GTI EDITION 16 V by Burza Jr
Moderator: G0 Karcio
GTI EDITION 16 V by Burza Jr
No i nadszedł czas żeby pokazac następce tragicznie zmarłego GTI EDITIONa którego chyba w miare wszyscy kojarzyli no to zaczynamy bo w sumie duzo sie nie zmieniło następca jest jego lustrzanym odbiciem
Golf III GTI EDITION czarna perła 5 drzwi 95' 2.0 16 V 150 PS z wypasów to
-4 el szyby z domykaniem
-el szyberdach
-el i podgrzewane lusterka
-Fotele Recaro (zagłowki w tylnej kanapie)
-Podgrzewane fotele
-Wspomaganie
-Komputer MFA
-2 Air Bagi
-ABS
-Halogeny
-Centralny zamek z alarmem
-Alufelgi orginał VW z jakimis oponami zimowymi 185/55/15 (bardzo kiepsko trzymaja na zakretach i wogole zero trakcji na nich)
Auto przyjechało z Szwajcari jeździła nim baba wiec do wymiany praktycznie wszystko co sie da na początek zajełem sie silnikiem podstawy czyli
- kpl rozrząd (pasek rolka etc) pasek alternatora pasek wspomagania,
- olej Castrol GTX MAGNATEC, filtr oleju,
- Stożkowy filtr powietrza (orginał zestaw KN pod 2.0 16 V)
- filtr przecwpyłkowy
- kable kopułka palec (wszystko Bosch i Beru)
- Świece NGK V LINE
- simeringi na skrzyni, uszczelka pod klawiatura i uszczelka pod misa
- płyn do wspomagania orginał VW/Audi
na koniec wymyłem silniczek bo nie lubie syfu pod maska ...
Następnie ktos mądry na seryjne amory załorzył sprezyny - 60 i sie wylały z przodu no efektem tego było to że auto skakało jak piłeczka, wiec zamiast tego zawiasu wylądował GWINT GT CUPLINE przód skręcony do konca i teraz fajnie jeździ i wyglada no i zmian w sumie narazie tyle, musze go jeszcze zarejstrować na PL bo poki co smigam z ta kozacka mała rejstracja z przodu
Autko zaraz po pierwszych modach wyglądało tak, posiadało juz lampy przednie projektory Hella z ciemnymi szkłami z przodu oraz clary migacze przód i orginalne halogeny hella
No i zdjecie serca po wszystkich wymianach wyżej wymienionych i po myciu go
Zdjecie wnetrza, orginalna kierownice z Air Bag zastąpiła Momo Milenium, doszły też dywaniki welurowe z napisalem GTI EDITION poza tym posprzątane
Po zarejstrowaniu opłaceniu wszystkiego przyszedł czas na pierszą sesje na pustyni no i nowe mody to Xenon 6000 k
Po około dwóch tygodniach wkoncu kupiłem czerwony znaczek 16 V na grill oraz zmieniłem orginalne lampy od na czarne Hella Black Magic dzięki wielkie dla kolegi Maja za zamiane bez jakiejkolwiek dopłaty no i nastepną modyfikacja było nabycie i przygotowanie nowych zacisków hamulcowych na przód od Vr6 288 mm
I kolejna mała sesja po załorzeniu znaczka i lamp Hella Black Magic
I tak mineły 2 miesiące kompletowanie części no i najważniejsze gotówki na nie i nadszedł czas sporych zmian w GTI, zmiany głównie objeły kpl nowe zawieszenie oraz modyfikacje układu hamulcowego !
A oto częście ktore zostały wymienione na nowe
- Płaskie wycieraczki Boscha
- Nowy wąż do podciśnienia sterownika (tamten był juz sparciały)
- 2 przednie wachacze Febi
- 2 Łaczniki stabilizatorów Sidem
- 2 Swożnie Febi
- 2 drązki kierownice Febi
- 4 łozyska kół (czyli przód i tył) Febi i Rouville
- 2 czujniki temperatury + nowy płyn (koncentrat Febi)
- 2 nowe listwy progowe z servisu VWja (tamte były juz poniszczone)
- Odmalowanie tylnych zacisków
- 4 nowe tarcze + klocki
(przód nawiercane Zimmermann wieksze bo na 288 mm + odnowione zaciski od Vr6 na 288 mm do tego klocki Textar, oraz tył Nacinane i nawiercane Mikoda 226 mm z klockami Boscha)
- płyn hamulcowy Ferrodo 5.1
- nowe węże hamulcowe,
- zamontowałem podgrzewane dysze spryskiwaczy z wiązką,
- zmiana przekładni kierowniczej bo z tamtej juz lało + nowy płyn
Ze zmian stylistycznych to
-Tylna Klapa wygładzona z wycieraczki, znaczka VW oraz wygładzona listwa z zamka
-Ciemne Clary FK zamiast jasnych
-Siłowniki Maski INXX
-Alu ramki na licznik
Po poskładaniu wszystkiego był tylko jeden problem zaciski ledwo mieściły sie w felgach 15" co widać na zdjeciach wiec zaczeły sie poszukiwania felg 16"
I tak mineły kolejne 2 miesiące i przyszedł czas na kolejne modyfikacje
na pierwszy rzut zmiana gwintu GT Kupy na FK, ponieważ na tamtym nie dało sie jeździc taki był beton ! no i troche postanowilem pomodzic w zawieszeniu wiec
- do wachaczy poszły poliuretany
- wymienilem cała piaste z łożyskiem bo tamta pokrzywilem wkrecajac za długie śruby
- nowy przegub bo tamten nie chcial sie wybic wiec sie troche gwint zmasakrował a że mialem nówke w garażu to odrazu wrzuciłem
No i zaczeło sie polowanie na wyżej wspomniane koła, miałem kilka typów min Keskin Kt 4, Kt1 ale z doswiadczen z poprzedniego auta powiedziałem że nie chce juz 9 J z tyłu bo tak czy siak bedzie przycierać a i o oglebe ciężko wiec wybór padł na BBS XX Jahre mi trafiłą sie wersja 6,5x16 do tego opony 195/45/16 przód Conti i tył 215/40/16 Yokohama i autko obecnie prezentuje sie tak
Tak obecnie golfik sie prezentuje
Z ostatnich zmian jakie doszły to
-Xenon 1200k w halogenach w zderzaku
-kpl układ wydechowy (brak katalizatora, reszta na kwasówce, srodkowy przelot, końcowy DTM FOXa)
-Wymiana kpl sprzegła Sachs (Tarcza, Docisk, Łożysko)
-Wymiana oleju w skrzyni biegów Castrol 80W90
-Odciążenie koła zamachowego
Golf III GTI EDITION czarna perła 5 drzwi 95' 2.0 16 V 150 PS z wypasów to
-4 el szyby z domykaniem
-el szyberdach
-el i podgrzewane lusterka
-Fotele Recaro (zagłowki w tylnej kanapie)
-Podgrzewane fotele
-Wspomaganie
-Komputer MFA
-2 Air Bagi
-ABS
-Halogeny
-Centralny zamek z alarmem
-Alufelgi orginał VW z jakimis oponami zimowymi 185/55/15 (bardzo kiepsko trzymaja na zakretach i wogole zero trakcji na nich)
Auto przyjechało z Szwajcari jeździła nim baba wiec do wymiany praktycznie wszystko co sie da na początek zajełem sie silnikiem podstawy czyli
- kpl rozrząd (pasek rolka etc) pasek alternatora pasek wspomagania,
- olej Castrol GTX MAGNATEC, filtr oleju,
- Stożkowy filtr powietrza (orginał zestaw KN pod 2.0 16 V)
- filtr przecwpyłkowy
- kable kopułka palec (wszystko Bosch i Beru)
- Świece NGK V LINE
- simeringi na skrzyni, uszczelka pod klawiatura i uszczelka pod misa
- płyn do wspomagania orginał VW/Audi
na koniec wymyłem silniczek bo nie lubie syfu pod maska ...
Następnie ktos mądry na seryjne amory załorzył sprezyny - 60 i sie wylały z przodu no efektem tego było to że auto skakało jak piłeczka, wiec zamiast tego zawiasu wylądował GWINT GT CUPLINE przód skręcony do konca i teraz fajnie jeździ i wyglada no i zmian w sumie narazie tyle, musze go jeszcze zarejstrować na PL bo poki co smigam z ta kozacka mała rejstracja z przodu
Autko zaraz po pierwszych modach wyglądało tak, posiadało juz lampy przednie projektory Hella z ciemnymi szkłami z przodu oraz clary migacze przód i orginalne halogeny hella
No i zdjecie serca po wszystkich wymianach wyżej wymienionych i po myciu go
Zdjecie wnetrza, orginalna kierownice z Air Bag zastąpiła Momo Milenium, doszły też dywaniki welurowe z napisalem GTI EDITION poza tym posprzątane
Po zarejstrowaniu opłaceniu wszystkiego przyszedł czas na pierszą sesje na pustyni no i nowe mody to Xenon 6000 k
Po około dwóch tygodniach wkoncu kupiłem czerwony znaczek 16 V na grill oraz zmieniłem orginalne lampy od na czarne Hella Black Magic dzięki wielkie dla kolegi Maja za zamiane bez jakiejkolwiek dopłaty no i nastepną modyfikacja było nabycie i przygotowanie nowych zacisków hamulcowych na przód od Vr6 288 mm
I kolejna mała sesja po załorzeniu znaczka i lamp Hella Black Magic
I tak mineły 2 miesiące kompletowanie części no i najważniejsze gotówki na nie i nadszedł czas sporych zmian w GTI, zmiany głównie objeły kpl nowe zawieszenie oraz modyfikacje układu hamulcowego !
A oto częście ktore zostały wymienione na nowe
- Płaskie wycieraczki Boscha
- Nowy wąż do podciśnienia sterownika (tamten był juz sparciały)
- 2 przednie wachacze Febi
- 2 Łaczniki stabilizatorów Sidem
- 2 Swożnie Febi
- 2 drązki kierownice Febi
- 4 łozyska kół (czyli przód i tył) Febi i Rouville
- 2 czujniki temperatury + nowy płyn (koncentrat Febi)
- 2 nowe listwy progowe z servisu VWja (tamte były juz poniszczone)
- Odmalowanie tylnych zacisków
- 4 nowe tarcze + klocki
(przód nawiercane Zimmermann wieksze bo na 288 mm + odnowione zaciski od Vr6 na 288 mm do tego klocki Textar, oraz tył Nacinane i nawiercane Mikoda 226 mm z klockami Boscha)
- płyn hamulcowy Ferrodo 5.1
- nowe węże hamulcowe,
- zamontowałem podgrzewane dysze spryskiwaczy z wiązką,
- zmiana przekładni kierowniczej bo z tamtej juz lało + nowy płyn
Ze zmian stylistycznych to
-Tylna Klapa wygładzona z wycieraczki, znaczka VW oraz wygładzona listwa z zamka
-Ciemne Clary FK zamiast jasnych
-Siłowniki Maski INXX
-Alu ramki na licznik
Po poskładaniu wszystkiego był tylko jeden problem zaciski ledwo mieściły sie w felgach 15" co widać na zdjeciach wiec zaczeły sie poszukiwania felg 16"
I tak mineły kolejne 2 miesiące i przyszedł czas na kolejne modyfikacje
na pierwszy rzut zmiana gwintu GT Kupy na FK, ponieważ na tamtym nie dało sie jeździc taki był beton ! no i troche postanowilem pomodzic w zawieszeniu wiec
- do wachaczy poszły poliuretany
- wymienilem cała piaste z łożyskiem bo tamta pokrzywilem wkrecajac za długie śruby
- nowy przegub bo tamten nie chcial sie wybic wiec sie troche gwint zmasakrował a że mialem nówke w garażu to odrazu wrzuciłem
No i zaczeło sie polowanie na wyżej wspomniane koła, miałem kilka typów min Keskin Kt 4, Kt1 ale z doswiadczen z poprzedniego auta powiedziałem że nie chce juz 9 J z tyłu bo tak czy siak bedzie przycierać a i o oglebe ciężko wiec wybór padł na BBS XX Jahre mi trafiłą sie wersja 6,5x16 do tego opony 195/45/16 przód Conti i tył 215/40/16 Yokohama i autko obecnie prezentuje sie tak
Tak obecnie golfik sie prezentuje
Z ostatnich zmian jakie doszły to
-Xenon 1200k w halogenach w zderzaku
-kpl układ wydechowy (brak katalizatora, reszta na kwasówce, srodkowy przelot, końcowy DTM FOXa)
-Wymiana kpl sprzegła Sachs (Tarcza, Docisk, Łożysko)
-Wymiana oleju w skrzyni biegów Castrol 80W90
-Odciążenie koła zamachowego
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 15:53 przez Burza Jr, łącznie zmieniany 25 razy.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Burza Jr, piekny golf i piekny silniczek, podoba mi sie jak o niego dbasz, taki maly szczegol: ja bym zalozyl na przod ciemne kierunki i blendy zeby pasowlay do tych projectorow (swoja droga lampki cudo, moim zdaniem najladnijesze do czarnego MK3 )
no i musowo jakis fajny felunek
no i musowo jakis fajny felunek
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 15:08 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bardzo ładna furka, super zadbana się zrobiła pod Twoim władaniem
Widzę że wydech będzie robiony,więc może ostre wałki i strojenie od razu??
Widzę że wydech będzie robiony,więc może ostre wałki i strojenie od razu??
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Narazie tylko kolektor 421, zastapienie katalizatora specialna puszka z nierdzewki z wejściem na sonde, reszta wydechu kwasiak na 55 mm przelot i końcowy Sport FOXa i strojenie u GTO ale to jak odłoże troszke pieniążków, na wałki schoricka narazie mnie nie stać poza tym po rozmowie z GTO mówił że cieżko go wtedy wystroić wiec narazie rezygnuje, jak to wszystko zrobie pojade nim na hamownie (jak wogole wjade na rolki tym poduszkowcem) felgi też będa ale póki co do wymiany mam jeszcze poduszke pod skrzynia, bendix w rozruszniku, akumlator i pewnie sonde lambda ktora znajac życie nie bedzie dało sie wykręcić ze starośći
A pustynia jest na kopalni piasku Szczakowa w Bukownie
A pustynia jest na kopalni piasku Szczakowa w Bukownie
Ostatnio zmieniony śr kwie 16, 2008 16:17 przez Burza Jr, łącznie zmieniany 2 razy.
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Baaaardzo łądne czarne GTI Poprostu autko marzenie Pozazdrościć takiego nabytku. powodzenia w zmianach
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości