MK II GTI TDI by Cinek

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Roobus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 16, 2010 09:01
Lokalizacja: Mikołów-> Śląsk
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Roobus » sob maja 07, 2011 15:59

Hehe straszny jestem ciekawe jak to jedzie. Cinek nagraj jakis film albo cosik zeby pokazac. :food:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » pn maja 09, 2011 14:55

jedzie nie najgorzej, w konfiguracji obecnej dostaje sekunde na ćwiartke od arla po czipsie w 3d dwójce z pustym środkiem i 6 skrzynią. po wyjęciu moich skór różnica sie znacznie skraca :)
film jakiś nakręce jak gdzieś bede sie wybierał


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: KanedA » pn maja 09, 2011 15:28

Cinek, byłeś się ścigać z BMW? :) jakieś rezultaty? :)


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » pn maja 09, 2011 16:07

z BMW nie, ale z kilkoma innymi już tak
nr 502, klasa 5b
506 golf 2 arl pewnie w okolicach 195 km, bez tylnej kanapy, 3d, na kołach 14 cali i chyba jednak mniejszą masą niż ja
504 puściutka trójka kombi 1Z z pompą 11, 7otworkowymi 230, turbiną BRD, sprzęgłem VRa chyba, FMICem, podobno nie mierzona
503 polo cross 180 KM kompletne, też jakoś mocno poprzerabiane ale właściciel tajemniczy bardzo
505 LEON 4R , czyli ARL z haldex-em, GT22 i wydechem 3 cale, robiony przez evolution-a, mocy niewiadomej
http://www.automobilklub.opole.pl/dokum ... e_k_sl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; tu jeździłem z pełnym wnętrzem i pełnym bagażnikiem różnych rzeczy
http://www.automobilklub.opole.pl/dokum ... y_k_sl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; tu wyjąłem skrzynkę z narzędziami, fotel pasażera i oparcie kanapy
pomijając sprawe doładowania 1,5 bara ( chyba n75 nie działa bo jak sie zagrzeje to z doładowaniem jest problem ) wydaje mi sie wolniej jeździć teraz niż na mniejszej turbinie, do połowy ćwiartki nie jest dobrze, potem sie rozkręca. natomiast jazda w trasie to inna bajka, w miare szybko jeździ ( tak do 220-230 ) EGT w granicach 700-850. wczoraj trafiłem chłodnice oleju z ARLa więc bedzie jeszcze milej jak ją włoże.
prócz tej oficjalki pojeździłem z innymi autami :
leon ARL po czipsie-wygrana, bardzo zdrowy ABF w trójce posiadający sprawny EDS i skrzynie 2y -wygrana, EVO9 wyścigówka - łomot dla mnie, astra coupe 2,0T po czipsie w okolicy 240KM przegrana ale do przeżycia, wybebeszone czinkueczento 1,4 - pewna wygrana
i generalnie jakoś porażony 205 koniami nie jestem aczkolwiek se radzi. teraz ide w redukcje masy, nie ma innej rady żeby przyspieszyć. a zmieniać silnika ( jednak to słabsza konstrukcja i mam pompowtryski od 130 BA ) nie zamierzam, bo jest w dobrym stanie
mam też inny pomysł, ale tu duża rola zgody mojej żony, a to jest trudniejsze niż tuningi :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Fucker » wt maja 10, 2011 21:30

No w końcu trafiłem na twój temat.

Kurde grubo masz w tej dwójce. Na zlocie w Kamieniu troche sceptycznie słuchałem jak gadałeś, że masz 205 KM, myślałem, że nie mam najmniejszych szans, ale okazało się , że mój Kombi dał Ci radę na 1/4 mili mimo, że nie był i dalej nie jest do końca zrobiony.

Fajna atmosfera była, bo było z kim pogadać. Myslę, że spotkamy się znowu na linii w Kamieniu.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » śr maja 11, 2011 22:25

Fucker pisze:Fajna atmosfera była, bo było z kim pogadać. Myslę, że spotkamy się znowu na linii w Kamieniu.
tak sie może zdarzyć, tyle że mam w głowie nowy, lżejszy pomysł na zagospodarowanie silnika z dwójki więc może sie zdarzyć że najbliższe wyścigi wiosną za rok :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: slonik98 » śr maja 11, 2011 22:43

Cinek, pochwal się co tam Ci znowu w głowie się ciekawego urodziło :food:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » czw maja 12, 2011 07:05

jeszcze za wczesniej na szczegóły, ale niebawem


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
tkoczi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 12:10
Lokalizacja: Gliwice

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: tkoczi » wt maja 17, 2011 15:59

Cinek ważyłeś może auto? Powiem szczerze, że czasy jak na 205ps szału nie robią - zbliżone miałem ibizą.
Myślałem, że bedą okolice niskiej 15ki będą.


[b]było[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163601

[b]jest: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250091[/b]

Awatar użytkownika
jetta cult rat rost
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt maja 17, 2011 15:43
Lokalizacja: Niekursko ok.Trzcianka

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: jetta cult rat rost » wt maja 17, 2011 16:01

ładny Mk 2 ;)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » wt maja 17, 2011 16:18

tkoczi pisze:Cinek ważyłeś może auto? Powiem szczerze, że czasy jak na 205ps szału nie robią - zbliżone miałem ibizą.
Myślałem, że bedą okolice niskiej 15ki będą.
1250 ze mną ( 90 ) w środku waży normalnie. do tego dolicz lekko 30 paliwo, które miałem na lotnisku, i jakieś 15 w bagażniku.
po 60 kilogramowym opróżnieniu przed półfinałem ( prawy fotel, tylne oparcie, skrzynka z narzędziami, koło + lewarek ) czasy w okolicach właśnie niskiej 15. realnie do osiągnięcia myśle poniżej 15 ET


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Matijas » wt maja 17, 2011 17:55

Dlatego dobrym rozwiązaniem jest przejście na lżejszą budę, np. mk1;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: Cinek » wt maja 17, 2011 19:37

no i zepsułeś całą niespodzianke :(


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

MK II GTI TDI by Cinek

Post autor: mariachi » wt maja 17, 2011 21:10

tylko z jedynkami jest o tyle problem że niełatwo znaleźć taką w której przy takiej mocy silnik pojedzie z wahaczami,a buda zostanie na starcie, ale wierzę że ci się udało :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości