Golf MK2 4X4 V8 32V TURBO 2008 DRAG EDITION

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt sty 04, 2008 13:17

pasuje tzreba mocowania przerobic :D jak cos mam male foto story :D RZEZBA NIE RZEZBA PRZY TAKICH PROJEKTACH TO NIE 1 I NIE OSTATNIA :crazy:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sty 04, 2008 13:33

Krzyś 16v pisze:jak cos mam male foto story
zapodaj jakis link


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 05, 2008 00:31

Krzyś 16v pisze:HEH 4 litery cale :D najwazniejsze... ja caly czas zastanawiam sie nad haldex`em (zanim podejme jakies kroki szperowania tu i tam) jak czytam o 742km Vr6T Kurka to ten haldex daje rady... jak oni to zrobili to ja niewiem.... Wbrew pozora robienie mocy to nie wszystko :D jeszcze trzeba tym jezdzic !!!! EVO DO BOJU PRZECIERAJ SZLAKI :grin:

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 12:14 pm ]
tylko przy okazji cos powiedz :D dla potomstwa :smoke:
a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob sty 05, 2008 02:01

evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).
Wiem że ogarniasz temat lepiej niz ja (doświadczenie itd.) ale z łaski swojej nie komentuj tego auta w ten sposób, bo akurat mocy ma tak z 2x wiecej a i moment 700+ więc przy starcie naped dostaje kopa i tak większego niż Twoje syncro
Nie wiem czemuś uczepił się tej procedury startowej, ale popatrz na poniższy filmik gdzie w sezonie 2006 kręcił 10,4, wiec na starcie napęd raczej sie pocił (no chyba że uważasz inaczej :panna: )
[youtube][/youtube]

Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Moim zdaniem gdyby syncro było takie mega-extra-fantastic to by z tego korzystali, a jednak ... nie korzystają.

Niech kazdy przeanalizuje 3 takie czołowe germańskie projkety:
- Renner 2: MK2 VR6T, 650+PS/700+Nm, 4Motion, 10,4s
- AME Race Golf 2: MK2 2.0 16vT, 639PS/640Nm, Seat WRC Rallye 4x4, 10,8s
- AME Rallye Golf 2: MK2 VR6T, 723PS/810Nm, 4Motion, 11,1s
i sam wyciągnie wnioski... z jakich napedów korzystają i jakie momenty sa przenoszone (możecie nawet pominąć fakt ze nawierzchnie przy startach są często odpowiednio przygotowane a i opony to nie rzadko Toyo R888)

Zdaję sobie sprawę z tego ze inna kasa wchodzi w grę u nas a inna na zachodzie, ale chodzi mi przede wszystkim o to że idąc w konkretne moce odchodzi się od syncro.

[AME Rallye Golf 2 - start z 4500rpm - ]
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 02:07 przez Apsik, łącznie zmieniany 2 razy.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 05, 2008 15:41

Apsik pisze:Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ? :)
Ile pucharów przywozi ekipa VTG&friends z wyjazdów zagranicznych ? chłopaki czesza wszystkie klasy po kolei: outlaw, turbo, rwd, diesel

gdzie ten niemiecki scigant wygrywa bo czas ma naprawde niezły ?

ps. mnie sie bardziej podoba projekt corrado z Litwy na kompresorze + turbo :P



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob sty 05, 2008 16:07

cowboy pisze:z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ?
napisałem "połowa", VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VW
cowboy pisze:gdzie ten niemiecki scigant wygrywa bo czas ma naprawde niezły?
W niemczech, na filmikach masz podane miejscowości (Wittenberge, Rotenburg, Luckau)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 05, 2008 17:09

Apsik pisze:VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VW
robia najlepsze czasy ale na silnikach audi.. czyli z grupy VAG 2.7 i 4.2

niestety VR nie jest zbyt wdzięczny do tego rodzaju zabaw wiec Evo ma pole do popisu :)

ten coras z Litwy robi niskie dziesiątki tez wymiatacz, no ale tez na wiskozie nie smiga..

Haldex spokojnie daje rade, cała czołówka klasy diesel sie sicaga na tym wiec naped daje rade :)

pozdro :bigok:

[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 18:05 ]
cowboy pisze:czołówka klasy diesel sie sicaga na tym wiec naped daje rade :)
a skoro o dieslu mowa to wyscigach na 1/4 w klasie diesel to juz w ogóle Polacy nie mają sobie równych w Europie :)

to tyle tytułem patriotyzmu.. choć oddać trzeba że Niemcy mają fajne lansowosy swiszcące sapiące



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 06, 2008 00:54

Apsik pisze:
evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).
Wiem że ogarniasz temat lepiej niz ja (doświadczenie itd.) ale z łaski swojej nie komentuj tego auta w ten sposób, bo akurat mocy ma tak z 2x wiecej a i moment 700+ więc przy starcie naped dostaje kopa i tak większego niż Twoje syncro
Nie wiem czemuś uczepił się tej procedury startowej, ale popatrz na poniższy filmik gdzie w sezonie 2006 kręcił 10,4, wiec na starcie napęd raczej sie pocił (no chyba że uważasz inaczej :panna: )
[youtube][/youtube]

Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Moim zdaniem gdyby syncro było takie mega-extra-fantastic to by z tego korzystali, a jednak ... nie korzystają.

Niech kazdy przeanalizuje 3 takie czołowe germańskie projkety:
- Renner 2: MK2 VR6T, 650+PS/700+Nm, 4Motion, 10,4s
- AME Race Golf 2: MK2 2.0 16vT, 639PS/640Nm, Seat WRC Rallye 4x4, 10,8s
- AME Rallye Golf 2: MK2 VR6T, 723PS/810Nm, 4Motion, 11,1s
i sam wyciągnie wnioski... z jakich napedów korzystają i jakie momenty sa przenoszone (możecie nawet pominąć fakt ze nawierzchnie przy startach są często odpowiednio przygotowane a i opony to nie rzadko Toyo R888)

Zdaję sobie sprawę z tego ze inna kasa wchodzi w grę u nas a inna na zachodzie, ale chodzi mi przede wszystkim o to że idąc w konkretne moce odchodzi się od syncro.

[AME Rallye Golf 2 - start z 4500rpm - ]
uczepilem sie jej poniewaz stojac mam 6400 obrotow i cisnienie doladowania 1.7 bara.. wystarczy strzelic ze sprzegla zeby cisnienie skoczylo do 2,2 bara i tu jest problem... bezwladnosc mas napedzanych w tym kol jesttak wielka ze naped nie jest wstanie tego zniesc:) jarzysz juz... jakbym ruszal normalnie jezdzilby dlugo... ale robie auto na starty wiec ono moa sie odpychac... juz zeszlem do takiego wyniku: pierwszych 10 metrow w czasie 0.7 sekundy.. kumasz?? i skumaj tez ze wisko zyje.. nie zyja oski waly.. a do tego 4motion nie ma nic do gadania.. tu tez by sie ukrecily..

[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 23:56 ]
i ps.. tego nie wiesz czy sie nie sypie.. bo wiesz ze jezdzi.. moj dzis tez juz jezdzi:) do nastepnego razu... sam mialem przyjemnosc widziec w akcji czerwone mk3 vr turbo by niemiec... w ciagu jednego weekendu 6 osiek...:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn sty 07, 2008 01:51

Wiem o co Ci chodzi ... zabijasz/ukręcasz wał(y) bynajmniej jeden widziałem :D
To niebezpieczna zabawa, co zresztą wiesz po swoich experymentach :) często musisz coś wymieniac bo "za słabe"
evolution pisze:tego nie wiesz czy sie nie sypie.. bo wiesz ze jezdzi.. moj dzis tez juz jezdzi:)
Masz rację, ale podejrzewam że mogą miec customowe gadgety - ich stać...

...teorię o customach podeprę tym, że przed świętami dostałem ofertę z niemiec:
Skrzynia biegów pod 250KM VW (np. G60) zbudowana na mocowania 02A:
- 6 biegów
- specyfikacja M-3,38 1-3,77 2-2,26 3-1,52 4-1,18 5-0,96 6-0,815 (na tor)
- obudowa: aluminium (stosowane w F1)
- przekładnie: stopy tytanowe
- szpera
Skrzynię stworzył pracownik F1, inżynier zajmujący się skrzyniami biegów - na chwilę obecna skrzynia prawdopodobnie sprzedana.
Wyróżniała się brakiem mocowania linki licznika i innym kształtem obudowy, ale mocowania i półosie pasowały normalnie.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn sty 07, 2008 09:07

najprawdopodobniej tak jest ze poszla tam kasa ktorej ja nawet nie mysle... poki co procedura ustawiona na 0.8 bara, snieg spadl wiec nie potestuje:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 08, 2008 21:41

chyba już 2 kolei 3 z przodu o której czytam na tym forum, a ma być 4 w conajmniej jednym przypadku :grin:

Wielki respekt za włożoną pracę trud i za ogromną wytrwałość, bo ja pewnie bym za którymś razme piep*** w kąt to wszystko;p :grin:

[ Dodano: 08 Sty 2008 20:45 ]
zastanawiam się nad wrażeniami z jazdy takim samochodem :chytry: bo jeździłem corvett`ą c5 v8 kumpla 280km i wrażenie nieziemskie tutaj ponad 350 koni i waga maluutka :chytry: podobnie jak u kolegi olozwirski.... :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 21:46 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » śr sty 09, 2008 18:14

powiem krótko.. auto na żywo robi wrażenie..
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 19:39 przez BLIND, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr sty 09, 2008 20:51

BLIND pisze:powiem krótko.. odcinka przy 9tysiach robi wrażenie..
.. ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robie :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » czw sty 10, 2008 15:07

evolution pisze: ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robie
już nic więcej nie pisze :pub:



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości