VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.
Moderator: G0 Karcio
VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.
Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkę zaniedbana seria. Prace nad autem trwają od września 2007 z różnymi przerwami.
MODEL: mk4 3D GTI Exclusive
SILNIK: 1.8T ARZ
MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm
KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z
MODY POD MASKĄ
obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,świece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.
Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, program był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.
Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :
Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japonię :
tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.
ZAWIESZENIE
Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki, stabilizator tył NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.
KOŁA
Lato :
BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19
Zima :
BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.
WNĘTRZE
- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,
AUDIO
W zasadzie brak Brzęczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez głośniki PYLE.
FOTY
BBS CH :
Foty ze starego albumu :
MODEL: mk4 3D GTI Exclusive
SILNIK: 1.8T ARZ
MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm
KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z
MODY POD MASKĄ
obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,świece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.
Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, program był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.
Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :
Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japonię :
tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.
ZAWIESZENIE
Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki, stabilizator tył NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.
KOŁA
Lato :
BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19
Zima :
BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.
WNĘTRZE
- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,
AUDIO
W zasadzie brak Brzęczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez głośniki PYLE.
FOTY
BBS CH :
Foty ze starego albumu :
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2018 14:59 przez kyfy, łącznie zmieniany 93 razy.
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
Ja już tu nic nie będę zmieniał A te czerwone tylne lampy bardzo mi pasują......:VoyteQ:.. pisze:pieknie auto wyglada w zasadzie ja bym tylko jeszcze z tyłu założył hella black magic i nic wiecej bym nie ruszał zapraszma na spoty grupy małopolskiej co druga niedziela o 16 pod C.H. Krokus (dawniej geant) - najblizszy 27 kwietnia
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
- Patry(m)k(3)
- Użytkownik
- Posty: 258
- Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:05
- Lokalizacja: Szczecin/Derby
Pieknie gratki dla wlasciciela jezeli tak jak mowiles byl w dodatku w nienajlepszym stanie to zrobiles kawal dobrej roboty Teraz tylko wykresik i radosc z jazdy
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 12:37 przez Patry(m)k(3), łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/125/72843828abb854b0.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92527&start=75][b]Były Golf[/b][/url] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841][b]POMÓŻ INNYM[/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92527&start=75][b]Były Golf[/b][/url] [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104841][b]POMÓŻ INNYM[/b][/url]
Był zaniedbany stylistycznie (rysy , wgniecenia od wozków pod marketami), ale co najważniejsze : bezwypadkowy, z małym przebiegiem oraz technicznie idealny.Patry(m)k(3) pisze:Pieknie gratki dla wlasciciela jezeli tak jak mowiles byl w dodatku w nienajlepszym stanie to zrobiles kawal dobrej roboty Teraz tylko wykresik i radosc z jazdy
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
SUper wozik, oby moc wyszła jaka ma wyjść (dawaj wykresik).
Gleba i felgi podobają mi się
Środeczek też ładny.
intercooler dedykowany czy sam się bawiłeś????
Pozdro i zapraszam do mnie.
Gleba i felgi podobają mi się
Środeczek też ładny.
intercooler dedykowany czy sam się bawiłeś????
Pozdro i zapraszam do mnie.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 12:49 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
łooooooooo Jezu Nie wiem co mam powiedzieć. Po prostu kozak małe pytanie: tylne światła to malowana hella? Jeśli tak to jakim lakierem i jak świeci kierunkowskaz... Pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1820174#1820174][img]http://images28.fotosik.pl/182/37bf2409b717b4d7.jpg[/img][/url]
kolejny dobry czarnuch by KYFY
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
To czerwona folia. Kierunkowskaz świeci po "amerykańsku"Stańko pisze:łooooooooo Jezu Nie wiem co mam powiedzieć. Po prostu kozak małe pytanie: tylne światła to malowana hella? Jeśli tak to jakim lakierem i jak świeci kierunkowskaz... Pozdrawiam
Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464
367/458
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości