ABV by szparak
Moderator: G0 Karcio
ABV by szparak
Po ponad 2 miesięcznym opóźnieniu chciałem opisać Swój nowy nabytak
24.02.2008 r. stałem się posiadaczem Golfa III 2.9 VR6 syncro, 190 KM z 97r. (modelowy 98r.) z przebiegiem 198 300 km
Golfik jest dobrze wyposażony:
- czarny kolorek
- czarne wnętrze łącznie z podsufitówką
- czarna skórzana tapicerka
- elktryczne szyby, lusterka, centralny zamek... itp
- podgrzewane fotele z regulacją w 4 płaszczyznach
- klimatyzacja
- no i przede wszystkim napęd Co najważniejsze działa bez zarzutu
Na autko trafiłem przypadkowo bo zadzwoniłem dowiedzieć się o cenę, a że kilka dni później jechałem do Katowic to stwierdziłęm, że dojadę kawałem (90km) żeby zabaczyć golfika. No i po 2 dniach stałem się jego szczęśliwym posiadaczem . Dopiero w drodze powrotnwj uśwadomiłem sobie, ze mam kolejnego mk3 i że szarego GTI trzeba będzie sprzedać. Zabrałem się więc do skompletowania jednago IDEALNEGO golfika Wziąłem sobie tydzień wolnego i zabrałem się do pracy. Stwierdziłęm, że szare GTI musi być pozbawione wszystkich modów jakich w nim dokonałem. Praca nad golfikami trwała do 6 marca bo tego dnia ok 23 przyjechał mój znajomy z Łodzi i odkupił szarego GTI Jestem zadowolony bo trafił w dobre ręce jedynie co zostało w GTI to nagłośnienie włącznie z zabudową i climatronik NIESTETY ze względu braku czasu na przekładkę
Tak, że w VR otrzymał pakiet od 20 jahre oraz wszystki ciemne lampy:
- gałka
- pasy
- nakładka na ręczny
- kierownicę z czerwonym obszyciem
- BBS RS 771, które przeszły moda przez zimę
- opony DUNLOP SP SPORT 2000 215/40/16
- przednie IN-PRO przerobione na czarne
- tylne clarki czarne
- boczne hella dymione
- spryskiwacze reflektorów
- xenon 4300K
- nakładki na pedały od mk4
- podłokietnik od mk4 (obszyty skórą)
- czarna podsufitówka
- kluczyk scyzoryk wraz z centralką
- radio SONY MP40
- wymiana oleju na Castrol EDGE 10W 60
Nowy golfik miał kilka mankamentów:
- problem ze wspomaganiem, ale po 2 krotnej wymianie oleju jest już wszystko OK
- ABS raz działa raz nie (jestem w trakcie szukania nowej pompy)
- drobny problem ze skrzynią, bo ciężko wchodziły biegi, ale po naprawie mechanizmu zmnainy biegów jest znacznie lepiej
- brakowało też niektórych platików, ale dzień po zakupie wybrałem się do serwisu i wszystko udało mi się zamówić na 3 dniach wszystko też założyłem
W czasie użytkowania VRa wymieniłem filtr stożkowy na seryjny ze względy na zbyt duży rezonans przy 6000 obrotach. Efekt słuchowy był bardzo fajny, ale przy dłuższej trasie stawał się męczący.
Zmieniłem podświatlenia na czrewone, liczniki sa podświatlone na biało natomiast z wyświatlaczami musze się troszkę pomęczyć bo są to liczniki motor meter z diodami SMD także będzie troszkę z nimi zabawy.
Ze względu na to, ze VR miał popękane plastiki na silniku z czernowym napisem zdecydowałem się na ich odnowę. Pokrywa na silnik jest teraz gładka w kolorze srebrnym od byłego mk4 mojego taty, natomiast reszta plastików jest w kolorze VRa
Golfik posiada gwintowane zawieszenie KW z regulacją twardości przednich amorków. Niestety po wyjazdach do Łodzi na poligonie z dziurami strzelił mi tylni lewy amorek na szczęście nic się więcej nie uszkodziło. Amorek oddałem w Płocku do regeneracji. Został naprawiony i dodatkowo wymienili mi tłoczek na nowy z regulacją twardości stwierdziłem, że zregeneruje wszystkie amorki ze względu na to, że ten po naprawie zdecydowanie lepiej tłumi nierówności. Teraz golfik jest ustawiony optymalnie ( amorki 3/4 twardości i 1/2 skręcone sprężyny.
Odnośnie spalania to potrafi zadziwić W trakcie powrotnej drogi nie mogłem się powstrzymać przetestować nowy nabytek Na prędkościomierzu doszło do 240km/h, ale jak wiadomo przy takich prędkościach na pewno troszkę zawyża. Trasę 410 km dobrze zniosłem, spalanie wyszło 8,9 l/100km, jechałem przeważnie 120-150 km/h tak, żeby się oswoić z nowym golfem. Pewnego dnia jak wracałem z Łodzi ze szkoły wyszedł 7,5 l/100km, ale 100 km/h nie przekraczałem. Po ostatnich zabawach na mieście wyszedł 21,6 l/100 km. Także średniej nie liczę, ale w 12-13 l się mieszczę
24.02.2008 r. stałem się posiadaczem Golfa III 2.9 VR6 syncro, 190 KM z 97r. (modelowy 98r.) z przebiegiem 198 300 km
Golfik jest dobrze wyposażony:
- czarny kolorek
- czarne wnętrze łącznie z podsufitówką
- czarna skórzana tapicerka
- elktryczne szyby, lusterka, centralny zamek... itp
- podgrzewane fotele z regulacją w 4 płaszczyznach
- klimatyzacja
- no i przede wszystkim napęd Co najważniejsze działa bez zarzutu
Na autko trafiłem przypadkowo bo zadzwoniłem dowiedzieć się o cenę, a że kilka dni później jechałem do Katowic to stwierdziłęm, że dojadę kawałem (90km) żeby zabaczyć golfika. No i po 2 dniach stałem się jego szczęśliwym posiadaczem . Dopiero w drodze powrotnwj uśwadomiłem sobie, ze mam kolejnego mk3 i że szarego GTI trzeba będzie sprzedać. Zabrałem się więc do skompletowania jednago IDEALNEGO golfika Wziąłem sobie tydzień wolnego i zabrałem się do pracy. Stwierdziłęm, że szare GTI musi być pozbawione wszystkich modów jakich w nim dokonałem. Praca nad golfikami trwała do 6 marca bo tego dnia ok 23 przyjechał mój znajomy z Łodzi i odkupił szarego GTI Jestem zadowolony bo trafił w dobre ręce jedynie co zostało w GTI to nagłośnienie włącznie z zabudową i climatronik NIESTETY ze względu braku czasu na przekładkę
Tak, że w VR otrzymał pakiet od 20 jahre oraz wszystki ciemne lampy:
- gałka
- pasy
- nakładka na ręczny
- kierownicę z czerwonym obszyciem
- BBS RS 771, które przeszły moda przez zimę
- opony DUNLOP SP SPORT 2000 215/40/16
- przednie IN-PRO przerobione na czarne
- tylne clarki czarne
- boczne hella dymione
- spryskiwacze reflektorów
- xenon 4300K
- nakładki na pedały od mk4
- podłokietnik od mk4 (obszyty skórą)
- czarna podsufitówka
- kluczyk scyzoryk wraz z centralką
- radio SONY MP40
- wymiana oleju na Castrol EDGE 10W 60
Nowy golfik miał kilka mankamentów:
- problem ze wspomaganiem, ale po 2 krotnej wymianie oleju jest już wszystko OK
- ABS raz działa raz nie (jestem w trakcie szukania nowej pompy)
- drobny problem ze skrzynią, bo ciężko wchodziły biegi, ale po naprawie mechanizmu zmnainy biegów jest znacznie lepiej
- brakowało też niektórych platików, ale dzień po zakupie wybrałem się do serwisu i wszystko udało mi się zamówić na 3 dniach wszystko też założyłem
W czasie użytkowania VRa wymieniłem filtr stożkowy na seryjny ze względy na zbyt duży rezonans przy 6000 obrotach. Efekt słuchowy był bardzo fajny, ale przy dłuższej trasie stawał się męczący.
Zmieniłem podświatlenia na czrewone, liczniki sa podświatlone na biało natomiast z wyświatlaczami musze się troszkę pomęczyć bo są to liczniki motor meter z diodami SMD także będzie troszkę z nimi zabawy.
Ze względu na to, ze VR miał popękane plastiki na silniku z czernowym napisem zdecydowałem się na ich odnowę. Pokrywa na silnik jest teraz gładka w kolorze srebrnym od byłego mk4 mojego taty, natomiast reszta plastików jest w kolorze VRa
Golfik posiada gwintowane zawieszenie KW z regulacją twardości przednich amorków. Niestety po wyjazdach do Łodzi na poligonie z dziurami strzelił mi tylni lewy amorek na szczęście nic się więcej nie uszkodziło. Amorek oddałem w Płocku do regeneracji. Został naprawiony i dodatkowo wymienili mi tłoczek na nowy z regulacją twardości stwierdziłem, że zregeneruje wszystkie amorki ze względu na to, że ten po naprawie zdecydowanie lepiej tłumi nierówności. Teraz golfik jest ustawiony optymalnie ( amorki 3/4 twardości i 1/2 skręcone sprężyny.
Odnośnie spalania to potrafi zadziwić W trakcie powrotnej drogi nie mogłem się powstrzymać przetestować nowy nabytek Na prędkościomierzu doszło do 240km/h, ale jak wiadomo przy takich prędkościach na pewno troszkę zawyża. Trasę 410 km dobrze zniosłem, spalanie wyszło 8,9 l/100km, jechałem przeważnie 120-150 km/h tak, żeby się oswoić z nowym golfem. Pewnego dnia jak wracałem z Łodzi ze szkoły wyszedł 7,5 l/100km, ale 100 km/h nie przekraczałem. Po ostatnich zabawach na mieście wyszedł 21,6 l/100 km. Także średniej nie liczę, ale w 12-13 l się mieszczę
Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 13:48 przez szparak, łącznie zmieniany 3 razy.
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
Bardzo fajny ten golfik. Konkretne wyposażenie, silnik no i napędzik na 4 W zimę bedzie mozna poszaleć
Jedynie co nie pasuje to te lusterka. Przód też mi się nie widzi. Nie pasuje do MK3. Ale co kto lubi
Jedynie co nie pasuje to te lusterka. Przód też mi się nie widzi. Nie pasuje do MK3. Ale co kto lubi
Ostatnio zmieniony czw maja 01, 2008 08:24 przez Kowal_, łącznie zmieniany 1 raz.
330KM/450Nm
Na żywo bardzo ładnie się prezentują więc nie jest źle..mkowalm pisze:Jedynie co nie pasuje to te lusterka
A reszta to już cudo.... Bez komentarza ;P
[size=167][b]NOWE FOTKI[/b][/size]
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1402921#1402921[/url][/b]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/608dc8621ade775d.html][img]http://images22.fotosik.pl/190/608dc8621ade775dmed.jpg[/img][/url]
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1402921#1402921[/url][/b]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/608dc8621ade775d.html][img]http://images22.fotosik.pl/190/608dc8621ade775dmed.jpg[/img][/url]
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 22:38
- Lokalizacja: Biłgoraj/Rzeszów
- Kontakt:
- vwosiu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 767
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 14:46
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
autko piękne czekałem az zalozysz nowy temat z autem jesli chodzi o auto to super
silnik wysposarzenie i fanty w ktore go juz wyposazyłes gratuluje
ale jednak tak jak To_mas, napisał grill troche nie teges
czytając pierwszy post napisałes że
moze lepiej skompletowac pakiet USA bo widac ze zderzak z tyłu juz jest
tak czy inaczej gratuluje autka i powodzenia w modach
silnik wysposarzenie i fanty w ktore go juz wyposazyłes gratuluje
ale jednak tak jak To_mas, napisał grill troche nie teges
czytając pierwszy post napisałes że
to twoje autko ale czy to dobre rozwiązanieszparak pisze:- grill ala V GTI (na lato będzie też zderzak)
moze lepiej skompletowac pakiet USA bo widac ze zderzak z tyłu juz jest
tak czy inaczej gratuluje autka i powodzenia w modach
- -Jeloniusz-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 07:35
- Lokalizacja: prawie Gdańsk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości