MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 13:40

zlos pisze:21.10.2011 - koniec strojenia
22.10.2011 - początek upalania ;)
wpisuj się na listę R Treffen, tym razem nie popuszczę :)
Jak już będzie jeździć to wtedy się zapiszę mam nadzieje że będzie to już niedługo :)


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: AD6 » czw wrz 15, 2011 16:42

żeby tylko kolektor ssący wytrzymał z tego co pamiętam u ciebie przy 0,8b juz nieźle puchł


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 16:47

Puchł, różne osoby mówiły że przy 0,8 pęknie potem że przy 1b a ja miałem na nim 1,3b i nie pękł.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: AD6 » czw wrz 15, 2011 17:02

no tak tylko że materiał tez pod wpływem naprężeń ulega ciągłemu osłabieniu może rok jeździć aż wkońcu pęknie choć życze żeby nie


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 21:23

Jest drugi na zapas :D


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
ferdek_lublin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pn paź 05, 2009 21:35
Lokalizacja: PL

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: ferdek_lublin » czw wrz 15, 2011 21:34

daniel1d pisze:
ferdek_lublin pisze:To przepustnica bedzie na linke?? :otepienie:
No tak a co w tym dziwnego ?
Absolutnie nic, tylko sie poprostu zdziwilem ze z elektronicznej na linke, a nie na odwrot ;)

Trzymam kciuki za szybkie upalanie :)


Obrazek
Volkswagen Golf IV GTI 1.8T+

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 21:43

Przejście na linkę jest spowodowane tym że komputery typu vems i inne nie obsługują elektronicznej przepustnicy.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
ferdek_lublin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pn paź 05, 2009 21:35
Lokalizacja: PL

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: ferdek_lublin » czw wrz 15, 2011 22:08

Aha rozumiem :) A przepustnica o jakiejs wiekszej srednicy bedzie??


Obrazek
Volkswagen Golf IV GTI 1.8T+

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 22:16

Seryjna.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: cowboy » czw wrz 15, 2011 22:20

daniel1d pisze:dolotowy zostaje oryginalny.
i dobrze bo ten co miales poprzednio w 2.8 jest kiepski ;)

kolektor seryjny lubi pekać na deklu tam gdzie napis R32, wiec mozesz go tam ewentualnie jakos profilaktycznie wzmocnić

mysle ze do 0,8 Bara powinien dać rade

jakby co to tez ma 2 takie, jeden z 2.8 a jeden z 3.2 ;)



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 22:30

cowboy pisze:jakby co to tez ma 2 takie, jeden z 2.8 a jeden z 3.2 ;)
Jak z 2.8 pasuje to ja mam w sumie cztery :p dwa z 2.8 i dwa z R32.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
lodyga152
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lip 01, 2011 10:40

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: lodyga152 » czw wrz 15, 2011 22:32

Oooo chłopie... Prze kozak!!! :shock:


Tak Gorąco a Ty w Golfie ?! ;D

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: daniel1d » czw wrz 15, 2011 22:46

teraz już filtr nie będzie zasysał tak dużo gorącego powietrza.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

MK IV R32 by Daniel1d

Post autor: konrad141 » pt wrz 16, 2011 11:19

daniel1d, to tak na zime do spokjnej jazdy podwoisz stado ? :D


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości