a co do wnetrza z fotki to genialne !! chociaz brakuje mi czarnego sufitu bo ten czerwony pas gryzie sie na bezowym slupku
[GOLF MK3] GTI VR6 20 Jahre - conek / NA CZĘŚCI!
Moderator: G0 Karcio
- Frykas
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2704
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
- Lokalizacja: Łęczyca Łódź
- Kontakt:
VRa warto miec dla samego dzwieku
muzyka dla uszu
a co do wnetrza z fotki to genialne !! chociaz brakuje mi czarnego sufitu bo ten czerwony pas gryzie sie na bezowym slupku

a co do wnetrza z fotki to genialne !! chociaz brakuje mi czarnego sufitu bo ten czerwony pas gryzie sie na bezowym slupku
Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
do tej zimy tak, teraz już nieDaVWidek pisze:Jeździsz tym autem na codzień i w zimie ?
dziś dalej czas na ogarnianie ton kurzu zalegającego po swapie
na dzień dzisiejszy jest tak ;] a i taki mały gadget na tył

noname_conek, mając świadomość, że to topowa wersja Golfa a w dodatku z topowym motorem człowiek czuje mrowienie w brzuchu jak przed pierwszą randką
... no może bardziej wieczorkiem zapoznawczo- poruchawczym

Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
as i zapomniałem dopisać
trafił sie takio oto rarytas srebrne zegary jak w JAhre tyle że do VR6 ;]


plan był wyrobić sie na event ale jakbym nie zdążył to trudno

ale czuć że motor cięższy bo auto poszło w dół bo na zakrętach ocierają koła o nadkola ... dobra czas znowudo roboty
trzeba ogarniać golfa. pozdr

hehe dobreZybi236 pisze:no może bardziej wieczorkiem zapoznawczo- poruchawczym![]()
![]()
tak żebym nie musiał parownika od gazu polerować :green_fuck: a tak na poważnie to robiłem dla siebieemilson pisze:.na Vag event to robiles przyznaj sie
tak jestGratki conek ze sie podjoles no i mam nadzieje ze plany sprzedania spelzy juz calkowicie na niczym yo
PUCIO PUCIO :green_fuck:
ale czuć że motor cięższy bo auto poszło w dół bo na zakrętach ocierają koła o nadkola ... dobra czas znowudo roboty
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
- noname_conek
- Gadatliwa bestia

- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
wiem że od dupy strony
ale znalazłem chwilę aby wszystko opisać ;]
Przez długi czas szukałem jakiegoś dawcy na swap w planach ABF bądź VR6 poszukiwania trwały jakies 3miesiące
trafił sie passat B3 w wersji USA od kolesia który miał go kilka bądz kilkanaście lat bo jeszcze jest stary dowód, na liczniku widniało 97tyś mil [gdzieś znalazłem wlepę że w 2 2004r nabijana była klima przy 75tyś mil] auto było mega zaniedbane :/ koleś chyba od nowości nic nie robił przy aucie :/
a tu dowody
filt oleju
nie trzeba było go dotykać po wyjęci u sam sie rozsypał

przewodu[oryginalne wiec raczej od nowości] stojące na baczność
takie twarde że można śmiało beton kruszyć 

a tutaj świece po lewej z auta na którym jeździły z 10tyś km po prawej chyba od nowości w aucie

a i filtr powietrza

filtr paliwa także rozsypał sie w rękach :/
auto strasznie przerywało na wyższych obrotach... wiec rozkminka dlaczego?.. obok stał drugi VR6 wiec cały dzień przekładaliśmy wszystko co sie dało aby sprawdzić i co i nic [nie chce mi sie juz wypisywać bo podmieniane było wszystko oprócz aparatu zapłonowego bo kolega miał na module] po całym dniu wQrwiania sie jak na złość zgasł i już nie chciał odpalić
na drugi dzień padło hasło "SPRZEDAJE TO kupa" nie chce już SWAPA
przyjechał kumpel wyraził chęci zabrania go na następny dzień wiec plan "swap" leg w gruzach, po nocy siedziałem i myślałem co mu jest i coś mnie wzięło aby pożyczyć aparat zapłonowy na podmiankę bo w sumie tylko to zostało a nie miałem od kogo go pożyczyć... wiec rano dzięki do znajomemu z Gdańska wziąłem aparat i pojechałem wstawić do passka no i jak ręką odjął
co sie okazało aparat był uszkodzony i na wyższych obrotach zmieniał zapłon i przerywał... wiec wrócił uśmiech na twarzy i zaczęło sieeee!
na tych podzespołach i na uszkodzonym aparacie auto wypluło 168,5 PS i 212,9niutów coooo

następnie golf został odstawiony silnik wyjęty akcja swap rozpoczęta

silnik był w takim stanie wizualnym :/


wiec na podnośnik i mycie

kolejny problem to instalacja nie dość że kupę przewodów od gazu to jeszcze w 96 wzwyż w mk3 jest instalacja w 1wiązce [kierunki komp klima halogeny itp itd] wiec trzeba było rozebrać do pojedynczych kabelków

między czasie dostałem kolektor do Tucka i pad pomysł żeby go pomalować na czerwono wiec został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w taką czerwień

nareszcie przyszedł czas na wstawienie silnika tam gdzie jest jego miejsce ;]

no i montaż nowego kolektora

następnie czas na wszystkie części ;]
- olej MOTUL
- świece NGK
- przewodu NGK
- ori aparat zapłonowy
- filtry MAN paliwa powietrza oleju
- koncentrat czerwony oryginalny
- poducha pod silnik SWAG
- pas przedni z VR6 bo od 2.0 jest inny i trzeba by było dużo przerabiać i "drutować"
- i kupa innych gratów potrzebna do tego żeby wszystko było sprawne

jest jeszcze stożek K&N ale puki co go nie zakładam ;]
następnie składanie wszystkiego i pierwsza jazda resztę już pisałem wcześniej
po wymianie wszystkich rzeczy auto odpycha się dobrze, jest porównanie z mk3 cabrio które miało 177PS wiec na prawdę idzie zadowalająco [puki co
] na hamownie niestety ale nie pojadę bo bym musiał zmienić koła bo na zimówkach brakowało 0,5-1cm od wahaczy wiec teraz nie ma szans bo poszedł jeszcze niżej bo wiadomo silnik cięższy
no i autko na dzień dzisiejszy wygląda tak:

ale się rozpisałem
mam nadzieję że chociaż 1 osoba przeczyta całość 
Przez długi czas szukałem jakiegoś dawcy na swap w planach ABF bądź VR6 poszukiwania trwały jakies 3miesiące
a tu dowody
filt oleju

przewodu[oryginalne wiec raczej od nowości] stojące na baczność

a tutaj świece po lewej z auta na którym jeździły z 10tyś km po prawej chyba od nowości w aucie

a i filtr powietrza

filtr paliwa także rozsypał sie w rękach :/
auto strasznie przerywało na wyższych obrotach... wiec rozkminka dlaczego?.. obok stał drugi VR6 wiec cały dzień przekładaliśmy wszystko co sie dało aby sprawdzić i co i nic [nie chce mi sie juz wypisywać bo podmieniane było wszystko oprócz aparatu zapłonowego bo kolega miał na module] po całym dniu wQrwiania sie jak na złość zgasł i już nie chciał odpalić
na tych podzespołach i na uszkodzonym aparacie auto wypluło 168,5 PS i 212,9niutów coooo

następnie golf został odstawiony silnik wyjęty akcja swap rozpoczęta

silnik był w takim stanie wizualnym :/


wiec na podnośnik i mycie

kolejny problem to instalacja nie dość że kupę przewodów od gazu to jeszcze w 96 wzwyż w mk3 jest instalacja w 1wiązce [kierunki komp klima halogeny itp itd] wiec trzeba było rozebrać do pojedynczych kabelków

między czasie dostałem kolektor do Tucka i pad pomysł żeby go pomalować na czerwono wiec został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w taką czerwień

nareszcie przyszedł czas na wstawienie silnika tam gdzie jest jego miejsce ;]

no i montaż nowego kolektora

następnie czas na wszystkie części ;]
- olej MOTUL
- świece NGK
- przewodu NGK
- ori aparat zapłonowy
- filtry MAN paliwa powietrza oleju
- koncentrat czerwony oryginalny
- poducha pod silnik SWAG
- pas przedni z VR6 bo od 2.0 jest inny i trzeba by było dużo przerabiać i "drutować"
- i kupa innych gratów potrzebna do tego żeby wszystko było sprawne

jest jeszcze stożek K&N ale puki co go nie zakładam ;]
następnie składanie wszystkiego i pierwsza jazda resztę już pisałem wcześniej
po wymianie wszystkich rzeczy auto odpycha się dobrze, jest porównanie z mk3 cabrio które miało 177PS wiec na prawdę idzie zadowalająco [puki co
no i autko na dzień dzisiejszy wygląda tak:

ale się rozpisałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości




