Golf MK1 1.1 KOMPLEKSOWA ODBUDOWA 2-Gie Życie By Jendra's
Moderator: G0 Karcio
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Miesiace mijaja a tu cisza w temacie
Czas na jakiegos aktuala? 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Malutki AKTUAL , po ponad 2 - ch miesiącach , niestety z braku czasu praca szkoła co drugi weekend mam czas by podłubać coś przy budzie ;c .
Poskładane do kupy zwtornice , musiałem je założyć aby zobaczyć odsadzenie Felunku [ ET ] między osią skrętu a błotnikiem , podleci bez dystansów , wlecą oponki 165/45 na lekkim naciągu i powinno coś z tego wyjść .









Nowy Hokej na razie Wąski + kilka pierdół .






Ogarnąłem błotniki od środka czyli czyszczenie / piaskowanie / podkład / guma / akryl .

















Wy spawane prawe drzwi [ dolny róg przy błotniku ]




Spasowanie wszystkich SZCZELIN w jedną całość ; Błotnik Drzwi , Zrobiona już wcześniej Maska względem podszybia , masakra , mordęgą będzie ustawić wszystko po lakierce ;c .










Wyrzeźbiony prawy bok w podkładzie




Czas na stronę lewą , drzwi zżarte na dole , ponieważ spływy były zapchane a uszczelka nie dolegała na okrągło w tym miejscu stała i odparowywała woda , nie trudno o korozję
wy spawane i zapodkładowane




Lewy Bok Ogarnięty



W klapie którą dorwałem ORYGINALNIE bez wycieraczki zżarty dolny rant i rant na uszczelce do wyspawania






Klapa wyrzeźbiona


Podjęta próba wypolerowania starego kadmu , średni efekt z powodu wżerów ;c .





Kibel też już ogarnięty w podkład pod lakier , został jeszcze środek przód i poprawić komorę , jeżeli zima nie będzie sroga do lutego [ w pełne 2 lata ] auto powinno zostać polakierowane , przyjdzie czas na składanie ;] .



To By Było tyle z prac ostatnich 2- ch miesięcy , sporo niewidocznej pracy , buda wnet na ukończeniu ; D .
Poskładane do kupy zwtornice , musiałem je założyć aby zobaczyć odsadzenie Felunku [ ET ] między osią skrętu a błotnikiem , podleci bez dystansów , wlecą oponki 165/45 na lekkim naciągu i powinno coś z tego wyjść .









Nowy Hokej na razie Wąski + kilka pierdół .






Ogarnąłem błotniki od środka czyli czyszczenie / piaskowanie / podkład / guma / akryl .

















Wy spawane prawe drzwi [ dolny róg przy błotniku ]




Spasowanie wszystkich SZCZELIN w jedną całość ; Błotnik Drzwi , Zrobiona już wcześniej Maska względem podszybia , masakra , mordęgą będzie ustawić wszystko po lakierce ;c .










Wyrzeźbiony prawy bok w podkładzie




Czas na stronę lewą , drzwi zżarte na dole , ponieważ spływy były zapchane a uszczelka nie dolegała na okrągło w tym miejscu stała i odparowywała woda , nie trudno o korozję




Lewy Bok Ogarnięty



W klapie którą dorwałem ORYGINALNIE bez wycieraczki zżarty dolny rant i rant na uszczelce do wyspawania






Klapa wyrzeźbiona


Podjęta próba wypolerowania starego kadmu , średni efekt z powodu wżerów ;c .





Kibel też już ogarnięty w podkład pod lakier , został jeszcze środek przód i poprawić komorę , jeżeli zima nie będzie sroga do lutego [ w pełne 2 lata ] auto powinno zostać polakierowane , przyjdzie czas na składanie ;] .



To By Było tyle z prac ostatnich 2- ch miesięcy , sporo niewidocznej pracy , buda wnet na ukończeniu ; D .
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Świetna robota
Widać poświęcony czas, aby auto wyglądało doskonale
mnie również będzie czekała bardzo podobna praca z reanimacją mojego mk1 
golf MK3 1.9 TD - był
Audi A3 1.9 TDI - jest
golf MK1 1.1 - jest
Audi A3 1.9 TDI - jest
golf MK1 1.1 - jest
- tabaluga mk2
- Ma gadane

- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
ciężko uwierzyć w to ile pracy zostało wykonane w tym samochodzie... widze że przy tym projekcie nie ma miejsca na fuszerke. Podziwiam właściciela za ten cały trud i wkład

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Nie ma , Nie ma ^ ^ .
Auto robione pod Siebie , gdybym miał robić je na sell , nie włożył bym w niego 2 lata pracy , bo nikt by mi za To nie zaplacił
.
Jeszcze troszke *#cenzura#* brakuję do auta ale wszystko idzie w dobrym kierunku by na 2k16 wyjechać
.
Dziękuję za motywację
Auto robione pod Siebie , gdybym miał robić je na sell , nie włożył bym w niego 2 lata pracy , bo nikt by mi za To nie zaplacił
Jeszcze troszke *#cenzura#* brakuję do auta ale wszystko idzie w dobrym kierunku by na 2k16 wyjechać
Dziękuję za motywację
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
nieźle to wygląda. Gratuluję ci takiego blacharza co nawet klapę wyspawał. i wogóle chyba nie jest drogi bo tyle pracy wsadzone...
Wolfsgruppe.com
- tabaluga mk2
- Ma gadane

- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
speeds, w blacharce nie ma rzeczy niemożliwych 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Blacharz Dobry Ojciec Imadło w Rękach , , większość elementow była wycinana z innych części z innej klapy drzwi itp dlatego wszystko tak ładnie wychodziło z delikatnym zakładem .
EDIT :
Nie wiem , który blacharz podjął by się tak długiej dokladnej pracy za mały pieniądz
.
EDIT :
Nie wiem , który blacharz podjął by się tak długiej dokladnej pracy za mały pieniądz
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
JendrasMK1, Jaka dokladnie guma konserwowales podloge i reszte elementow?Moglbys podeslac jakis link?
http://allegro.pl/srodek-ochronny-baran ... 43738.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to jest to?
http://allegro.pl/srodek-ochronny-baran ... 43738.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to jest to?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
lord5005 pisze:JendrasMK1, Jaka dokladnie guma konserwowales podloge i reszte elementow?Moglbys podeslac jakis link?
http://allegro.pl/srodek-ochronny-baran ... 43738.html" onclick="window.open(this.href);return false;
to jest to?
Tak Więc jak dobrze prześledziłeś mój Projekcik , Do łączeń blach używałem gumy szarej nakładanej Pędzlem teflonowym do takowej Gumy , zaś baranek jakiego użyłem to guma ,, CARLOFON ,, i Guma ,, WUTH ,, oczywiście nie rozcieńczysz ich żadnym nitrem czy benzyną ekstrakcyjną / rozcieńczalnikiem/rozpuszczalnikiem benzynowym , nie wiem dlaczego lecz się waży , Dlatego Dodatkowy Koszt to Rozcieńczalnik AKRYLOWY średnio 20 zł litr , puszka gumy do 40 zł , ja użyłem 2 puszki gumy do łączenia na pędzel szarej [ INTER-TROTON ] i 8 puszek gum wyżej wymienionych na podwozie ,, CARLOFON ,, i Guma ,, WURTH ,, i 2 szt na przednie fartuchy , i jedną na dolną część komory silnika , i jakieś 4 puszki litrowego rozcieńczalnika akrylowego , więc , jeżeli chcesz mieć profesjonalnie wykonaną konserwację która daje tylko ORYGINALNY wygląd po pomalowaniu jej odpowiednim lakierem w kolorze nadwozia , to musisz odłożyć kilka stówek , zaś nie stanie się nic , jeżeli zakonserwował byś dół wiadrem BYTEKSU ^ ^ , takie jest tylko i wyłącznie moje zdanie , jakieś niejasności z chęcią pomogę ;] .
Znalazłem stronę z takowymi puszkami ponad 10 złotych taniej niż kupowałem u siebie na mieście , jeżeli już byłbyś zdecydowany ;].
http://www.sklep-narzedzia.pl/m/wurth-m ... 854,102436" onclick="window.open(this.href);return false;
PODESŁAŁ bym fotki , lecz chyba FOTEM mi szwankuje ;c .
https://www.google.pl/search?q=guma+na+ ... UtDAttM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.pl/search?q=guma+na+ ... ARYieJM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.pl/search?q=guma+na+ ... uUkt-sM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Aż chce się czytać cały temat jak wszystko jest tak dokładnie opisane i przede wszystkim porządnie wykonane. Profesjonalne podejście do tematu na duży + . Powodzenia w dalszych pracach.

KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Duża Motywacja , tak jak ilość Mojego czasu poświęconego na Rekonstrukcje Auta Przyda Się
Jakoś w week-endzik powinienem dodać resztę zdjęc , ostatnio musiałem usunąć z telefonu 1000 zdjęć z projektu , bo pamięć wnet zapełniona , segregacja wykonana lecz fotem szwankował i odpuściłem z Uploadem
.
Jakoś w week-endzik powinienem dodać resztę zdjęc , ostatnio musiałem usunąć z telefonu 1000 zdjęć z projektu , bo pamięć wnet zapełniona , segregacja wykonana lecz fotem szwankował i odpuściłem z Uploadem
-
JendrasMK1
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Ostatnie zdjęcie które dodałem przedstawiało pomalowany podkładem pod lakier bagażnik , czas na spasowanie foteli od mk3 przerobiony rozstaw stópek , przełożone wajchy ryglowania fotela z prawej na lewą + delikatne przedłużenie jednego z nich . na razie zwykłe pół-kubły mk3 [ Fotel kierowcy regulacja jednopłaszczyznowa wysokości
] , docelowo GTi Edition [ doły takie same ] wystarczy przerzucić tapicere na stelaż .




Wycięcie nowych boczków bagażnika [ pod oklejenie czarną skórą ] :



Boczki Gotowe obklejone czekają na strychu na montaż
Przyszedł i czas na cycuszki
rozebrane wyczyszczone polutowane upalone 2 ścieżki ogarnięte oświetlenie i wszystkie kontrolki , Test wyszedł pomyślnie Wskaźnik temp cieczy chłodzącej jak i ilości Paliwa działają , obrotościo-mierz także , ustawiony przebieg Zerowy , w końcu Auto Salonowe z Rocznika 2016





Spas Starej Deski :

Kilka zdjęć dla tych , którzy wmawiali mi , że kanapa nie dzielona z mk3 nie mieści się do mk1 [ luz z strony kierowcy miedzy fotelem a boczkiem 2 cm z prawej od pasażera 4 cm ] , troszkę trzeba było pomodzić , lecz pasuje , leży na nadkolach , ciekawe jak z dzieloną , choć wątpię by ktoś się porwał na taką misję .







Pożyczona od Kuzynka Pawełka ori dolna rozpóra od Gti Ka , aby wywiercić otwory pod jej zamocowanie ;] .


Zakupiona Ori osłona wentylatora nawiewu , w jednym miejscu roztopiony plastik od rezystora [ Oporu ceramicznego wystającego przed nawiew ]



Trochę Spuścizny nad odnowieniem sierpów [ nie kupowałem nowych podróbowych , wolałem odnowic ori , które pasuja jak ulał
+ lotka Kameia na maskę , jeszcze nie wiem , czy będzie mi ona leżała , czy będzie wieś ale odświeżyć zawsze można ;]
Matowanko włukniną gradalności p400 , Podkład na plastik [ żółte szczyny ] + akryl pół mat .













Podłoga od wewnątrz , podkład pod lakier [ STANDARDOWO BEZ FUSZERKI
] .






Poprawiona Komora Silnika w 2-Gi Podkład
.

Pozdrawiam Bananów środkowym Palcem , którzy w opisach przedmiotu wystawionego na aukcji , jak i przez telefon podczas rozmowy ŁŻĄ prosto do ucha , iż ich części są w idealnym / dobrym stanie , choć i tak jestem zadowolony iż zdołałem kupić all listwy wąskie jednoczęściowe do 3 d za kwotę około 150 zł z przesyłką gdzie podróbowy zamiennik kosztuje 3 stówki , i ch.J go wie jak pasuje do nadwozia , trochę spuścizny nad detalami i złota raczka odrestauruje je tak jak w przypadku dolnych progowych które już robiłem wcześniej .
Listwy po zakupie , i ich prostowaniu , niemożliwe staje się możliwe
.










Po Wyprostowaniu , czas na podgrzanie i zdarcie ori otuliny [ okleiny strukturalnej ] , zmatowanie ich papierem gradalności p 320 wyczyszczenie ubytków [ wrzerów w aluminium ] nałożenie delikatnie szpachlówki uniwersalnej w miejsce nie wypukanych dziórek i ubytków , wyrzeźbienie końcy , spasowanie do nadwozia i czekanie na podkład ;] .
Po Zamontowaniu 2-ch Tylnych na Błotniki , nie widać żadnej fali , wygięć , jakie sfotografowałem na zdjęciach po ,, ZAKUPIE KONTROLOWANYM ,,












Po Za Tymi Pracami , które już wykonałem , elementy nadwozia takie jak : Błotniki Maska Klapa , Drzwi zostały zmatowane na sucho p320 i przypylone bazą od wewnątrz jak i z zewnątrz pod matowanie na mokro by wyłapać wrzerki , które umknęły .
Prace nad odbudową Projektu ciągle się przedłużają , jeżeli zima nie odpusci to auto zostanie polakierowane dopiero na wiosnę .
Miłego Czytania Lektury
.




Wycięcie nowych boczków bagażnika [ pod oklejenie czarną skórą ] :



Boczki Gotowe obklejone czekają na strychu na montaż
Przyszedł i czas na cycuszki





Spas Starej Deski :

Kilka zdjęć dla tych , którzy wmawiali mi , że kanapa nie dzielona z mk3 nie mieści się do mk1 [ luz z strony kierowcy miedzy fotelem a boczkiem 2 cm z prawej od pasażera 4 cm ] , troszkę trzeba było pomodzić , lecz pasuje , leży na nadkolach , ciekawe jak z dzieloną , choć wątpię by ktoś się porwał na taką misję .







Pożyczona od Kuzynka Pawełka ori dolna rozpóra od Gti Ka , aby wywiercić otwory pod jej zamocowanie ;] .


Zakupiona Ori osłona wentylatora nawiewu , w jednym miejscu roztopiony plastik od rezystora [ Oporu ceramicznego wystającego przed nawiew ]



Trochę Spuścizny nad odnowieniem sierpów [ nie kupowałem nowych podróbowych , wolałem odnowic ori , które pasuja jak ulał
Matowanko włukniną gradalności p400 , Podkład na plastik [ żółte szczyny ] + akryl pół mat .













Podłoga od wewnątrz , podkład pod lakier [ STANDARDOWO BEZ FUSZERKI






Poprawiona Komora Silnika w 2-Gi Podkład

Pozdrawiam Bananów środkowym Palcem , którzy w opisach przedmiotu wystawionego na aukcji , jak i przez telefon podczas rozmowy ŁŻĄ prosto do ucha , iż ich części są w idealnym / dobrym stanie , choć i tak jestem zadowolony iż zdołałem kupić all listwy wąskie jednoczęściowe do 3 d za kwotę około 150 zł z przesyłką gdzie podróbowy zamiennik kosztuje 3 stówki , i ch.J go wie jak pasuje do nadwozia , trochę spuścizny nad detalami i złota raczka odrestauruje je tak jak w przypadku dolnych progowych które już robiłem wcześniej .
Listwy po zakupie , i ich prostowaniu , niemożliwe staje się możliwe










Po Wyprostowaniu , czas na podgrzanie i zdarcie ori otuliny [ okleiny strukturalnej ] , zmatowanie ich papierem gradalności p 320 wyczyszczenie ubytków [ wrzerów w aluminium ] nałożenie delikatnie szpachlówki uniwersalnej w miejsce nie wypukanych dziórek i ubytków , wyrzeźbienie końcy , spasowanie do nadwozia i czekanie na podkład ;] .
Po Zamontowaniu 2-ch Tylnych na Błotniki , nie widać żadnej fali , wygięć , jakie sfotografowałem na zdjęciach po ,, ZAKUPIE KONTROLOWANYM ,,












Po Za Tymi Pracami , które już wykonałem , elementy nadwozia takie jak : Błotniki Maska Klapa , Drzwi zostały zmatowane na sucho p320 i przypylone bazą od wewnątrz jak i z zewnątrz pod matowanie na mokro by wyłapać wrzerki , które umknęły .
Prace nad odbudową Projektu ciągle się przedłużają , jeżeli zima nie odpusci to auto zostanie polakierowane dopiero na wiosnę .
Miłego Czytania Lektury
-
Re5pectNan
- Nowicjusz

- Posty: 3
- Rejestracja: czw lip 19, 2012 10:55
Golf MK1 77' 2-Gie Życie By Jendra's
Ooooo panie. Nie myślałeś na kupowaniu starych, rzadkich okazów, remontowaniu i ich sprzedaży?
Jak zerowałeś licznik? Sam chciałem to zrobić w swojej jedynce, ale nie wiem jak za to się zabrać. Jestem w trakcie malowania i zbierania gratów, więc mam na to czas 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
