MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 21:44

daniel1d pisze: dzięki :) no ciekawe czy oprócz golfa comsporta jest jeszcze taki golf w PL ?
chyba nie ma... był R32 Biturbo ale to wykonanie materialmord.de (Paweł) a stroił VTG (GS) ale pewnie na jakimś SA pewnie autronic czy jak to sie nazywa
Tak właśnie jest..I nie tylko jeden RS6 jest tam serwisowany.
no tak, macie jeszcze jedno RS6 w Siedlcach :)



Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » wt cze 23, 2009 21:55

nono ładny projekcik :)
widać ze to ma chęć jechać :)
dziek ładny :)
a te 3 zegarki nie zasłaniają ci widoku :chytry:


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 23, 2009 22:01

beny841 pisze:a te 3 zegarki nie zasłaniają ci widoku :chytry:
Zasłaniają komputer ale i tak tam nic ciekawego niema :P Tak było oryginalnie montowane dwa dodatkwoe zegary w 1.8T w wersji USA..U mnie są tam tylko tymczasowo potem będą albo w miejscu gdzie są nawiewy na środku albo nad radiem.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt cze 23, 2009 22:25

no na seryjnych wtryskach na pewno , poza tym u Ciebie powyżej 400KM juz powoli trzeba uważać na korby.
pamietaj że ty masz 5 zaworów, a VR6 ma 4 zawory na cylinder z dziwnym rozwiązaniem że jeden wałek steruje i ssącymi i wydechowymi oraz kanały w głowicy maja rózną długość

VR6 ma z kolei tą fajna zalete że wał ma podparty w 7 miejscach i jest to zajebiście zwarty i pancerny silnik

ja tam kibicuje temu projektowi bo jest to jeden z pierwszych w PL, a firma proturbo, chociaż nie znam widać ze ma profi podejście... z tego co wiem to Albert zaczął serwisować tam swoją RS6 (+ jakies dorbne mody), wiec pewnie robił rozeznanie...
Dobrze ze mi powiedziales bo wogole o tym nie mialem zielonego pojecia :D
a VR bez zakucia powyzej 400 KM nie musi sie martwic o korby :) ??

A co do projektu czekam na wynik docelowy i życze 400 KM


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 23, 2009 22:36

aw69 pisze:Dobrze ze mi powiedziales bo wogole o tym nie mialem zielonego pojecia :D
Adam nie chodzi mi o to żeby sie spierać jaki to super jest VR albo jaki niefajny jest 2,7 V6 BiT .... po prostu napisałeś w takim tonie jakby było od poczatku zapowiadane 400KM w tym projekcie i jakaś porażka ze przy 0,6B nie ma 4 z przodu :)
IMO VR 24V jest niedoceniany, bo przy lekkim dmuchnieciu jest to fajny silniczek (w USA jest tych projektów full) a z kolei 2,7 BiT daje mozliwosci ale tez niemałym kosztem (sam wiesz ile SID wpakował w 450KM, fakt moze w paru miejscach przesadził)

z mojej strony EOT, jak chcesz to mozemy pogadac na GG :)
aw69 pisze:a VR bez zakucia powyzej 400 KM nie musi sie martwic o korby :) ??
według Patryka VR 3.2 wytrzymuje 550KM @ 600NM na seryjnym dole !! a przeca 3.2 ma te same korby co 2.8 :P, wiec...
A co do projektu czekam na wynik docelowy i życze 400 KM
ja nigdy nie czytałem żeby celem było 400KM ale na tej przekładce 2mm + 2 uszczelki i tej turbinie jest to jak najbardziej osiagalne



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 23, 2009 22:42

cowboy pisze:Cytat:
A co do projektu czekam na wynik docelowy i życze 400 KM


ja nigdy nie czytałem żeby celem było 400KM ale na tej przekładce 2mm + 2 uszczelki i tej turbinie jest to jak najbardziej osiagalne
No właśnie ja też nie rozumiem skąd te 400km.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt cze 23, 2009 23:28

400km moze wzielo sie stad ze jest to wykonalne wlasnie na seryjnych tlokach i korbowodach .. turbo niby ma duzo wiekszy potencjal ,dlatego w sumie jak juz robic to czemu nie na granicy wytrzymalosci podzespolow ! wracajac do silnika 2,7bi turbo to ten motor wytrzymuje 620nm informacja sprawdzona , samochod zrobil juz 10tys km i korby dalej zyja , jastem ciekawy jak 2,8 poradzilby sobie z takim momentem . Odbiegajac lekko od tematu osobiscie uwazam ze bi turbo zawsze bedzie przyjemniej chodzilo niz samochod na jednej turbinie poniewaz bedzie mial ciekawszy dol... ale to jest moje zdanie .ps tak na marginesie to w s4 idzie osiagnac ponad 500km na sprezarkach z rs6 czyli k04 , a te sprezarki dmuchaja juz mocno ponizej 3000 obrotow .... niestety nie wykonalne to jest na jednej turbinie w vr6


ps uwazam ze projekt jest zajebisty i bardzo fajnie ze powstal ,ale przy potencjale jakim posiada turbo mam nadzieje ze polecisz troche wyzej ! pozdro
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 22:09 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr cze 24, 2009 00:04

A to nie planujecie robic takiej mocy ??? Ja myslalem ze jak zaturbiac to zaturbiac :)
Dla 300 KM to szkoda byloby mi kasy sie bawic w zaturbianie tego motoru. A myslalem ze bedzie ciekawiej.
A co do tych 550 KM na seryjnym dole to wiesz....pozyjemy zobaczymy :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 24, 2009 00:09

aw69 pisze:A to nie planujecie robic takiej mocy ???
Nie pisałem że nie planujemy ale nie pisałem też że będzie odrazu 400koni..
To jest dopiero początek zrobi się wydech i inne dolegliwości z którymi golf się teraz zmaga i wtedy podniesie się mu moc :D


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr cze 24, 2009 00:22

spoko w takim razie czekamy na wiecej :) bo ja jestem głodny mocy :grin:


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 24, 2009 00:25

aw69 pisze:bo ja jestem głodny mocy :grin:
hehe a kto nie jest :P
400 koni może być w każdej chwili wystarczyły by tylko odpowiednie dysze do podtlenku wsadzić :D
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 00:27 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr cze 24, 2009 00:59

400 koni może być w każdej chwili wystarczyły by tylko odpowiednie dysze do podtlenku wsadzić
Taka moc to nie moc :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr cze 24, 2009 09:36

pewnie lepiej by bylo jak by wyszlo 400koni na wykresie bez nitro ...,ale tak jak napisales lepiej dozowac sobie przyjemnosc ! pozdro


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 24, 2009 10:45

pewnie lepiej by bylo jak by wyszlo 400koni na wykresie bez nitro
No lepiej lepiej :D


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości