[Golf Mk1] by beny841
Moderator: G0 Karcio
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
11 raczej nie, ale 19 będę tylko że jako widz o na tym http://www.sss.org.pl/event.php?view=190709ernest_b3 pisze:będziesz w borsku 11-stego?
a czemu sie pytasz
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- ernest_b3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 539
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 22:33
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
a pytam bo wybieramy się ze znajomymi 11-stego i miałem nadzieję przyjrzeć się Twojej maszynie z bliskabeny841 pisze:a czemu sie pytasz
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 11:10 przez ernest_b3, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215317#2215317
Polerowanie felg - gg 2884231
Polerowanie felg - gg 2884231
- Fido_dido
- Gadatliwa bestia
- Posty: 894
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Big T jak się Piotrek przejedzie z królikiem doświadczalnymNEMESIS pisze:No to zostały kółka i...big T ...co pierwsze ?? :green_fuck:beny841 pisze:małe uaktualnienie
wreszcie udało mi sie dokończyć środek
A królik czeka na sprzęgło
Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
wielkie dzięki a co do zegarów to sprawa wygląda takRUMBA pisze:projekt powalający w każdym calu!!! jednostka napędowa świetna!! możesz zdradzić jak przerobiłeś zegary? na pierwszej stronie na tym foto widac jakby ramka z MK3 była zintegrowana z zegarem? a co z szybką na tarczach? możesz zdradzić jak to skombinowałeś? ogólnie wielkie ukłony
jak już zauważyłeś przednia cześć to rama z golfa 3 natomiast tylna tam gdzie są zegary to ramka z fabii
najpierw podocinałem to aby jakoś do siebie pasowało
potem pospawałem
następnie szlifowanie i szpachlowanie i wychodzi to
potem docinasz szybkę u mnie szybka z fabii została docięta do ramki z golfa 3 (sory za jakość ale lepszego zdjęcia nie mam )
następnie zrobiłem obwódkę z laminatu (szybka posłużyła mi jako wzór), niestety fotki nie mogę znaleść:|
potem ta obwódkę skleiłem z ramka i w miarę możliwości wyszpachlowałem następnie prysnołem to na czarno i wyszło takie
coś
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
długo nic nie pisałem bo nie było o czym
golf jeździ jak powinien
a że zima tuż tuz to małe przygotowania poczyniłem
zakupiłem oponki GOOD YEAR 195/55/16 ciut baloniaste
zabrałem się za gwint aby mi go korozja przez zimę nie wjeb..... oraz podniosłem go troszkę, prawie gwint mi sie skończył
tak to wygladało po zdjęciu koła wszytko brudne
trak wyglądało po umyciu
tu gwincik rozebrany i wyczyszczony
górna cześć gwintu zabezpieczona smarem antykorozyjnym i taśmą aby mi go nie wymyło
w takcie taśmowania dolna cześć gwintu
efekt końcowy smar na całej długości gwintu, wszytko ładnie zataśmowane i w dodatku "zarapsowane" aby taśma sie nie rozklejała
tak samo zająłem się tyłem
a tu efekt końcowy tył złożony i zabezpieczony
dodatkowo w nadkola doszła nowa konserwacja:) równiez cała podłoga zakonserwowana n-ty raz
tak to teraz wygląda wersja terenowa
dodam ze teraz wiem co to znaczy twarde zawieszenie, jest mega twardy
golf jeździ jak powinien
a że zima tuż tuz to małe przygotowania poczyniłem
zakupiłem oponki GOOD YEAR 195/55/16 ciut baloniaste
zabrałem się za gwint aby mi go korozja przez zimę nie wjeb..... oraz podniosłem go troszkę, prawie gwint mi sie skończył
tak to wygladało po zdjęciu koła wszytko brudne
trak wyglądało po umyciu
tu gwincik rozebrany i wyczyszczony
górna cześć gwintu zabezpieczona smarem antykorozyjnym i taśmą aby mi go nie wymyło
w takcie taśmowania dolna cześć gwintu
efekt końcowy smar na całej długości gwintu, wszytko ładnie zataśmowane i w dodatku "zarapsowane" aby taśma sie nie rozklejała
tak samo zająłem się tyłem
a tu efekt końcowy tył złożony i zabezpieczony
dodatkowo w nadkola doszła nowa konserwacja:) równiez cała podłoga zakonserwowana n-ty raz
tak to teraz wygląda wersja terenowa
dodam ze teraz wiem co to znaczy twarde zawieszenie, jest mega twardy
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- Frykas
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2704
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
- Lokalizacja: Łęczyca Łódź
- Kontakt:
super projekcik !! fajnie ze wstawiles mocnego dieselka i skrzynie szostke no i climatronik.. kola te zostaja docelowo ?? co to za fotele recaro ?? z jakiego auta to są i jesli to nie tajemnica to jakie koszta zakupu ??
Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości