
ciezko jest mi sobie wyobrazic jakby wygladaly w macie a taka opcja mnie jara
Moderator: G0 Karcio
evolution pisze:hmmmm fanty z pierwszej strony zalozone, auto wystrojone, wykres nie jest taki jakbym chcial do konca, nie mam zkad wziac wiecej paliwa w cylindrach i seryjny icek stoi tez na przeszkodzie, wiec pewnie bedzie trzeba pompki i icek wymienic.. wynik 155 PS i 390 Nm bez dymu. max niuty dopiero przy niespelna 2500 rpm zeby nie przeciazac bez potrzeby napedu.pelton1985, pewnie niebawem wstawi wykres. wiec przylukacie
nie czytałem także wybaczpelton1985 pisze:fasd, wczytaj się głębiej w temat, masz wszystko ładnie opisane, co i jak![]()
turbo poszło do wymiany bo musiało być wymienione... i w serii było zdecydowanie mniej niż Ty miałeś, a przed autem jeszcze trochę pracy i modyfikacji mechanicznych
P.S. Ile niuta u Ciebie wyszło?
np. jaką? Od ARL'a czyli ta która teraz jest w aucie dmucha 1,1 bara i jeszcze sporo przed niąfasd pisze:nie trzeba było od razu czegoś większego wsadzić jak juz wiedziałes ze bedziesz dalej modził?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości