


Moderator: G0 Karcio
a ma to cos procedure startowa??Krzyś 16v pisze:HEH 4 litery calenajwazniejsze... ja caly czas zastanawiam sie nad haldex`em (zanim podejme jakies kroki szperowania tu i tam) jak czytam o 742km Vr6T Kurka to ten haldex daje rady... jak oni to zrobili to ja niewiem.... Wbrew pozora robienie mocy to nie wszystko
jeszcze trzeba tym jezdzic !!!! EVO DO BOJU PRZECIERAJ SZLAKI
![]()
[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 12:14 pm ]
tylko przy okazji cos powiedzdla potomstwa
Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ?Apsik pisze:Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
napisałem "połowa", VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VWcowboy pisze:z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ?
W niemczech, na filmikach masz podane miejscowości (Wittenberge, Rotenburg, Luckau)cowboy pisze:gdzie ten niemiecki scigant wygrywa bo czas ma naprawde niezły?
robia najlepsze czasy ale na silnikach audi.. czyli z grupy VAG 2.7 i 4.2Apsik pisze:VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VW
a skoro o dieslu mowa to wyscigach na 1/4 w klasie diesel to juz w ogóle Polacy nie mają sobie równych w Europiecowboy pisze:czołówka klasy diesel sie sicaga na tym wiec naped daje rade![]()
uczepilem sie jej poniewaz stojac mam 6400 obrotow i cisnienie doladowania 1.7 bara.. wystarczy strzelic ze sprzegla zeby cisnienie skoczylo do 2,2 bara i tu jest problem... bezwladnosc mas napedzanych w tym kol jesttak wielka ze naped nie jest wstanie tego zniesc:) jarzysz juz... jakbym ruszal normalnie jezdzilby dlugo... ale robie auto na starty wiec ono moa sie odpychac... juz zeszlem do takiego wyniku: pierwszych 10 metrow w czasie 0.7 sekundy.. kumasz?? i skumaj tez ze wisko zyje.. nie zyja oski waly.. a do tego 4motion nie ma nic do gadania.. tu tez by sie ukrecily..Apsik pisze:Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Wiem że ogarniasz temat lepiej niz ja (doświadczenie itd.) ale z łaski swojej nie komentuj tego auta w ten sposób, bo akurat mocy ma tak z 2x wiecej a i moment 700+ więc przy starcie naped dostaje kopa i tak większego niż Twoje syncro
Nie wiem czemuś uczepił się tej procedury startowej, ale popatrz na poniższy filmik gdzie w sezonie 2006 kręcił 10,4, wiec na starcie napęd raczej sie pocił (no chyba że uważasz inaczej)
[youtube][/youtube]
Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Moim zdaniem gdyby syncro było takie mega-extra-fantastic to by z tego korzystali, a jednak ... nie korzystają.
Niech kazdy przeanalizuje 3 takie czołowe germańskie projkety:
- Renner 2: MK2 VR6T, 650+PS/700+Nm, 4Motion, 10,4s
- AME Race Golf 2: MK2 2.0 16vT, 639PS/640Nm, Seat WRC Rallye 4x4, 10,8s
- AME Rallye Golf 2: MK2 VR6T, 723PS/810Nm, 4Motion, 11,1s
i sam wyciągnie wnioski... z jakich napedów korzystają i jakie momenty sa przenoszone (możecie nawet pominąć fakt ze nawierzchnie przy startach są często odpowiednio przygotowane a i opony to nie rzadko Toyo R888)
Zdaję sobie sprawę z tego ze inna kasa wchodzi w grę u nas a inna na zachodzie, ale chodzi mi przede wszystkim o to że idąc w konkretne moce odchodzi się od syncro.
[AME Rallye Golf 2 - start z 4500rpm - ]
Masz rację, ale podejrzewam że mogą miec customowe gadgety - ich stać...evolution pisze:tego nie wiesz czy sie nie sypie.. bo wiesz ze jezdzi.. moj dzis tez juz jezdzi:)
.. ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robieBLIND pisze:powiem krótko.. odcinka przy 9tysiach robi wrażenie..
już nic więcej nie piszeevolution pisze: ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości