Golf MK2 4X4 V8 32V TURBO 2008 DRAG EDITION

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz wrz 16, 2007 14:22

Wczoraj na Bemowie auto wygląda kiepsko ale zapier.... ładnie



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz wrz 16, 2007 19:34

dzisiaj bylem na skarbim iiiiiiiiiiiiiiiii WQRWIENIE NA MAXAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
od poczatku wrocilem w nocy z bemowa kolo 1.130. w trakcie zmielilo przegub, po drodze sluszalem dwa dziwne uderzenia. chwile po 1,30 polozylem sie spac z mysla wstane rano zmienie przegub... i na tym plany przegub wymienialem w skarbim po bt jednak nie wykonalem zadnej jazdy probnej.... i to byl blad
zajalem sie poprawieniem map w ecu na mniej lagodne. w trakcie pierszego przejazdu patrze na manometr...turbo nie laduje jak powinno jade jak maluchem i et 13.7 to potwierdza szybka reakcja.... te dwa uderzenia to odkrecone nakretki od turbo ktore uderzaly w bude... szybkie znalezienie 1 dodatkowej.(jedna sie ostala) i skrecilem czerwone turbo cisnienie mniejsze od zadanego o 0.4bar a czas..... et 13.078 5 miejsce w klasie....
wnioski:)
program zadzialal...
mam dluga zime.
kompresor
nitro
zawias
opony... plan na grudzien :) ....
hm bez tego beda 12 na tym motorze..... aby uporac sie z awariami....
wystarczy podokrecac wszystko przed startem i zrobic wiskoze

[ Dodano: Nie Wrz 16, 2007 19:40 ]
Obrazek 5 miejsce:)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 16, 2007 19:38 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt wrz 21, 2007 18:36

HE HE HE szybkie to bydle i gratki dla ŁĄCZNIKA :) :pub:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 21, 2007 19:45

juz jest szybsze :) dla nie wtajemniczonych naprawiam wisco, wiec nie bedzie stresu na startach z wykorzystaniem procedury startowej... na przyszly sezon planuje zlamanie 11 :helm: :helm: :helm: :helm: ten filmij juz jest na forum ale co tam... http://s004.wyslijto.pl/?file_id=02239683351461662121

[ Dodano: Czw Paź 04, 2007 16:02 ]
Obrazek

[ Dodano: Pią Paź 19, 2007 15:47 ]
i nowiutenki wykresik :) Obrazek


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz paź 28, 2007 10:55

evolution pisze:i nowiutenki wykresik
Jakie doladowanie?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn paź 29, 2007 20:34

zadane 1.2 bara i takie trzyma, zeby nie bylo... ani razu niewazne jakbym katowal nie zrzucilo nawet jednego weza. a opaski poza dwoma na turbo szerokimi DAGI.... na procedurze startowej upier**** napedy... jak niektorym wiadomo tydzien temu wrocilem na lince z ustawki... zmielio ukrecilo wal napedowy i poloski z przodu.. jedna sie ukrecila druga rozwarstwila... :axe:

[ Dodano: Pon Paź 29, 2007 19:41 ]
a i nie pytajcie jaki afr i zaplon bo to moja tajemnica.. fakt jest taki ze jest mniejszy afr od 4000 niz przy hamowaniu na 303 ps... i mniej wiecej do tego miejsca wykresy sie pokrywaja....
Ostatnio zmieniony pn paź 29, 2007 20:43 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt paź 30, 2007 00:20

evolution pisze:zadane 1.2 bara i takie trzyma, zeby nie bylo... ani razu niewazne jakbym katowal nie zrzucilo nawet jednego weza. a opaski poza dwoma na turbo szerokimi DAGI.... na procedurze startowej upier**** napedy... jak niektorym wiadomo tydzien temu wrocilem na lince z ustawki... zmielio ukrecilo wal napedowy i poloski z przodu.. jedna sie ukrecila druga rozwarstwila... :axe:

[ Dodano: Pon Paź 29, 2007 19:41 ]
a i nie pytajcie jaki afr i zaplon bo to moja tajemnica.. fakt jest taki ze jest mniejszy afr od 4000 niz przy hamowaniu na 303 ps... i mniej wiecej do tego miejsca wykresy sie pokrywaja....
A mozesz nam uzytkownikom tego forum jasniej wytlumaczyc o co chodzi? Patrze na wykres z doladowaniem 1.4 i widze 303 konie, pozniej mamy wykres z mniejszym doladowaniem 1.2 a koni jest 354?
Z czystej ciekawosci pytam.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 30, 2007 01:12

jessuuuu.... pisalem w innym temacie... zalamany przewod paliwowy. po naciaganiu auta po tuningowisku... ( moze nie pamietasz fotek zmielonego przodu na latarni??:> ) usterka ktora sam z blacharzem zrobilem w pospiechu.. zlapalismy auto lancuchem o belke i zalamalo przewod miedzialy fi 10 ze zrobil sie przeswit ze 3 mm2 po zhamowaniu w jecie zaczalem szukac przyczyny zbyt malgo przeplywu paliwa i wyszlo... i cisnienie jak pisalem wczesniej rosło od zbyt ubogiej mieszzanki i gwaltownie rosnacej temperatury spalin.. wtryski robia w rc okolo 60 procent... teraz...

[ Dodano: Wto Paź 30, 2007 00:16 ]
na margnesie zobacz gdzie zalamuje sie moment na pierwszym wykresie i gdzie ustabilizowuje sie cisnienie na circa 1,2 bar na moj gust wyglada ze jest cos kolo 400 obrotow. i zalamanie jest gwaltowne... gdzie na drugim wykresie moment sobie dalej rosnie do pewnej wartosci i lagodnie opada... przy cisnieniu 1,4 afr przekroczyl 15.5 a jak kazdy wie podlewasz cisnienie spada..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » wt paź 30, 2007 08:47

Piękny wynik !
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2007 08:48 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 1 raz.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » wt paź 30, 2007 20:01

Niejest źle :P

Odstawiles juz do lakiernika? Po lakierowaniu foty wrzuć :P



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt lis 06, 2007 22:23

evolution pisze:jessuuuu.... pisalem w innym temacie... zalamany przewod paliwowy. po naciaganiu auta po tuningowisku... ( moze nie pamietasz fotek zmielonego przodu na latarni??:> ) usterka ktora sam z blacharzem zrobilem w pospiechu.. zlapalismy auto lancuchem o belke i zalamalo przewod miedzialy fi 10 ze zrobil sie przeswit ze 3 mm2 po zhamowaniu w jecie zaczalem szukac przyczyny zbyt malgo przeplywu paliwa i wyszlo... i cisnienie jak pisalem wczesniej rosło od zbyt ubogiej mieszzanki i gwaltownie rosnacej temperatury spalin.. wtryski robia w rc okolo 60 procent... teraz...
A jakie masz tam wtryski? Masz farta ze ci sie nic nie stopilo



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » śr lis 07, 2007 14:14

olozwirski pisze:
evolution pisze:jessuuuu.... pisalem w innym temacie... zalamany przewod paliwowy. po naciaganiu auta po tuningowisku... ( moze nie pamietasz fotek zmielonego przodu na latarni??:> ) usterka ktora sam z blacharzem zrobilem w pospiechu.. zlapalismy auto lancuchem o belke i zalamalo przewod miedzialy fi 10 ze zrobil sie przeswit ze 3 mm2 po zhamowaniu w jecie zaczalem szukac przyczyny zbyt malgo przeplywu paliwa i wyszlo... i cisnienie jak pisalem wczesniej rosło od zbyt ubogiej mieszzanki i gwaltownie rosnacej temperatury spalin.. wtryski robia w rc okolo 60 procent... teraz...
A jakie masz tam wtryski? Masz farta ze ci sie nic nie stopilo
Zdaje się, że coś koło 500cc


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr lis 07, 2007 19:31

olozwirski pisze:
evolution pisze:jessuuuu.... pisalem w innym temacie... zalamany przewod paliwowy. po naciaganiu auta po tuningowisku... ( moze nie pamietasz fotek zmielonego przodu na latarni??:> ) usterka ktora sam z blacharzem zrobilem w pospiechu.. zlapalismy auto lancuchem o belke i zalamalo przewod miedzialy fi 10 ze zrobil sie przeswit ze 3 mm2 po zhamowaniu w jecie zaczalem szukac przyczyny zbyt malgo przeplywu paliwa i wyszlo... i cisnienie jak pisalem wczesniej rosło od zbyt ubogiej mieszzanki i gwaltownie rosnacej temperatury spalin.. wtryski robia w rc okolo 60 procent... teraz...
A jakie masz tam wtryski? Masz farta ze ci sie nic nie stopilo
hehe farta.. nie sadze.. ten silnik przezyl juz taki stuk , że ze startu do odcinka kjs ruszajac na mecie go bylo slychac, w sensie ten stuk... wiec mysle ze duzo przezyje.. duze .. maja zapas.. pisalem juz gdzies :hmm:

[ Dodano: Sro Lis 07, 2007 18:33 ]
TOMEKKK pisze:
olozwirski pisze:
evolution pisze:jessuuuu.... pisalem w innym temacie... zalamany przewod paliwowy. po naciaganiu auta po tuningowisku... ( moze nie pamietasz fotek zmielonego przodu na latarni??:> ) usterka ktora sam z blacharzem zrobilem w pospiechu.. zlapalismy auto lancuchem o belke i zalamalo przewod miedzialy fi 10 ze zrobil sie przeswit ze 3 mm2 po zhamowaniu w jecie zaczalem szukac przyczyny zbyt malgo przeplywu paliwa i wyszlo... i cisnienie jak pisalem wczesniej rosło od zbyt ubogiej mieszzanki i gwaltownie rosnacej temperatury spalin.. wtryski robia w rc okolo 60 procent... teraz...
A jakie masz tam wtryski? Masz farta ze ci sie nic nie stopilo
Zdaje się, że coś koło 500cc
ty zmien zajecie :P same niesprawdzone informacje...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
maaks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 751
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 21:13
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: maaks » śr lis 07, 2007 19:37

A jak tam z malowaniem autka?? :hmm:


[img]http://www.maaks.pl/gfx/baner-maaks.jpg[/img]
WLEPKI NISKO SZEROKO I INNE - chętni pisać na priw
www.maaks.pl <-- AEROGRAFIA ZAPRASZAM
MOJE ex AUTKO http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63407&postdays=0&postorder=asc&start=0
mk3 -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214351&start=0

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 9 gości