[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Moderator: G0 Karcio
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
w PZM mozna kupić za 78zł karte assistance najtańsza i jest w tym członkowstwo na rok. W marcu jak mi przyjdzie myśleć o tym to na pewno skorzystam.
http://pzm.pl/karta/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://pzm.pl/karta/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Ta zniżka jest od bardzo dawna. Tylko mało kto o tym wiedział. Wystarczy wykupić w PZMot asistans za 78 zł żeby dostać kartę członkowską uprawniającą do dodatkowych 70% zniżki . Czyli jak ktoś wcześniej płacił 300zł to teraz zapłaci 70% mniej . Tą kwote podaję tylko jako przykład
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Zaglądnąłem w deche... Oczywiście gąbeczki w zasłonach do wyprucia... Na szczeście miałem jakiś mały arkusz cienkiej gąbki na której leżała płyta główna w kartonie. Z tego subtelnie dociąłem...
Kiedyś bede na szrocie to trzeba pozyskać jakieś oryginalne w dobrym stanie...
Kiedyś bede na szrocie to trzeba pozyskać jakieś oryginalne w dobrym stanie...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
kret077744,też dorabiałem z pianki pod panele podłogowe. Szczelnie domyka,tylko czasami zatrzeszczy przy otwieraniu i zamykaniu
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
kujawskim wysmarować, zimą powietrze będzie lecieć cieplejsze - wysmażone
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Abs ciąg dalszy...
Niby komplet wyciągnięty ale dwa kabelki upierd*olone jak stół z tvnu.
Wg schematu to sygnał do kontrolki z kompa absu, podpięty pod W2.
Widoczny czarno-zółty o dziwo z kostką to + po zapłonie.
Dolutowałem kabelek z ori zkauciem do wtyczki.
Szaleństwo szprejami...
W miejsce ori gąbki dorobiłem 2szt gąbek z gąbki taśmy rozprężnej. Jest tyle fajna że gdzie upchasz tam sie rozpycha.
Kurz nie siada....
Piec poskładany. Zajrzałem do ścieżek ale nic złego nie zauważyłem.
Mogłem troche obudowe aluminiową poczochrać...
Kabelki, trza by je pochować...
Gume na grodzi przesunąłem o około 5cm, żeby można było wiecej manewrować przekaźnikami w środku, bo orygianlnie bym musiał zaraz za grodzią to gdzieś przykrecić.
Przebijamy...
Zostawiłem oryginalne mocowanie przekaźników z b4, dokręciłem do stelażu od skrzynki, pasi idealnie. Musiałem nawiercic dwa otworu i wypuścić śruby.
Do pełni szczęścia został uwalony kabel czerwono-czarny, ze schematu to włącznik świateł tylnich, wcisnąłem go do W4.
Piec zawisł:
Przed silnikiem wlecą przewody hamulcowe i paliwowe.
Tempomat:
Kiedyś za dobrych czasów na allegro, kiedy ceny były jeszcze normalne, udało mi sie kupić kompletny tempomacik od corrado.
W zestaw wchodzi :
-gruszka + blacha mocująca do pedałów + dzyndzel do cięgna gruszki na sam pedał
- sterownik
- pompka
- dwa czujniki
- wiązka kompletna.
- manetka z tempo
Zaczne od tego że po wczytaniu jak to podpiąć i co jest potrzebne do poprawnego działania, przeraziłem sie skąd wziąć impuls prędkości. W tdi czy passatach, w skrzyni jest impulsator zamiast linki.
Rozwiązuje to problem. Lecz w autach z prędkościomierzem na linkę potrzebny jest zamontowany czujnik halla.
Któryś pin z licznika daje impuls do skrzynki i ze skrzyni z W1 ten impuls wychodzi. U mnie na szczęście ten czujnik jest w liczniku jak widać na foto, a wykorzystany jest w instalacji do regulacji głośności radia podczas jazdy. W kostce radia był wpiety w inny pin to przepiąłem na poprawny i zobacze jak to steruje.
Ale w każdym razie z W1 wyprowadziłem kabelek z kostką i pod niego podpiąłem impuls prędkości dla tempomatu.
Gniazdo W1 zółto biąły to jest wyjście impulsu prędkości z licznika z czujnika halla.
Zainstalowane czujniki na pedałach.
Sprawdzone miernikiem - działają
Sterownik, podobno umieszcza sie go w konsoli w środkowej, to narazie poleży sobie luzem
Tempomat również potrzebuje byc podłączony pod światła stop, czyli W4.
Niebiesko czerwony to + po zapłonie, dalej jako czarny do manetki i znów czarny do sterownika.
Myślałm że mi zostanie pare dziur do zaślepienia a tak to wykorzystałem niemal wszystkie i każdy do czegoś innego. Po kolei leci przewód do gruszki tempomatu, Drugi zaślepka (ale jest juz puszczone kabelki do czujników do dodatkowych zegarów vdo), trzeci do przewód zasilający do pompki tempomatu.
Pompkę sprawdziłem, zassysa, tempomat gotowy do sprawdzenia, jak to bedzie pracować, sam jestem ciekaw...
Grzane fotele
Przepatrzyłem wiązke grzanych foteli...
Jako że włącznik jest na dwa fotele to biore miernik i patrze. Lewa strona reaguje, napięcie pojawia się i znika, z kolei prawa nic.
To szukam schematu pinów regulatora i jak widać, prawej strony wogóle nie ma
Dwa skrajne kable odpowiadają za włączenie i regulowanie prawym fotelem. U mnie isch wogóle nie ma.
Dorbiłem dwa przewody, a stałą mase i + wyprowadze na drugi fotel z kostki lewego fotela.
CLimatronic i inne kabelki
Problem mi sie zrobił bo miałem mało miejsca żeby założyć dolny tunel + nawiew na nogi pasażerów. Musiałem troche dłubąć maty na mocowanie, a z tunelem poradziłem sobie tak, że go rozpowiłem i bede musiał najpierw założyć tylną część a do niej wsunąć przednia.
Wszystko na mm...
Zamontowałem kanalize, wcześniej wymyłem z brudu i kurzu wewnątrz. niechaj nie śmierdzi starością
Wyprowadziłem sobie potrzebny impuls z obrotomierza, podpiałem reszte i piec hula, przełącza, dmucha że aż miło ale...
Obserwując przełączanie obiegu wewnętrznego coś mi nie pasowało, silniczek rusza dwoma klapkami, a u mnie coś mu to nie szło.
Climatronik musiał wylecieć na chwile, po rozebraniu sie okazało że koółko napędowe jest pękniete.
Najlepsze że na szrocie zdemontowałem ze 3 sztuki i każda miałą tak samo.
Chodzi o to że jak silniczek przełącza klapami to w pewnym momencie jedna przestaje isć a druga leci do końca, dla silniczka jest to opór i raczej stąd ta wada.
Także została mi reanimacja - klejenie nie wytrzyma tego co potrzeba, więć wywierciłem prostopadle wiertełkiem 1mm przez kółko i w osć i uciałem wiertło. Zakołkowałem tak w dwóch miejscach.
Próba ognia, silniczek zamiata a klapy nie stają i ruszają sie jak należy
Z odb cliamtronica wyprowadziłem kabelek do diagnostyki absu.
Z climatronikiem łączy sie bez problemu, błędów brak.
Moje kabelki...
Wyprowadziłem sobie + po zapłonie - 2 wtyki, jeden idzie do zegarów, drugi bedzie na co innego.
Wyprowadziłem sobie kabeli do elektrycznej anteny:
...Kabelki pod dechą uważam za skończone...
przypomniało mi sie właśnie że musze pociągnąć kabelki do głośników w kopertówki...
Niby komplet wyciągnięty ale dwa kabelki upierd*olone jak stół z tvnu.
Wg schematu to sygnał do kontrolki z kompa absu, podpięty pod W2.
Widoczny czarno-zółty o dziwo z kostką to + po zapłonie.
Dolutowałem kabelek z ori zkauciem do wtyczki.
Szaleństwo szprejami...
W miejsce ori gąbki dorobiłem 2szt gąbek z gąbki taśmy rozprężnej. Jest tyle fajna że gdzie upchasz tam sie rozpycha.
Kurz nie siada....
Piec poskładany. Zajrzałem do ścieżek ale nic złego nie zauważyłem.
Mogłem troche obudowe aluminiową poczochrać...
Kabelki, trza by je pochować...
Gume na grodzi przesunąłem o około 5cm, żeby można było wiecej manewrować przekaźnikami w środku, bo orygianlnie bym musiał zaraz za grodzią to gdzieś przykrecić.
Przebijamy...
Zostawiłem oryginalne mocowanie przekaźników z b4, dokręciłem do stelażu od skrzynki, pasi idealnie. Musiałem nawiercic dwa otworu i wypuścić śruby.
Do pełni szczęścia został uwalony kabel czerwono-czarny, ze schematu to włącznik świateł tylnich, wcisnąłem go do W4.
Piec zawisł:
Przed silnikiem wlecą przewody hamulcowe i paliwowe.
Tempomat:
Kiedyś za dobrych czasów na allegro, kiedy ceny były jeszcze normalne, udało mi sie kupić kompletny tempomacik od corrado.
W zestaw wchodzi :
-gruszka + blacha mocująca do pedałów + dzyndzel do cięgna gruszki na sam pedał
- sterownik
- pompka
- dwa czujniki
- wiązka kompletna.
- manetka z tempo
Zaczne od tego że po wczytaniu jak to podpiąć i co jest potrzebne do poprawnego działania, przeraziłem sie skąd wziąć impuls prędkości. W tdi czy passatach, w skrzyni jest impulsator zamiast linki.
Rozwiązuje to problem. Lecz w autach z prędkościomierzem na linkę potrzebny jest zamontowany czujnik halla.
Któryś pin z licznika daje impuls do skrzynki i ze skrzyni z W1 ten impuls wychodzi. U mnie na szczęście ten czujnik jest w liczniku jak widać na foto, a wykorzystany jest w instalacji do regulacji głośności radia podczas jazdy. W kostce radia był wpiety w inny pin to przepiąłem na poprawny i zobacze jak to steruje.
Ale w każdym razie z W1 wyprowadziłem kabelek z kostką i pod niego podpiąłem impuls prędkości dla tempomatu.
Gniazdo W1 zółto biąły to jest wyjście impulsu prędkości z licznika z czujnika halla.
Zainstalowane czujniki na pedałach.
Sprawdzone miernikiem - działają
Sterownik, podobno umieszcza sie go w konsoli w środkowej, to narazie poleży sobie luzem
Tempomat również potrzebuje byc podłączony pod światła stop, czyli W4.
Niebiesko czerwony to + po zapłonie, dalej jako czarny do manetki i znów czarny do sterownika.
Myślałm że mi zostanie pare dziur do zaślepienia a tak to wykorzystałem niemal wszystkie i każdy do czegoś innego. Po kolei leci przewód do gruszki tempomatu, Drugi zaślepka (ale jest juz puszczone kabelki do czujników do dodatkowych zegarów vdo), trzeci do przewód zasilający do pompki tempomatu.
Pompkę sprawdziłem, zassysa, tempomat gotowy do sprawdzenia, jak to bedzie pracować, sam jestem ciekaw...
Grzane fotele
Przepatrzyłem wiązke grzanych foteli...
Jako że włącznik jest na dwa fotele to biore miernik i patrze. Lewa strona reaguje, napięcie pojawia się i znika, z kolei prawa nic.
To szukam schematu pinów regulatora i jak widać, prawej strony wogóle nie ma
Dwa skrajne kable odpowiadają za włączenie i regulowanie prawym fotelem. U mnie isch wogóle nie ma.
Dorbiłem dwa przewody, a stałą mase i + wyprowadze na drugi fotel z kostki lewego fotela.
CLimatronic i inne kabelki
Problem mi sie zrobił bo miałem mało miejsca żeby założyć dolny tunel + nawiew na nogi pasażerów. Musiałem troche dłubąć maty na mocowanie, a z tunelem poradziłem sobie tak, że go rozpowiłem i bede musiał najpierw założyć tylną część a do niej wsunąć przednia.
Wszystko na mm...
Zamontowałem kanalize, wcześniej wymyłem z brudu i kurzu wewnątrz. niechaj nie śmierdzi starością
Wyprowadziłem sobie potrzebny impuls z obrotomierza, podpiałem reszte i piec hula, przełącza, dmucha że aż miło ale...
Obserwując przełączanie obiegu wewnętrznego coś mi nie pasowało, silniczek rusza dwoma klapkami, a u mnie coś mu to nie szło.
Climatronik musiał wylecieć na chwile, po rozebraniu sie okazało że koółko napędowe jest pękniete.
Najlepsze że na szrocie zdemontowałem ze 3 sztuki i każda miałą tak samo.
Chodzi o to że jak silniczek przełącza klapami to w pewnym momencie jedna przestaje isć a druga leci do końca, dla silniczka jest to opór i raczej stąd ta wada.
Także została mi reanimacja - klejenie nie wytrzyma tego co potrzeba, więć wywierciłem prostopadle wiertełkiem 1mm przez kółko i w osć i uciałem wiertło. Zakołkowałem tak w dwóch miejscach.
Próba ognia, silniczek zamiata a klapy nie stają i ruszają sie jak należy
Z odb cliamtronica wyprowadziłem kabelek do diagnostyki absu.
Z climatronikiem łączy sie bez problemu, błędów brak.
Moje kabelki...
Wyprowadziłem sobie + po zapłonie - 2 wtyki, jeden idzie do zegarów, drugi bedzie na co innego.
Wyprowadziłem sobie kabeli do elektrycznej anteny:
...Kabelki pod dechą uważam za skończone...
przypomniało mi sie właśnie że musze pociągnąć kabelki do głośników w kopertówki...
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
zazdroszczę wiedzy z elektryki , u mnie by to wyglądało tak
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
A ja sie nie dziwie ze wprowadzono CAN do aut bo w dzisiejszych czasach i takich instalacjach kable wazyly by tyle co karoseria
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Zanim sie za elektryke w golfie wziałem to wiedziałem ze jest plus i minus i że razem robią to co na zdjęciu.zazdroszczę wiedzy z elektryki , u mnie by to wyglądało tak
ale Central electric 2 sprawił że golfa jeszcze nie spaliłem
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Też jakoś tak to modziłem. U Ciebie gorzej,bo tunel wyższykret077744 pisze: z tunelem poradziłem sobie tak, że go rozpowiłem i bede musiał najpierw założyć tylną część a do niej wsunąć przednia.
Ty jedziesz z koksem,a ja dopóki elektrowni nie ogarnę,to z niczym nie ruszę. Może jutro jedynie węże wspomy z mk4 zaadoptuję i na razie tyle
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Co do dolnego tunelu , nie masz tuneli nawiewu na nogi pasażerów ?
U ciebie ta wiązka ABSu lepiej pasuje moja jest z bóg wie czego i sterownik wychodzi pod nogami pasażera
U ciebie ta wiązka ABSu lepiej pasuje moja jest z bóg wie czego i sterownik wychodzi pod nogami pasażera
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
Ja to tylko odświeżam i co nie dokładam.Ty jedziesz z koksem,a ja dopóki elektrowni nie ogarnę,to z niczym nie ruszę. Może jutro jedynie węże wspomy z mk4 zaadoptuję i na razie tyle
sama prawda.A ja sie nie dziwie ze wprowadzono CAN do aut bo w dzisiejszych czasach i takich instalacjach kable wazyly by tyle co karoseria
Własnie mam i jest już schowany pod wygłuszeniem, oryginalnie jest dziura w nim i w dywanie, go praktycznie nie widać. A że pokleiłem 2 warstwy mat to mi ponad 5mm poszło.Co do dolnego tunelu , nie masz tuneli nawiewu na nogi pasażerów ?
U ciebie ta wiązka ABSu lepiej pasuje moja jest z bóg wie czego i sterownik wychodzi pod nogami pasażera
U mnie kable abs są puszczone lewą strona i są na tyle długie że pod kanapą moge sobie nawet wybrać miejsce gdzie go położyć
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
To chyba w BMW tak jest,bo kumpel,który rozbiera auta na części,mówił,że za instalację z BM-ki można wziąć ok. 5 stów (za samą miedź)kret077744 pisze: A ja sie nie dziwie ze wprowadzono CAN do aut bo w dzisiejszych czasach i takich instalacjach kable wazyly by tyle co karoseria
sama prawda.
[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania
W starych 7er. W kazdym nowszym aucie masz kilka can lin i inne interfacy ktore zamiast posiadac swoje czujniki i kupe kabli dzielą wspólne informacje z 1 czujnika. Akurat golf nawet w najbardziej bogatej wersji nie ma polowy przewodów co taka stara 7er
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości