zapraszam także tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1421994
Stałem się posiadaczem wozu Admina tego forum ( YGD)
Co tu dużo pisac odsyłam do projektu wykonanego przez YGD w dziale Projekty
(tytuł projektu ten sam bez Vol. 2 Myślę ,że znajdzie to każdy zainteresowany
tutaj kilka Fotek

Już odczuwam niedosyt ... mało kuuuni

Autko bedzie na pewno zmieniane i kończone bo to jeszcze nie jest ukończone dużo braków i niedoróbek.
Małe foto sesion na postuju (podczas powrotu z nowym nabytkiem)

Którego pozdrawiam



VW Golf wyprodukowany w roku 1989
Oryginalnie była to wersja GTI 16V Special ,aczkolwiek przeszła multum zmian.
ZESPÓŁ NAPĘDOWY i mechanika
Obecnie Autko jest wyposażone w silnik Diesla 1.9 TDI na popowtrysku o mocy seryjnej 101 ps (silnik pochodzi z passata –2003 rok przebieg silnika jest na pewno poniżej 90 tyś – świadczyła o tym plomba na rozrządzie silnik ma głowice po remoncie ,nowe popychacze rachunki na ok. 2 tyś zł ) Skrzynia 5 biegowa ze skody rocznik 2004 –w BDB stanie przebieg ok. 30 tyś . ,sprzęgło – nowa tarcza z G60/ABF
Nowy Intercooler FMIC z Mercedesa Sprintera
Nowe orurowanie do FMIC – kwasówka + profesionalne kolanka ala Samco ( import USA)
Jakiś 1 tyś km temu zrobiono :
Nowy rozrząd –zakupiony w ASO komplet czyli pasek rolki i pompa wody
Nowa miska olejowa – zmieniona na tą z golfa –jest niższa
Nowy przepływomierz
Nowy MAP Sensor
Nowa pompa paliwa
Autko zalane jest olejem Motul Specific zgodnym ze specyfikacja VW 505.01 do popowtrysku z grupy Vag system – 60 zł /litr
WYDECH
Nowy układ wydechowy 55 mm zakończony oryginalnym tłumikiem z 16 V – polerowana końcówka
HAMULCE PRZÓD
Autko zostało wyposażone w całkowicie Nowe Hamulce z G60 280 mm – Tarcze nowe ATE Power disc –nacinane , Klocki ATE ,zaciski po kompletnej regeneracji , nowe piasty ,nowe łożyska
HAMULCE TYŁ Nowe hamulce tył- zaciski z MK3 VR6 po regeneracji ,nowe Tarcze brembo ,nowe klocki Ferodo ,nowe łożyska Febi, nowe linki ręcznego
WNĘTRZE
Deska z golfa MK3 miękka z wpasowanymi zegarami z passata ( MFA i komputer pokładowy)
Nowa kierownica Raid HP 2800 mm
Elektryczne szyby przód
Elektryczne lusterka
Wspomaganie
Szyberdach
ZEWNĄTRZ
Nowe polerowane podnośniki przedniej i tylnej klapy
Nowe tylne lampy Biało –Czerwone ( nie clary) po przeróbce

Obrysówki z wersji USA
Odnowiona, zabezpieczona i pomalowana komora silnika
Zabezpieczenie antykorozyjne całego autka najlepszymi dostępnymi na rynku środkami (PYRMO)
Nowy Akumulator Centra Futura + 75 Ah umieszczony w bagażniku łącznie z nowymi przewodami
PLANY
Wymiana turbiny na AWX/ARL sprzęgło spiek oprogramowanie i docelowo ok 180 km/400 NM ....można się bawić dalej, korby od 130tki, sportowy wałek,
...będzie ponad 200ps... przy masie około 1000kg będzie prawdziwy potwór.
EDIT 08.09.2007
Małymi kroczkami zbliżam się do celu

zegary wpasowane wnętrze prawie skończone - Fotele nie są docelowe -tylko przejściowe póki nie znajdę czarnych najlepiej z MKIV


A tak wygląda z dnia dzisiejszego AUTKO

Front też jest przejściowy więc -proszę bez głupich komentarzy ,kołpaki się pogubiły i dobrze bo kiepsko wyglądał na kołpakach -po tym jak odpadły ukazała się moim oczom ruudaa















