MK3 GTi Edition- czerwony bandzior by olafart
Moderator: G0 Karcio
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
MK3 GTi Edition- czerwony bandzior by olafart
Siemaneczko wszystkim!
W końcu (po 2 latach zabawy) zdecydowałem się napisać co nieco o moim projekcie- to dobre słowo, bo jak inaczej nazwać auto, w które włożyło się tyle PLNów
No więc jedziemy: na Golfa mk3 zdecydowałem się kilka miesięcy przed faktycznym zakupem- tani, w miarę nieźle wyposażony, w środku też mi odpowiadał-wystarczająco przestronny- generalnie w 100% mnie zaspokajał
Jedynymi moimi wymaganiami były- koniecznie wersja GTi (jeszcze wtedy nie za bardzo siedziałem w temacie i niezbyt dużo wiedziałem o VR6) i w jakimś z jedynych, moim zdaniem, słusznych kolorów dla tego modelu- czyli- czarny, czerwony bądź biały (przypominam, że pierwsze mk1 GTi 1976. właśnie w takich kolorach wychodziły, później doszły inne m.in srebrny). Oglądałem z kumplami masę parchów- generalnie po ok 2 miesiącach bezowocnych poszukiwań wszystkiego mi się odechciało, a tu dostaje tel od ziomka- "Ty na Bemowie jest fajna trójeczka, nawet jakoś wygląda, jest do sprzedania". Okazało się że właściciel mieszka ok 15km ode mnie, szybkie dogadanie co do ceny i czerwony GTi Edition 8v w 5 furtkach był mój. Liczba oglądanych aut zamknęła sięcoś około 11-13 właśnie na tym egzemplarzu. Co do stanu- hmm- powiedzmy żę w 90% oryginał, jak fabryka przykazała, ale niestety kilka ognisk rdzy było (standard- nad przednia szybą i na klapie + rogi drzwi) oraz kilka modów mi nie odpowiadających
MODEL: VW Golf mk3 GTi Edition
SILNIK: 2E
MOC: seryjnie 115KM/ 166Nm teraz nie wiadomo
MODY POD MASKA: wałek Schrick'a 276st, kolektor SuperSprinta + reszta wydechu od ABFa + wkładka K&N
ZAWIESZENIE: Bilstein B6 + sprężyny H&R -40
UKLAD HAMULCOWY: 288mm na Brembo + Ferodo + GoodRidge (niedługo będą klocki sportowe EBC GreenLine)
KOLA: lato- 16' BBS RS 771 obute w Toyo Proxes 195/45////zima- 15' Speedline na Nokianach WR 185/50
NADWOZIE: po lekkich modach...
WNĘTRZE: czarno- skórzane Recaro, + czarne słupki + skórzany Kamei + wszystkie dodatki od 20jahre i masa jeszcze
AUDIO: skromne, bądź skromne ale jest
Zmiany przeprowadzone: trochę ich jest- patrz opis
Plany: Hmm- zmiana silnika na dłubniętego ABFa, bo z wyglądu nie ma co już chyba robić
Tak wyglądał w momencie zakupu:
Dostałem do niego dodatkowo oryginalne 15stki Speedline'a, więc było ok
17stki od razu wyrzuciłem, zarzuciłem 15stki no i zacząłem szperać po necie- w poszukaniu informacji o mk3, wersjach itd,itd.
W momencie zakupu te 10% odbiegające od oryginału to:
* sprężyny Vogland -80mm na każdą z osi:
* wyfuk Remusa (od przedniego do końcowego)- nowiutki- nie podobał mi się od początku, ale szkoda wymieniać coś co jest nowe jak są inne wydatki
* przyciemnione tylne szyby (przekonywałem się do nich ponad rok, teraz już mi przestały przeszkadzać, a że są bardzo dobrze zrobione- pewnie już zostaną)
W wyposażeniu było:
* ABS
* 2x poducha
* elektryczne + podgrzewane lusterka
* 4x szybki elektryczne
* elektr szyberdach
i dodatkowo oczywiście wyposażenie standard dla tej wersji czyli przykładowo: MFA, czerwone wnętrze Recaro, progi, lotka, grill na 2 żebra itd, itd....
+ bardzo duży atut tego autka czyli
* Bilstein B6 + springi Vogland- zawias z najwyższej półki, nie jakiś shit typu SuperSport, MTS itp. itp w sumie ten zawias zadecydował w dużej mierze o kupnie auta, bo koszt nowego to grubo ponad 2tysie
Oczywiście po zakupie dokonałem standardowych wymian płynów, klocków hamulcowych, pasków itd. pojechałem od razu na hamownie i muszę przyznać było miło zaskoczony bo:
przypominam- seryjnie powinno być 115KM i 166NM. Podbudowało mnie to trochę (po chwilowej załamce- jak się dobrze przyjrzałem blacharce auta i rdzy jaka na nim była) no i postanowiłem że auto zostaje i zacznę przywracać go do stanu świetności. Miałem jako taką wizję, gorzej z funduszami, ale że "dla chcącego nic trudnego" to:
Pierwsze mody to zmiana zawiasu na trochę wyższy (na Voglandzie w 2 osoby nie dało się przejechać progó zwalniających- szkoda było mi dołu auta i progów) i poszukiwania nowych felg- po zaczerpnięciu info z neta- poszukałem BBS RM 771 z 20jahre, udało się zakupić już pomalowane na czarno:
udało mi się w niedługim czasie dorwać zawias -40 firmy H&R, więc też od razu zawitał na autko
szybko postanowiłem poprawić front- kupiłem nowe lampki inPro:
jeździłem na nich 1 miesiąc i zaczął trafiać mnie szlak, bo świeciły mimo wielu prób regulacji stożkowo, czyli po środku auta- centralnie przed znaczkiem nie było widać wielkie NIC!! Od tego czasu jak ktoś mi mówi, że lampy tuningowe są ok i święcą spoko to mnie tylko pusty śmiech ogarnia- NIC nie będzie świecić lepiej od oryginalnych produktów Helli!!! Empirycznie nikt mnie jeszcze nie przekonał, że może być inaczej, a uwierzcie, trochę lamp już widziadłem :green_fuck:
no więc z pomocą ponownie przyszło forum- i zakupiłem takie coś z niemcowni (chyba nie muszę tłumaczyć co to jest:) :
przy okazji wymieniłem tylne lampki na przerobione Helle- śmieszne jaki człowiek kiedyś był głupi- myślałem że to org wyrób w takiej barwie
szybko udało mi się dorwać kolejny rarytasik, czyli Hella Black Magic:
później jeszcze były Hella Crazy Colours ver. Red-Black, ale auto przemieniło się w Felicię, więc powrót do HBM był oczywisty:
do Projectorów zagościł xenon 6000k
Auto w wakacje 2008 zostało pomalowane na oryginalny kolor TorandoRot- no i w końcu przestała drażnić mnie rdza (której de facto dużo nie było, ale że jestem strasznym pedantem jeśli chodzi o takie rzeczy- musiała zniknąć )
Przy okazji zawitał zestaw spryskiwaczy reflektorów od Skody Octavii II + halogeny od 20jahre oraz obrysówki odymione z versji USA
W czasie gdy auto się lakierowało (a trwało to 6tygodni!!!) zebrałem trochę fantów od 20jahre i innych, czyli:
* licznik ze srebrnymi tarczami
* ręczny z czerw przyciskiem czyt "psia końcówa" bo tak to wygląda :green_fuck:
* gaka zmiany biegów GolfBall
* czerwone znaczki GTi w listwy
* czerwony znaczek GTi w grill + na tylną klapę (były już wcześniej jak widać na zdjęciach powyżej)
* czerwone rozpórki kielichów przednich + tylnych
* obszyłem na nowo czarną skórą z czerwonym przeszyciem kierownicę i mieszek zmiany biegów + podłokietnik z Allegro (taki był w aucie od początku)
* czerwone paski na listwy, na całe auto
* kupowałem pojedynczo na Ebay.de czerwone pasy
* zakupiłem zagłówki do tylnej kanapy Recaro
* nakupowałem poszczególne części do montowania podgrzewania foteli (maty, przełącznik, przekaźniki itd)
* doszedł z Włoch kolektor SuperSprinta
* z DE doszły wałki Schricka 276st
* udało się dorwać dedykowany zestaw stożka K&N 57-0099
* podświetlenie wszystkich przycików w aucie poszło na czerwono, a licznik na nieb z czerwonym wyświetlaczem
i na pewno jeszcze trochę pierdółek by się znalazło...
po odebraniu auta od lakiernika- zamontowałem wszystkie te pierdółki (oprócz podgrzewania foteli)- i charakter autka konkretnie się zmienił, rzekłbym jet inny
aktualny setup zimowy na aucie wygląda tak i przyznam że białe Speedline'y to fajna rzecz na śnieg:
w zimę udało mi się w końcu uzbierać trochę grosza i dokończyłem modyfikacje wydechu, czyli do kolektora SS 4-2-1, doszedł cały oryginalny i nowy VW wydech od ABFa- dla mnie najciekawszy wydech w mk3, nie żadne tungowe Remusy, srusy i tym podobne:
w sumie przez przypadek, bo nie miałem takich planów, chociaż zawsze mi się to podobało, zakupiłem od jednego z forumowiczów skórę Recaro- czyli najwyższy model foteli dedykowanych do mk3 (kanapa oczywiście z zagłówkami)- komplecik w stanie BDB/idealnym z boczkami i do tego czarne plastyki wnętrza + dokupiłem czarne osłony przeciwsłoneczne oraz uchwyty:
w skórze jak wiadomo, od razu jest grzanie tyłeczka więc zostało zamontowane w aucie.
Aktualnie do auta dołożone jest i uzupełnia wyposażenie z jakim Golf wyszedł z fabryki do tzw. full opcji (brakuje tylko tempomatu i Webasto):
* skóra Recaro
* podgrzewanie przednich foteli
* kieszenie boczne materiałowe z kopertówkami- lampkami
* full pakiet od 20jahre oprócz zestawu Nokii
* podgrzewane dysze spryskiwaczy
* spryskiwacze reflektorów
* climatronick (nie mam zdjęcia póki co)
* konsola środkowa z uchwytem na kubki- USA
czekam aż dotrze prawdziwy rarytas- w PL u nikogo jeszcze takiego nie widziałem:
http://kamei-shop.de/shop/bilddbREADAct ... t&picnum=1
Cena skórzanego- hmm- trochę odstraszająca, ale się należał Golfikowi, bo jednak oryginał to oryginał, a Kamei Premium chyba za takie może uchodzić
Generalnie- całość opisałem na szybko, w pon. dam listę z cenami wszystkich części aby każdy czytający, kto chcę kupić parcha i go robić od podstaw- wiedział ile to kosztuje. Czasami naprawdę lepiej kupić auto już gotowe i przygotowane przez jakiegoś zajawkowicza (jak większość na tym forum) za te 5tys. więcej niż budować samochód od początku... Będzie czas, sukcesywnie będę uzupełniał opis mojego strażaka
i na razie kilka, ale będą następne, ciekawszych fotek by Bogi (czarne mk2 GT Special- 100% oryginalne auto mojego brata- pozdrawiam!) :
Na końcu chciałem podziękować osobom, bez których tego auta by nie było:
* Berni- za cenne rady, szczególnie jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne oraz naukę jazdy
* Kuba- za serwisowanie autka
* Maciek- za szybkie akcje z jazdą po części na 2 koniec Polski i wymienianie ich na deszczu
* dla masy ludzi z forum- za poszczególne porady, chęć pomocy i wykonane roboty (Rydzu, Ukiloki, Greg, GTO, Papol itd.)
pozdro dla wszystkich fanów VW!!!!
W końcu (po 2 latach zabawy) zdecydowałem się napisać co nieco o moim projekcie- to dobre słowo, bo jak inaczej nazwać auto, w które włożyło się tyle PLNów
No więc jedziemy: na Golfa mk3 zdecydowałem się kilka miesięcy przed faktycznym zakupem- tani, w miarę nieźle wyposażony, w środku też mi odpowiadał-wystarczająco przestronny- generalnie w 100% mnie zaspokajał
Jedynymi moimi wymaganiami były- koniecznie wersja GTi (jeszcze wtedy nie za bardzo siedziałem w temacie i niezbyt dużo wiedziałem o VR6) i w jakimś z jedynych, moim zdaniem, słusznych kolorów dla tego modelu- czyli- czarny, czerwony bądź biały (przypominam, że pierwsze mk1 GTi 1976. właśnie w takich kolorach wychodziły, później doszły inne m.in srebrny). Oglądałem z kumplami masę parchów- generalnie po ok 2 miesiącach bezowocnych poszukiwań wszystkiego mi się odechciało, a tu dostaje tel od ziomka- "Ty na Bemowie jest fajna trójeczka, nawet jakoś wygląda, jest do sprzedania". Okazało się że właściciel mieszka ok 15km ode mnie, szybkie dogadanie co do ceny i czerwony GTi Edition 8v w 5 furtkach był mój. Liczba oglądanych aut zamknęła sięcoś około 11-13 właśnie na tym egzemplarzu. Co do stanu- hmm- powiedzmy żę w 90% oryginał, jak fabryka przykazała, ale niestety kilka ognisk rdzy było (standard- nad przednia szybą i na klapie + rogi drzwi) oraz kilka modów mi nie odpowiadających
MODEL: VW Golf mk3 GTi Edition
SILNIK: 2E
MOC: seryjnie 115KM/ 166Nm teraz nie wiadomo
MODY POD MASKA: wałek Schrick'a 276st, kolektor SuperSprinta + reszta wydechu od ABFa + wkładka K&N
ZAWIESZENIE: Bilstein B6 + sprężyny H&R -40
UKLAD HAMULCOWY: 288mm na Brembo + Ferodo + GoodRidge (niedługo będą klocki sportowe EBC GreenLine)
KOLA: lato- 16' BBS RS 771 obute w Toyo Proxes 195/45////zima- 15' Speedline na Nokianach WR 185/50
NADWOZIE: po lekkich modach...
WNĘTRZE: czarno- skórzane Recaro, + czarne słupki + skórzany Kamei + wszystkie dodatki od 20jahre i masa jeszcze
AUDIO: skromne, bądź skromne ale jest
Zmiany przeprowadzone: trochę ich jest- patrz opis
Plany: Hmm- zmiana silnika na dłubniętego ABFa, bo z wyglądu nie ma co już chyba robić
Tak wyglądał w momencie zakupu:
Dostałem do niego dodatkowo oryginalne 15stki Speedline'a, więc było ok
17stki od razu wyrzuciłem, zarzuciłem 15stki no i zacząłem szperać po necie- w poszukaniu informacji o mk3, wersjach itd,itd.
W momencie zakupu te 10% odbiegające od oryginału to:
* sprężyny Vogland -80mm na każdą z osi:
* wyfuk Remusa (od przedniego do końcowego)- nowiutki- nie podobał mi się od początku, ale szkoda wymieniać coś co jest nowe jak są inne wydatki
* przyciemnione tylne szyby (przekonywałem się do nich ponad rok, teraz już mi przestały przeszkadzać, a że są bardzo dobrze zrobione- pewnie już zostaną)
W wyposażeniu było:
* ABS
* 2x poducha
* elektryczne + podgrzewane lusterka
* 4x szybki elektryczne
* elektr szyberdach
i dodatkowo oczywiście wyposażenie standard dla tej wersji czyli przykładowo: MFA, czerwone wnętrze Recaro, progi, lotka, grill na 2 żebra itd, itd....
+ bardzo duży atut tego autka czyli
* Bilstein B6 + springi Vogland- zawias z najwyższej półki, nie jakiś shit typu SuperSport, MTS itp. itp w sumie ten zawias zadecydował w dużej mierze o kupnie auta, bo koszt nowego to grubo ponad 2tysie
Oczywiście po zakupie dokonałem standardowych wymian płynów, klocków hamulcowych, pasków itd. pojechałem od razu na hamownie i muszę przyznać było miło zaskoczony bo:
przypominam- seryjnie powinno być 115KM i 166NM. Podbudowało mnie to trochę (po chwilowej załamce- jak się dobrze przyjrzałem blacharce auta i rdzy jaka na nim była) no i postanowiłem że auto zostaje i zacznę przywracać go do stanu świetności. Miałem jako taką wizję, gorzej z funduszami, ale że "dla chcącego nic trudnego" to:
Pierwsze mody to zmiana zawiasu na trochę wyższy (na Voglandzie w 2 osoby nie dało się przejechać progó zwalniających- szkoda było mi dołu auta i progów) i poszukiwania nowych felg- po zaczerpnięciu info z neta- poszukałem BBS RM 771 z 20jahre, udało się zakupić już pomalowane na czarno:
udało mi się w niedługim czasie dorwać zawias -40 firmy H&R, więc też od razu zawitał na autko
szybko postanowiłem poprawić front- kupiłem nowe lampki inPro:
jeździłem na nich 1 miesiąc i zaczął trafiać mnie szlak, bo świeciły mimo wielu prób regulacji stożkowo, czyli po środku auta- centralnie przed znaczkiem nie było widać wielkie NIC!! Od tego czasu jak ktoś mi mówi, że lampy tuningowe są ok i święcą spoko to mnie tylko pusty śmiech ogarnia- NIC nie będzie świecić lepiej od oryginalnych produktów Helli!!! Empirycznie nikt mnie jeszcze nie przekonał, że może być inaczej, a uwierzcie, trochę lamp już widziadłem :green_fuck:
no więc z pomocą ponownie przyszło forum- i zakupiłem takie coś z niemcowni (chyba nie muszę tłumaczyć co to jest:) :
przy okazji wymieniłem tylne lampki na przerobione Helle- śmieszne jaki człowiek kiedyś był głupi- myślałem że to org wyrób w takiej barwie
szybko udało mi się dorwać kolejny rarytasik, czyli Hella Black Magic:
później jeszcze były Hella Crazy Colours ver. Red-Black, ale auto przemieniło się w Felicię, więc powrót do HBM był oczywisty:
do Projectorów zagościł xenon 6000k
Auto w wakacje 2008 zostało pomalowane na oryginalny kolor TorandoRot- no i w końcu przestała drażnić mnie rdza (której de facto dużo nie było, ale że jestem strasznym pedantem jeśli chodzi o takie rzeczy- musiała zniknąć )
Przy okazji zawitał zestaw spryskiwaczy reflektorów od Skody Octavii II + halogeny od 20jahre oraz obrysówki odymione z versji USA
W czasie gdy auto się lakierowało (a trwało to 6tygodni!!!) zebrałem trochę fantów od 20jahre i innych, czyli:
* licznik ze srebrnymi tarczami
* ręczny z czerw przyciskiem czyt "psia końcówa" bo tak to wygląda :green_fuck:
* gaka zmiany biegów GolfBall
* czerwone znaczki GTi w listwy
* czerwony znaczek GTi w grill + na tylną klapę (były już wcześniej jak widać na zdjęciach powyżej)
* czerwone rozpórki kielichów przednich + tylnych
* obszyłem na nowo czarną skórą z czerwonym przeszyciem kierownicę i mieszek zmiany biegów + podłokietnik z Allegro (taki był w aucie od początku)
* czerwone paski na listwy, na całe auto
* kupowałem pojedynczo na Ebay.de czerwone pasy
* zakupiłem zagłówki do tylnej kanapy Recaro
* nakupowałem poszczególne części do montowania podgrzewania foteli (maty, przełącznik, przekaźniki itd)
* doszedł z Włoch kolektor SuperSprinta
* z DE doszły wałki Schricka 276st
* udało się dorwać dedykowany zestaw stożka K&N 57-0099
* podświetlenie wszystkich przycików w aucie poszło na czerwono, a licznik na nieb z czerwonym wyświetlaczem
i na pewno jeszcze trochę pierdółek by się znalazło...
po odebraniu auta od lakiernika- zamontowałem wszystkie te pierdółki (oprócz podgrzewania foteli)- i charakter autka konkretnie się zmienił, rzekłbym jet inny
aktualny setup zimowy na aucie wygląda tak i przyznam że białe Speedline'y to fajna rzecz na śnieg:
w zimę udało mi się w końcu uzbierać trochę grosza i dokończyłem modyfikacje wydechu, czyli do kolektora SS 4-2-1, doszedł cały oryginalny i nowy VW wydech od ABFa- dla mnie najciekawszy wydech w mk3, nie żadne tungowe Remusy, srusy i tym podobne:
w sumie przez przypadek, bo nie miałem takich planów, chociaż zawsze mi się to podobało, zakupiłem od jednego z forumowiczów skórę Recaro- czyli najwyższy model foteli dedykowanych do mk3 (kanapa oczywiście z zagłówkami)- komplecik w stanie BDB/idealnym z boczkami i do tego czarne plastyki wnętrza + dokupiłem czarne osłony przeciwsłoneczne oraz uchwyty:
w skórze jak wiadomo, od razu jest grzanie tyłeczka więc zostało zamontowane w aucie.
Aktualnie do auta dołożone jest i uzupełnia wyposażenie z jakim Golf wyszedł z fabryki do tzw. full opcji (brakuje tylko tempomatu i Webasto):
* skóra Recaro
* podgrzewanie przednich foteli
* kieszenie boczne materiałowe z kopertówkami- lampkami
* full pakiet od 20jahre oprócz zestawu Nokii
* podgrzewane dysze spryskiwaczy
* spryskiwacze reflektorów
* climatronick (nie mam zdjęcia póki co)
* konsola środkowa z uchwytem na kubki- USA
czekam aż dotrze prawdziwy rarytas- w PL u nikogo jeszcze takiego nie widziałem:
http://kamei-shop.de/shop/bilddbREADAct ... t&picnum=1
Cena skórzanego- hmm- trochę odstraszająca, ale się należał Golfikowi, bo jednak oryginał to oryginał, a Kamei Premium chyba za takie może uchodzić
Generalnie- całość opisałem na szybko, w pon. dam listę z cenami wszystkich części aby każdy czytający, kto chcę kupić parcha i go robić od podstaw- wiedział ile to kosztuje. Czasami naprawdę lepiej kupić auto już gotowe i przygotowane przez jakiegoś zajawkowicza (jak większość na tym forum) za te 5tys. więcej niż budować samochód od początku... Będzie czas, sukcesywnie będę uzupełniał opis mojego strażaka
i na razie kilka, ale będą następne, ciekawszych fotek by Bogi (czarne mk2 GT Special- 100% oryginalne auto mojego brata- pozdrawiam!) :
Na końcu chciałem podziękować osobom, bez których tego auta by nie było:
* Berni- za cenne rady, szczególnie jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne oraz naukę jazdy
* Kuba- za serwisowanie autka
* Maciek- za szybkie akcje z jazdą po części na 2 koniec Polski i wymienianie ich na deszczu
* dla masy ludzi z forum- za poszczególne porady, chęć pomocy i wykonane roboty (Rydzu, Ukiloki, Greg, GTO, Papol itd.)
pozdro dla wszystkich fanów VW!!!!
Ostatnio zmieniony sob lut 27, 2010 21:10 przez olafart, łącznie zmieniany 9 razy.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
tiaaaa w końcu!! a jak ja Cie prosiłem o foty golfa to nie miałeś
Pozdro
Pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jak uda mi się odzyskać dane z uszkodzonego dysku twardego to pozwolę sobie wrzucić kilka fotek Twojego golfa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Świetne auto, szacuneczek za wkład wygląda rewelacyjnie. Tylko ten błotnik z wlotem mi nie pasi...
[ Dodano: 31 Maj 2009 00:53 ]
[ Dodano: 31 Maj 2009 00:53 ]
Dobry plan, a nie lepiej vr6olafart pisze:Plany?
Hmm- zmiana silnika na dłubniętego ABFa, bo z wyglądu nie ma co już chyba robić
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
- olafart
- Corrado VR6 VSR
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
- Lokalizacja: VWarszawa
- Kontakt:
tego znaleźli dla mnie na Bemowie- czyli na zawodach 1.4mili- tzn stał na parkingu oczywisćie, właściciel przyjechał oglądać SSSjest ich kilka, zostaw ten ursynów i wpadaj
jak coś będziesz miał to spoko- a zdjecia widzisz jakie miałem- takie bidne trochę w większości, telefonem robionerysiektr pisze:jak uda mi się odzyskać dane z uszkodzonego dysku twardego to pozwolę sobie wrzucić kilka fotek Twojego golfa
wlot zrobiony pod stożek, który po kilku miesiącach używania ostatnio wyjąłem. Będe myślał nad tym, czy wrócić do oryginalnego błotnikabecior pisze:Świetne auto, szacuneczek za wkład wygląda rewelacyjnie. Tylko ten błotnik z wlotem mi nie pasi
Co do silnika AAA/ ABV- wydaje mi się że jest za mało rozwojowy, niewspółmiernie do ponoszonych nakładów finansowych, więc raczej odpada, ale nic nie skreślam... Były jeszcze myśli nad 1.8t 180KM, ale jednak turbodoładowane silniki to nie jest to, co mi się podoba.
Zakładam że ABF spokojnie wystarczy do takiego dupowoza i autko będzię się w miarę przemieszczać z pkt A do pkt B
Ostatnio zmieniony śr lip 22, 2009 22:32 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rapciuch
- GRAPHITE BANDIT
- Posty: 325
- Rejestracja: czw kwie 09, 2009 12:42
- Lokalizacja: Lubartóvw
- Kontakt:
Prawdziwy bandzior Dobre mody i w dobrym kierunku. Aby tak dalej. Życze powodzenia
MK3 GRAPHITE BANDIT BY RAPCIUCH
http://www.youtube.com/watch?v=NboLh1CF_Zk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235904
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images38.fotosik.pl/182/9de68333fed276a8med.jpg[/img][/url]
http://www.youtube.com/watch?v=NboLh1CF_Zk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235904
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images38.fotosik.pl/182/9de68333fed276a8med.jpg[/img][/url]
fajna biedronka pakiecik 20jahre + concept color robi swoje, no i silniczek niczego sobie
Pozdro,
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
na żywo robi mega wrażenie wszystko jest na tip topBruno77 pisze:no golfik pierwsza klasa bardzo ładnie wygląda widać wiesz co robić z golfikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- szyszka1981
- vw rullezzzz!!!!
- Posty: 265
- Rejestracja: ndz cze 08, 2008 01:17
- Lokalizacja: OGL
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości