[Mk2] 20V TURBO

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » czw gru 27, 2007 22:46

witam,zima na szczescie slabiutka to jeszcze sobie jezdze,nawet zalozylem nowe alu dla przymiarki. a jak spadnie snieg to koniec to koniec jazdy, a przy modach narazie brak postepu drugie turbo ,kolektor chip leza i czekaja na montaz ,tylko brak mi czasu, ale w styczniu sie wezme za to,jutro moze jakies aktualne foto wrzuce.



Awatar użytkownika
beny841
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: MK1
Silnik: 1.9

Post autor: beny841 » czw gru 27, 2007 23:59

Rondel pisze:drugie turbo ,kolektor chip leza i czekaja na montaz

no to czekamy :) na efekt po montażu :bajer:
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 23:59 przez beny841, łącznie zmieniany 1 raz.


mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968

Awatar użytkownika
idgray
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2185
Rejestracja: wt paź 03, 2006 07:16
Lokalizacja: Żdżary
Kontakt:

Post autor: idgray » pt gru 28, 2007 09:41

świetne auto :bigok:
przede wszystkim silnik i wnętrze :helm:
z zewnątrz troszkę nie w moim guście ale i tak podziw za włożoną pracę :bajer:
Rondel pisze:drugie turbo ,kolektor chip leza
jak turbina ? jakie oczekiwania po tych modyfikacjach jeśli chodzi o KM :chytry:



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1343
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » pt gru 28, 2007 21:48

RONDEL mówiac drugie masz na mysli BI :food: wiem ze wy tam potraficie takie zeczy :okej:



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » sob gru 29, 2007 21:44

Świetny MK II , środek miodny :food: z chęciom kiedyć podskocze do Lęborka na żywo zobaczyć :food: :food: :bajer:


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 587
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Kontakt:

Post autor: maxgt » ndz gru 30, 2007 00:27

pacze czytam i widze ze tu niezła maszyna, widziałem na manii, no chyba że się myle,sniegu brak to dawaj foto na nowym koło,pozdro ekipa



Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » pn gru 31, 2007 16:24

RONDEL mówiac drugie masz na mysli BI :food: wiem ze wy tam potraficie takie zeczy

brzmi zachecajaco,ale az tak nie bede szalal.raczej spokojnie 250-260KM wystarczy.turbina z paletyVAG.czyli K04-02 z s3 ,kolektor s3 ale jeszcze do konca nie jestem jego pewny,moze bede rzezbil nowy,wtryski s3 lub s2 ,nowy soft.

[ Dodano: 31 Gru 2007 15:43 ]
a zapomnialem jakies fotki,kolka to klasyka BORBET A. przepraszam ale zdjacia slabej jakosci.wyglada moze bardziej agresywnie ,ale zobacze jeszcze jak bedzie sie prezentowac z plaskimi deklami borbeta.wtedy albo wymienie na poprzednie lub zostana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn gru 31, 2007 16:30 przez Rondel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pn gru 31, 2007 17:25

Rondel pisze:a zapomnialem jakies fotki,kolka to klasyka BORBET A.
better :)


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5217
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn gru 31, 2007 17:29

na tych kołach super :)
i nawet ładna polerka :D


Obrazek

Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » wt sty 01, 2008 20:17

Zdecydowanie lepiej na borbetach i poszukaj plaskich dekli bo wygladaja duuuuzo lepiej.
We wnetrzu na pierwszych fotach nie pasowaly mi dodatkowe wskazniki i lcd - brak konsekwnecji kolorystycznej - gdyby byly czarne ramki byloby super ;) ale to tylko moje zdanie. Borbety wygladaja tez ladnie gdy maja ramiona pod kolor auta prysniete lub wypolerowane plaskie dekle... pozdrowienia



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15061
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Kontakt:

Post autor: barteKKK03 » wt sty 01, 2008 21:28

Również popieram idee montażu Borbetów... tak jak piszesz - klassssyka :bigok:


Follow Me on INSTAGRAM
Obrazek

Obstek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt sty 08, 2008 22:10
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Post autor: Obstek » czw sty 17, 2008 21:29

piekny !!!



Awatar użytkownika
idgray
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2185
Rejestracja: wt paź 03, 2006 07:16
Lokalizacja: Żdżary
Kontakt:

Post autor: idgray » pt sty 18, 2008 12:08

te koła muszą zostać zdecydowanie lepiej się prezentuje jest pięknie :bigok:
płaski dekielek doda jeszcze subtelności, miazga ten golfik :prayer:



Awatar użytkownika
fck
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt sty 30, 2007 19:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: fck » pt sty 18, 2008 18:19

a mi sie poprzednie kółka barziej podobaly. Fura piekna i ten kolorek, a czemu ten temat jest podwieszony ??


Moja Sroczka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=421688

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości