MK2 GTi 1.8T, GTG SQUAD 247KM/292nm koniec projektu :)
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Dzisiaj zaliczyłem ZONKa małego. W drodze na hurtownie opon przy hamowaniu mało mnie coś nie zachrupało. Oczy moje nic nie zauważyły ale hamując znosiło mnie strasznie za lewy pas.
Niby nic nie widać
Takie zwykłe 256mm na wentylu, po zdjęciu koła mało widać ale wprawione oko się zorientuje o co chodzi
Tak wygląda BREMBO po dwóch latach użytkowania
Dobrze, że Paja ma w depozycie u mnie swoje 280mm z ibizy i mi pożyczył na kilka dni
Niby nic nie widać
Takie zwykłe 256mm na wentylu, po zdjęciu koła mało widać ale wprawione oko się zorientuje o co chodzi
Tak wygląda BREMBO po dwóch latach użytkowania
Dobrze, że Paja ma w depozycie u mnie swoje 280mm z ibizy i mi pożyczył na kilka dni
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 20:45 przez TAZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszyscy mi mówią teraz, że BREMBO to się robi z resztek zamiecionych podczas produkcji innych tarcz, może to prawda. Faddingu nie czułem na tych tarczach nigdy, aż do kilka dni temu. Przy hamowaniu dość mocno dało się to odczuć na aucie i na pedale hamulca. Różnica między 256mm, a 280mm jest masakryczna. Już mniejszych hebli nie chcę znać
Polecam takie rozwiązanie ;D 280 mm, heble takie że wachacze łamie, niestety kosztem szybkiego ścierania się, Tarcz a nie klocków ;D
a co do tarcz Brembo to jakoś zawsze do nich miałem zraz ;/ nie wiedziałem do końca dlaczego, teraz wiem ;D
Dobrze że Tobie se nic nie stało Pozdro
a co do tarcz Brembo to jakoś zawsze do nich miałem zraz ;/ nie wiedziałem do końca dlaczego, teraz wiem ;D
Dobrze że Tobie se nic nie stało Pozdro
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
- sekator87
- gr. świętokrzyska
- Posty: 576
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
z tego co mi wiadomo to tak.
Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
Nowy setup przodu to właśnie ATM MIKODA seria GT i klocki BOSCH bo mało pylą i się nie palą.TYQS pisze:Polecam takie rozwiązanie ;D 280 mm, heble takie że wachacze łamie, niestety kosztem szybkiego ścierania się, Tarcz a nie klocków ;D
[url=http://images6.fotosik.pl/482/a94b1e023e49ccc9med.jpg]Obrazek[/URL]
a co do tarcz Brembo to jakoś zawsze do nich miałem zraz ;/ nie wiedziałem do końca dlaczego, teraz wiem ;D
Dobrze że Tobie se nic nie stało Pozdro
Nieco ponad tydzień temu znajomy przyjechał do mnie zmienić koła na letnie w swoim pół rocznym passacie. Maska i tylna klapa miały tyle rys, że polonez z 1990 roku ma mniej. Pokazałem mu dwa produkty meguiarsa i już ich nie odzyskałem. Za to kolega pokrył rachunek na nowe zakupy z tej firmy i do każdego produktu dostałem ściereczki z mikrofibry. Pojawiło się też kilka zakupów do silnika. Korek wlewu oleju z Audi R8 (Aurel ja nie ściągnąłem tego z Gwiazdora bo kupiliśmy dwa korki, a pomysł wyszedł ode mnie ), wałki z wolnossaka 1.820V N/A, nowy pasek rozrządu, metalowa uszczelka pod głowicę.
Nawiedził mnie też .Tomek., który mi przywiózł zestaw grzanych tyłków do moich recaro. Prawdopodobnie maty siedzisk wymienię na inne ale to wyjdzie w praniu. Wczoraj wieczorem zestaw podpiąłem do sprawdzenia i dolutować musiałem jeden przewód, który się urwał. Stołki grzeją i to efektywnie. Teraz zima mi nie straszna, zanim oczyszczę szyby to foteliki będą przyjemnie ciepłe.
Nawiedził mnie też .Tomek., który mi przywiózł zestaw grzanych tyłków do moich recaro. Prawdopodobnie maty siedzisk wymienię na inne ale to wyjdzie w praniu. Wczoraj wieczorem zestaw podpiąłem do sprawdzenia i dolutować musiałem jeden przewód, który się urwał. Stołki grzeją i to efektywnie. Teraz zima mi nie straszna, zanim oczyszczę szyby to foteliki będą przyjemnie ciepłe.
Stuffu nigdy za wiele, ale ja nie lubię nadmiaru wagi. Leona dzisiaj wysłałem po kolana do Chęcin, a w międzyczasie znalazłem na necie lepszą firmę. Mają tam każdą rurę, każde kolano i każdą redukcję. Chwila namysłu i pierwsza partia stali leży już w garażu. Warto też dodać, że załatwiłem sobie trochę cięcia laserem b potrzeba jest na tego typu rzeczy, a płacić El-tecowi nie mam zamiaru głupich pieniędzy. Kolektor się wyspawa, żeby turbo wyglądało nad silnikiem nieco, DP oczywiście 3 calowy będzie.
Silnik od poniedziałku jest w budzie pożyczonej na wszelkie prace monterskie, jak będzie wszystko zrobione to rozbieram swojego, lakieruję komorę i składam do kupy. Oszczędzam na pewno dobry tydzień wytężonej pracy. Tu znowu pomógł Leon.
Lekkie porównanie K-03001 i garretta T28/T3 z skylinea, turbo jest na kulkach
Na szybko wybrany icek to sprinter, może go nie rozedmie u mnie, a jak będzie za słaby to się pomyśli o czymś lepszym.
Silnik od poniedziałku jest w budzie pożyczonej na wszelkie prace monterskie, jak będzie wszystko zrobione to rozbieram swojego, lakieruję komorę i składam do kupy. Oszczędzam na pewno dobry tydzień wytężonej pracy. Tu znowu pomógł Leon.
Lekkie porównanie K-03001 i garretta T28/T3 z skylinea, turbo jest na kulkach
Na szybko wybrany icek to sprinter, może go nie rozedmie u mnie, a jak będzie za słaby to się pomyśli o czymś lepszym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości