MK II GTI TDI by Cinek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 09:23

SToRM pisze:VR ma 288
przed zdaje sie 94r ma 280



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt kwie 10, 2007 22:58

Cinek pisze:no to będą nowe hamulce na przód, bo stare sie nie nadają :bigok: 256 mm power disk z green stufami
A co dolkadnie zmieniasz?
Btw. chyba widzialem twojego golfa w Drzeczewie :pub:



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt kwie 10, 2007 23:05

Cinek, jak sie udala wycieczka do Drzęczewa??jest nowy komp??


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr kwie 11, 2007 11:02

dawid018 pisze:Cinek, jak sie udala wycieczka do Drzęczewa??jest nowy komp??
powiem nawet więcej, będzie nowy silnik :crazy: odłupał sie kawałek spawu z rur i jeden komplet tłokotuleji do wymiany. więc w ramach gwarancji mam dostać inny.
ale po rozebraniu starego stwierdzam że był żyleta, 34 ciśnienia na każdym, żadnych progów, tylko ta mała masakra. ale chłopaki wydają sie w porzo, nawet ato mi chcieli pożyczyć, więc jestem dobrej myśli. pociągowa wycieczka do drzęczewa 1 w sobote na 16:00. i nie ukrywam że chciałbym żeby była ostatnia

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 11:07 am ]
olozwirski pisze:A co dolkadnie zmieniasz?
dokładnie włożyłem całe zwrotnice od GTO. tarce ATE power disk nacinane, wentylowane, a klocki EBC green stuff


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » śr kwie 11, 2007 11:22

cinek kiedy zawitasz do łódzi :food:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr kwie 11, 2007 12:04

miałem w poniedziałek, ale coś sie chyba pozmienia


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » czw kwie 12, 2007 00:20

Cinek, jak będziesz na patelni albo na Ledzinach to musisz mi pokazać ten samochód bo rozwiązanie bardzo fajne pozdrawiam



Awatar użytkownika
jopasek
grupa Łódzka
grupa Łódzka
Posty: 218
Rejestracja: pn paź 11, 2004 09:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jopasek » wt kwie 17, 2007 18:03

Cinek, Łódz czeka :D


PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt kwie 17, 2007 20:58

jutro ma być auto zrobione, więc pewnie sie doczeka w końcu, chociaz mam sygnał o dalszych kłopotach z ECU

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 7:29 pm ]
skoro mój post został przesunięty to powiem tylko, że czas AFNów i innych z pompami wtryskowymi w moim aucie sie skończył:) prawdopodobnie bedzie PD, myśle że 115 KM na dobry początek


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn kwie 23, 2007 20:30

czyli wychodzi ze z afn'ami ciezka walka mozesz napisac jakie koszty za robote(swap) bierze warsztat bo wiadomo silnik kwestia szczescia za ile sie znajdzie

a PD z czego to silnik jest ??



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt kwie 24, 2007 07:05

afn to świetny silnik, tylko znaleźć takiego w dobrym stanie to ciężki temet, teraz to wiem. chociaż ten pierwszy był super, 34 bary kompresji na każdym. no ale cóż. zdarza sie.
PD to pompowtrysk. a to montowali w czwórkach, audi, passatach a wersji jest mnóstwo. jest jeden 115 km ale nie wiem jeszcze w jakim jest stanie. za kompletny swap z benzyny na tdi trzeba liczyć 6-7 tyś. ostateczna cena zależy od silnika, więc to poważna sprawa


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Przemo_87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr gru 07, 2005 19:20
Lokalizacja: Bytom/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Przemo_87 » pn kwie 30, 2007 13:06

Jak tam prace nad golfem?? :) Silnik juz na swym miejscu jest??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=17467 Wiecej Modów juz nie bedzie...:(

Kupie VW golf II,III gt lub gti albo Seata Toledo GT to 6 tyś :)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 30, 2007 15:51

Cinek pisze:afn to świetny silnik,
no chyba najfajniejszy na pompie :)
i bardzo trwały -mój ma 260 000 km i jest w idealnym stanie...
Cinek pisze:PD to pompowtrysk. a to montowali w czwórkach, audi, passatach a wersji jest mnóstwo. jest jeden 115 km ale nie wiem jeszcze w jakim jest stanie
jeśli PD to szukałbym wersji 130 lub 101 czyli ASZ, AWX lub ATD

AJM - 115KM to pierwszy PDek i troszeczke trzeba z nim delikatnie

Ja nie wszedłbym w PDeka, z uwagi na większe spalanie...

zrobić z AFN-a 160KM i w budzi mk2 to po prostu mega wymiatacz :) a spalanie po strasie 5L przy delikatniej jeździe

pompowtrysk ma ta zalete ze w celu osiągniecia mocy wystarczy tylko wieksza suszarka no i jakic cooler



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 30, 2007 16:29

cowboy pisze:pompowtrysk ma ta zalete ze w celu osiągniecia mocy wystarczy tylko wieksza suszarka no i jakic cooler
ale nie kreci sie tak na wysokie obroty jak VP, nawet z walkiem. Co kto lubi


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości