[mk1] GTI Pirelli G60 by nezzo

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » śr sty 30, 2008 14:34

Oto obiecane zdjecia tego co znalazlo sie we wtryskiwaczach.

Obrazek

Obrazek


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » śr sty 30, 2008 17:23

nezzo pisze:Z wtryskow udalo sie wydobyc szufle ziemi i litr wody (fotka takze wieczorem), wtryski zostaly doslownie zatkane, rece po prostu opadaja dlatego ze tankuje tylko "paliwa jakosciowe" i nie wiem juz co one soba za jakosc reprezentuja.
lolo niezłe bagno
jedyne co to można to pogratulować Rafinerią


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » czw sty 31, 2008 03:18

Na jakich stacjach tankowałeś, bo tak się skłąda że ja tankuje na Shelu i tak się składa że w ZS :goof:


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw sty 31, 2008 09:40

K I L L E R pisze:Na jakich stacjach tankowałeś, bo tak się skłąda że ja tankuje na Shelu i tak się składa że w ZS :goof:
Oto na jakich stacjach "popełniłem" tankowanie:

1) Shell na Wojska Polskiego (na przeciwko rajskiego ogrodu)
2) BP na Wojska Polskiego (przy skrzyzowaniu z Unii Lubelskiej)
3) BP przy zjezdzie na rondo w Zdrojach
4) Shell na Santockiej (na przeciwko bajorka, obok plus'a i hiperglazura)

Poza tym jezdze czesto w trasy i tankuje tylko i tylko na nastepujacych stacjach:

1) Orlen - Skwierzyna - przy rondzie, rozjazd na Gorzow, Poznan, Zielona Gora
2) BP - Nowa Sol - jest tylko jedno BP w tym miejscu, i chodzi o ktore lezy przy jedynym skrzyzowaniu z sygnalizacja swietlna
3) BP - Wroclaw - Legnicka przy zjezdzie na most milenijny, niedaleko Astry.

Jak tylko dojde do ładu z tym silnikiem to zainwestuje sobie w male laboratorium i zrobie ekspertyze na wlasna reke kazdego z paliw.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » czw sty 31, 2008 09:53

Zainteresuj się raczej zawartością swojego baku i przewodów paliwowych, bo gdybyś gdzieś na stacji takiego syfu nałapał, to raczej załapali by też inni tankujący i a o tym to już by było słychać po necie.


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

K I L L E R
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pn cze 05, 2006 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: K I L L E R » czw sty 31, 2008 09:57

nezzo pisze:1) Shell na Wojska Polskiego (na przeciwko rajskiego ogrodu)
2) BP na Wojska Polskiego (przy skrzyzowaniu z Unii Lubelskiej)
To mnie pocieszyłeś :crazy: ALe mój jakoś jeźdźi, coprawda dużo pali ale pali :goof:


https://www.facebook.com/GolfPirelli/

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw sty 31, 2008 10:03

Mlody_ndm pisze:Zainteresuj się raczej zawartością swojego baku i przewodów paliwowych, bo gdybyś gdzieś na stacji takiego syfu nałapał, to raczej załapali by też inni tankujący i a o tym to już by było słychać po necie.
Bak za mojego posiadania tego samochodu jest czyszczony co SEZON, podejzewam ze to i tak jest wiecej razy niz niektore samochody w trakcie calej swojej eksploatacji, poza tym czyszczony byl takze przy okazji wymiany pompy paliwa, oraz przekladania silnika.

Dziwna jest korelacja czasowa poczatku problemow oraz mojej przeprowadzki, teraz tankuje sie glownie na stacji nr1 z poprzedniego posta, wczesniej w tamte rejony miasta sie nie zapuszczalem bo to w ogole nie po drodze.

Jak sie tak teraz glebiej zastanowilem, mialem tez raz przypadek z poprzednim samochodem, Corrado, jadac w trase do DW zatankowalem sie na tamtym BP (nr 1) i tydzien po tym zdechla mi pompa paliwa.

Badz co badz ponowne czyszczenie baku to nie jest zly pomysl i pojde za Twoja rada :)


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

Post autor: sfiq » czw sty 31, 2008 14:37

kurde nie wiedzialem ze taki wysmienity golfik smiga na zs-ie respekt za wykonane prace

szkoda silniczka masakra co sie u nas dzieje dobrze ze odbyles odrazu trip2evo

moge od siebie dodac ze tankuje glownie na shellu od ponad roku chociaz zawsze tych w strone slonka ale glownie lpg i vpower rancing i jak do tej pory najlepsze paliwo (spalanie niskie i fura zywa)
evolution pisze:.. nie ma jak na slasku auto naprawiac tylko po to zeby pozniej skilowac wszystkich na autostradzie poobijanym i pomazanym podkladem mk3 :)
chyba wiem ktorym :D
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 14:37 przez sfiq, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw sty 31, 2008 23:52

Mlody_ndm pisze:Zainteresuj się raczej zawartością swojego baku i przewodów paliwowych, bo gdybyś gdzieś na stacji takiego syfu nałapał, to raczej załapali by też inni tankujący i a o tym to już by było słychać po necie.
uklad 100 procent nowy... wiec mozna pominac ten aspekt..
syf jest ewidentnie tak drobny ze przenika filtr paliwa..( teraz jest juz nastepny bezposrednio przed listwa


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » pt lut 01, 2008 10:05

Wczoraj dokonalem ponownego przegladu ukladu paliwowego, wymontowalem poprzedni filtr, przepuscilem przez listwe z wyjetymi wtryskami z 10l paliwa do wiaderek, wypadlo troche blota (w sumie nic dziwnego jak filtra nie bylo), zamontowalem nowy filterek, tym razem pod maska, za 400l wymiana filtra.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » pt lut 01, 2008 14:47

i wez teraz wpakuj czasu i kasy w auto, a na stacji paliw ci piasek zatankuja .a tak w ogole to bardzo fajnie , odrestaurowany GTI. dokladna praca.

pozdr.
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 14:49 przez Rondel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » pn lut 11, 2008 02:11

No to maly updejt:

Wtryski 280cc + strojenie by evolution

Osiagi... hmm... jakby to opisac, wczesniej sprzeglo sie nie slizgalo, jedynie jak sie krzywo zasprzeglilo albo za wczesnie sie gaz przydusilo potrafilo sie sliznac. Teraz na 3-ce przy max otwarciu zrywa w okolicy 0.8BAR, na 4-ce juz przy 0.3BAR zrzuca sprzeglo, na 5-tce nie probowalem bo nowe sprzeglo jeszcze nie kupione :-D


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 11, 2008 02:22

nezzo, na Chociwlu 17lutego bedziesz?? bo z wielka chcecia zobacze jak to sie odpycha ;)



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » pn lut 11, 2008 21:07

nezzo, z czego masz wtryski? te 1.8T (AGU) 0 280 150 464 - ... - 289 cm³/min przy 3bar ?


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości