GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Moderator: G0 Karcio
Rafalek114, nie wazne dla mnie w sumie czy klima czy climatronic. Chodzilo mi wlasciwie o intercooler. Klime miales oryginalnie w starym silniku czy to klima od tego co masz teraz? Nie bylo problemow z wsadzeniem ic, czy bylo cos przerabiane?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Wiem ,wiem ze to nie wazne Wiec klima byla przy starym silniku i wszystko jezeli chodzi o klime zostalo ze starego silnika Jezeli chodzi o ic to oczywiscie ze sa problemy z jego wlozeniem bo jest dosyc duzy jak na golfa 3 ! I tak jak widac na foto z pasa przedniego nie zostalo za duzo ....
ps czym najlepiej usunac konserwacje z podluznic ?????
ps czym najlepiej usunac konserwacje z podluznic ?????
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Sprobuj benzyna ekstrakcyjna, powinno zejsc
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Jasne, to akurat żadna przeszkoda. Póki co gromadzą się fundusze i staram się zebrać jak najwięcej info na temat takowej przeróbki. A jak sprawa z elektryką, trzeba dużo przerabiać mając oryginalną wiązkę?Rafalek114 pisze:mozesz zawsze dac inna miske tzn bardziej plaska i nie bedzie problemu z glaba, zreszta moj do jakos specjalnie wysokich to chyba tez nie nalezy
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Bolo GTI pisze:Jasne, to akurat żadna przeszkoda. Póki co gromadzą się fundusze i staram się zebrać jak najwięcej info na temat takowej przeróbki. A jak sprawa z elektryką, trzeba dużo przerabiać mając oryginalną wiązkę?Rafalek114 pisze:mozesz zawsze dac inna miske tzn bardziej plaska i nie bedzie problemu z glaba, zreszta moj do jakos specjalnie wysokich to chyba tez nie nalezy
A to juz musisz rozmawiac z kolegami ktorzy robili mojego swpa ! Ale z tego co wiem to jest najtrudniejsze z tego wszystkiego , dlatego jak nie czujesz sie w elektronice mega dobry to lepiej zlec to komus innemu , bo wiazka musi byc zrobiona perfekcyjnie zeby nic sie nie dupilo w przyszlosci ! pozdro
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
benzyna ekstrakcyjna nie da rady za słabeps Czy ktos wie czym i w jaki sposob najlepiej usunac ori konserwacje z podluznic ?? bo chce ogarnac wszystko pod maska na 100 procent ,ale nie umiem sobie poradzic z ta konserwacja . Jak by ktos mial jakis sprawdzony pomysl to dzieki z gory
jak chesz sie bawic w zmywanie to NITRO rusza to ale trzeba duzo pędzlem machać,
mozesz też szczotka drucianą na szlifierce albo wiertarce, osobiście preferuje szczotke na szlifierce bo z wiertarka to za dużo zabawy . a w miejscach gdzie nie dojdziesz szczotka to pozostaje tylko zeskrobać.
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
beny841 pisze:benzyna ekstrakcyjna nie da rady za słabeps Czy ktos wie czym i w jaki sposob najlepiej usunac ori konserwacje z podluznic ?? bo chce ogarnac wszystko pod maska na 100 procent ,ale nie umiem sobie poradzic z ta konserwacja . Jak by ktos mial jakis sprawdzony pomysl to dzieki z gory
jak chesz sie bawic w zmywanie to NITRO rusza to ale trzeba duzo pędzlem machać,
mozesz też szczotka drucianą na szlifierce albo wiertarce, osobiście preferuje szczotke na szlifierce bo z wiertarka to za dużo zabawy . a w miejscach gdzie nie dojdziesz szczotka to pozostaje tylko zeskrobać.
No tak ,ale jak zrobie to szczotka druciana to napewno porysuje caly lakier,a nie chcialbym ! musze jakos zrobic to zeby lakieru nie uszkodzic bo chcialbym zeby bylo czysciutko pod maska
A tak wyglada golf po podniesieniu gwintu o prawie 3 cm ,az taki jeep jeszcze nie jest
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 20:42 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
hmm to napewno mówiesz o orginalnej konserwacji ??Rafalek114 pisze:
No tak ,ale jak zrobie to szczotka druciana to napewno porysuje caly lakier,a nie chcialbym ! musze jakos zrobic to zeby lakieru nie uszkodzic bo chcialbym zeby bylo czysciutko pod maska
przecież oryginalna konserwacja jest nakładana przed lakierem no chyba ze chodzi ci o wosk czy tam inne mazidło
trochę sie nie zrozumieliśmy
w takim razie to zakup sobie pędzel i 5 literków Nitro a na pewno to usuniesz i kilka szmat aby wycierać na bieżąco to co sie rozpuści
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 22:22 przez beny841, łącznie zmieniany 1 raz.
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Chodzi pewnie o konserwacje podwozia a nie pod lakierem, w komorze silnika tez jest tym nasmarkane
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Dokladnie chodzi mi o ten smieszny wosk ktory cholernie twardy sie zrobil i plynami do mycia silnika go nie dalo rady zerwac! kupie nitro i bede probowal walczyc z tym gownem
podziekowal
podziekowal
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 15:04 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości