[ mk3 GTI EDITION ] by micab
Moderator: G0 Karcio
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:17
- Lokalizacja: katowice
super gti tylko szkoda że na 8v one są słabe i lubią paliwo gti2.0 8v na przyspieszenia jest słabszy niż 1,9tdi 90ps sprawdzaliśmy z kumplem a 90 ps nie ma polotu do 1.9tdi 110ps silnik afn a spalanie jest w granicach 6 przy ciężkiej nodze w mieście a przy lekkiej 4,5 l dizla wole jednak dizla niż gti ale każdy ma swuj gust a pozatym masz ssuper golfa wizual
nieprawdą jest co piszesz ze 2.0 8V jest słabszy "w przyśpieszaniu" niż 1.9 TDI jest nawet mocniejszy niż ten 110 KM. a spalanie nie jest takie złe - pali mniej niż benzyna 1.8, a 2.0 8V przy "lekkiej nodze" zejdziesz na 5.9 l PBswistak20040 pisze:super gti tylko szkoda że na 8v one są słabe i lubią paliwo gti2.0 8v na przyspieszenia jest słabszy niż 1,9tdi 90ps sprawdzaliśmy z kumplem a 90 ps nie ma polotu do 1.9tdi 110ps silnik afn a spalanie jest w granicach 6 przy ciężkiej nodze w mieście a przy lekkiej 4,5 l dizla wole jednak dizla niż gti ale każdy ma swuj gust a pozatym masz ssuper golfa wizual
fuks pisze:micab, miales wszystko napisac ile co i jak Cie kosztowalo..
Ja juz zakupilem autko takiego jak wczesnie pisalem. Czyli GTi w 5 furtkach.
Wymienilem w nim, rozrzad, olej, filtr powietrza, oleju, paliwa, olej mobil 1 10w40 za to zaplacilem 250 zl tylne klocki, pasek klinowy i od wspomagania, simering i uszczelke pod pokrywe zaworow. za to zaplacilem w graniach 200 zl. Za robote dalem 200 zl. Czyli wynioslo mnie 650 zl na starcie. Teraz wlasnie dalem autko na instalacje LPG .. zaplace 1950 zl za kompletnego BRC z butla w kole. Pewnie mi powie ze musze swiece i przewody wymienic wiec jeszcze jakies 200 zl mnie czeka wydatku ;/ Wieczorkiem napisze jak sie autko sprawuje itp. fotki autka wrzuce niebawem
pozdrawiam
jesssuuu
nielepiej bylo dolozyc do TDI 110Km i kilowalbys takie GTI jak chcial zakladajac ze co drugi teraz ma junkersa???
roznica w GTI a TDi 110PS jest niewielka prawie znikoma
a przeciez z zalozenia GTI ma smigac a nie sie toczyc a jest odwrotnie
a spalanie 6L w GTI to chyba z wiatrem w plecy 1 osoba pusto na drodze 90kmh na 5biegu
a 6L w TDi to predkosc powyzej 120kmh i to spokojnie
zreszta kazdy chwali to co ma
ja tam wole jednak klekoty niz benzyne z cyklon-B
Krzylu pisze:fuks pisze:micab, miales wszystko napisac ile co i jak Cie kosztowalo..
Ja juz zakupilem autko takiego jak wczesnie pisalem. Czyli GTi w 5 furtkach.
Wymienilem w nim, rozrzad, olej, filtr powietrza, oleju, paliwa, olej mobil 1 10w40 za to zaplacilem 250 zl tylne klocki, pasek klinowy i od wspomagania, simering i uszczelke pod pokrywe zaworow. za to zaplacilem w graniach 200 zl. Za robote dalem 200 zl. Czyli wynioslo mnie 650 zl na starcie. Teraz wlasnie dalem autko na instalacje LPG .. zaplace 1950 zl za kompletnego BRC z butla w kole. Pewnie mi powie ze musze swiece i przewody wymienic wiec jeszcze jakies 200 zl mnie czeka wydatku ;/ Wieczorkiem napisze jak sie autko sprawuje itp. fotki autka wrzuce niebawem
pozdrawiam
jesssuuu
nielepiej bylo dolozyc do TDI 110Km i kilowalbys takie GTI jak chcial zakladajac ze co drugi teraz ma junkersa???
roznica w GTI a TDi 110PS jest niewielka prawie znikoma
a przeciez z zalozenia GTI ma smigac a nie sie toczyc a jest odwrotnie
a spalanie 6L w GTI to chyba z wiatrem w plecy 1 osoba pusto na drodze 90kmh na 5biegu
a 6L w TDi to predkosc powyzej 120kmh i to spokojnie
zreszta kazdy chwali to co ma
ja tam wole jednak klekoty niz benzyne z cyklon-B
ale nie bedziesz "kilowal" 2.0 8V - TDI 110
no własnie, jak coś się sypnie to....piotr marzec pisze:ja mam GTI 115km a wolalbym diesla 110km,ale pod warunkiem ze dieselbedzie w lepszym stanie od mojego GTI.i tu wam powiem ze juz takiego dobrego diesla nie znajde
a poza tym Krzylu kto mówił o gazie.... chyba nie ja, skoro mam 8V bez gazu - i nie zamierzam miec z gazem to batów nie dostane od TDI 110
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
a ja jestem zadowolony z gti na gazie i wcale nie wzdycham do tdi każdy lubi co innego, diesel to diesel a benzyna to benzyna.....to i to ma swoje plusy i minusy......
nie zgadzam się tylko ze stwierdzeniem że gti nie ma elastyczności.....i się toczy toczy to się 1.4 albo wolnossący diesel.....takie moje zdanie.....elastyczność to jest właśnie najmocniejszy punkt tego silnika.....
pozatym łatwo powiedzieć, mogłem dołożyć trochę i kupić TDI....owszem...ale jeżeli mam porównywać tdi do gti to tylko tego 110ps.....a do takiego trzeba już dołożyć sporo a nie trochę....miałem tyle kasy ile miałem i kupiłem to co kupiłem.....jestem bardzo zadowolony i chyba o to w tym chodzi.....powiem więcej.....jak kiedyś będę zmieniał mk3 na mk4 albo mk5 to też prawdopodobnie będzie to zagazowana benzyna.....
co do spalania to wynik 9,8/100km lpg po zatłoczonym mieście wydaje mi się że jest bardzo dobry.....9/100km lpg to zużycie w trasie do 130km/h dość dynamicznie i auto praktycznie w pełnym obiążeniu.....czyli dwie osoby i cały tył zawalony częściami.....
nie zgadzam się tylko ze stwierdzeniem że gti nie ma elastyczności.....i się toczy toczy to się 1.4 albo wolnossący diesel.....takie moje zdanie.....elastyczność to jest właśnie najmocniejszy punkt tego silnika.....
pozatym łatwo powiedzieć, mogłem dołożyć trochę i kupić TDI....owszem...ale jeżeli mam porównywać tdi do gti to tylko tego 110ps.....a do takiego trzeba już dołożyć sporo a nie trochę....miałem tyle kasy ile miałem i kupiłem to co kupiłem.....jestem bardzo zadowolony i chyba o to w tym chodzi.....powiem więcej.....jak kiedyś będę zmieniał mk3 na mk4 albo mk5 to też prawdopodobnie będzie to zagazowana benzyna.....
co do spalania to wynik 9,8/100km lpg po zatłoczonym mieście wydaje mi się że jest bardzo dobry.....9/100km lpg to zużycie w trasie do 130km/h dość dynamicznie i auto praktycznie w pełnym obiążeniu.....czyli dwie osoby i cały tył zawalony częściami.....
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
zgadzam sie.TDI 110km ma taka elastycznosc ze nasze 2.0 8v moga tylko pozamiatac.TDI poprostu ma POWER-a przy kazdym zakresie obrotow.Krzylu pisze:spoko KU_BI dlatego pisze ze GTI niedostanie jak jest dobry kierownik i niema gazociagu jak jest odwrotnie .........
heheh micab chyba niemaiales okazji jezdzic TDI
zadna benzyna nieam takiej elastycznosci jak diesel
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
piotr marzec pisze:zgadzam sie.TDI 110km ma taka elastycznosc ze nasze 2.0 8v moga tylko pozamiatac.TDI poprostu ma POWER-a przy kazdym zakresie obrotow.Krzylu pisze:spoko KU_BI dlatego pisze ze GTI niedostanie jak jest dobry kierownik i niema gazociagu jak jest odwrotnie .........:chytry:
heheh micab chyba niemaiales okazji jezdzic TDI :wink:
zadna benzyna nieam takiej elastycznosci jak diesel :grin:
i dlatego wlasnie ja poszukuje dla siebie TDI 110 ;D poszukiwanai trwają ;)
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
nigdzie nie napisałem że gti ma lepszą elastyczność od tdi, napisałem jedynie że ma bardzo dobrą elastyczność......
wiele razy miałem okazje jeździć tdi i doskonale wiem jak to chodzi....oczywiste jest to że elastyczność w tdi jest lepsza niż w benzynach, wszystko przez turbinie.....bo to dzięki niej moment obrotowy jest tak duży......
co z tego że wolnossący diesel ciągnie już od dołu jak nie ma co ciągnąć bo ma mały moment.....
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:19 ]
no to przyszedł czasna zimówki:
i czarny komplecik w zderzak od wujka briano
wiele razy miałem okazje jeździć tdi i doskonale wiem jak to chodzi....oczywiste jest to że elastyczność w tdi jest lepsza niż w benzynach, wszystko przez turbinie.....bo to dzięki niej moment obrotowy jest tak duży......
co z tego że wolnossący diesel ciągnie już od dołu jak nie ma co ciągnąć bo ma mały moment.....
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:19 ]
no to przyszedł czasna zimówki:
i czarny komplecik w zderzak od wujka briano
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
dzisiaj przyszły nowe lampki na tył....oczywiście oryginały hella, ogólnie mi się bardzo podobają, ale cały czas zastanawiam się czy nie lepiej do czarnego auta i wszystkich czarnych przednich świateł włożyć też czarne tylne lampy hella z serii magic colours....co myślicie o tym ??
wiem że fota słaba, ale już ciemno było i auto brudne, jak umyje to napewno będą lepsze
wiem że fota słaba, ale już ciemno było i auto brudne, jak umyje to napewno będą lepsze
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości