak poki co spisuje sie dobrze, a w sumie i tak chyba wychodzi taniej wymienic skrzynie niz dwumas :P bo za ta co mam dalem 650 zl :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości