[MK2] Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » wt cze 07, 2016 21:47

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1378
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: riccardoa » śr cze 08, 2016 19:21

No i reszta klocków wróciła,to teraz składanie ruszy :bigok:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » czw cze 09, 2016 00:00

Ta reszta nie bedzie przez długi czas potrzebna, jutro beddzie drobnica gotowa, tzn. klapka, szyber listwy i zderzaki.

Konserwacji kilka zdjęć :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


No i pierwsze elementy zawieszenia podczepiłem do budy.
Pełna higiena (dywan) co by lakieru nie stracić i nie szurać po betonie :bigok:

Obrazek

Przydał sie wóz nożycowy :jezor:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dorobione śrubki do ramy:
Obrazek
Obrazek
Dorobione mam dwa komplety, jeden z łbem imbusowym 12.9, drugie z normalnym łbem 8.8.

Zimy nie ma ale sanki są:
Obrazek

Nie obyło sie bez niespodzianek, dorobione śruby są 15mm dłuższe co dało sie odczuć z tyłu przy sankach gdy nie szło dalej wkrecić - trza było skrócić na szczęscie tylko 2 śruby
Obrazek
w tym miejscu dłuższe śruby nie podeszły.
Obrazek

Już coś wisi...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drugi zonk, Ucho belki od passata jest wyższe o 10mm, stopka jest do poprawki lub musze coś podłożyć pod szparę
Obrazek
Obrazek

Narazie tyle.. Może jutro stanie na kołach.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9343
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: jhosef » czw cze 09, 2016 08:09

kret077744 pisze:Drugi zonk, Ucho belki od passata jest wyższe o 10mm, stopka jest do poprawki lub musze coś podłożyć pod szparę
U mnie wyszło dokładnie tak samo.
Zastanawiałem sie czy może jednak była jakaś różnica w tym lizaku vs obudowa do countrego właściwa.



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » czw cze 09, 2016 23:46

Dzisiaj golf został uziemiony, stoi na własnych kołach :bigok:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z przodu wrzycone zwrotnice amorki oraz magiel
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pierwsza wycieczka - poza garaż :rotfl: żeby poodkurzać dywan :rotfl:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pare zdjęc z magazynu :jezor:
Dzisiaj została odebrana ostatnia tura od lakiernika.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nawet śrubki dostały nowy lakier
Obrazek

Do września golf zostaje zakamuflowany :bigok:
Obrazek
Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3901
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: Stalu » pn cze 27, 2016 15:47

jak tam idzie składanie ?


Renowacja felg, lakierowanie systemowe i proszkowe.Rabat na hasło forum.vwgolf
https://www.facebook.com/Wadcarpl/

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1378
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: riccardoa » pn cze 27, 2016 16:52

Stalu pisze:jak tam idzie składanie ?
Z poprzedniego postu wynika chyba,że do września przerwa.



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » pn cze 27, 2016 16:56

Dokladnie Pany, do wrzesnia przerwa, trzeba bylo jechac do roboty :)

Jak wroce to od razu dzialam. Wszystko czeka.
Milych wakacji kazdemu zycze, zeby czasu i kasy nie brakowalo na mody ;)


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

untitled
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 11:11
Lokalizacja: Rabka-Zdrój, Zakopane

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: untitled » wt cze 28, 2016 13:43

Auto będzie sunąć jak ta lala!



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » czw cze 30, 2016 10:31

póki co może sie jedynie kulać :jezor:

jeszcze znalazłem kilka fot
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13606
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: Michał_1977 » pn sie 29, 2016 21:42

Temat zdechł :?
kret077744,srupkuf Ci braknęło? :-)


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: Misza1122 » pn sie 29, 2016 22:47

Może dlatego?:)

kret077744 pisze:Dokladnie Pany, do wrzesnia przerwa, trzeba bylo jechac do roboty :)

Jak wroce to od razu dzialam. Wszystko czeka.
Milych wakacji kazdemu zycze, zeby czasu i kasy nie brakowalo na mody ;)



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1378
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: riccardoa » wt sie 30, 2016 08:23

Michał_1977 pisze:Temat zdechł :?
kret077744,srupkuf Ci braknęło? :-)
Czytaj wszystkie posty i będzie wiadomo dlaczego cisza w temacie. :bigok:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Re: Golf Country syncro 1.9 TD AAZ - rzynch do odratowania

Post autor: kret077744 » wt sie 30, 2016 10:32

Cisza bedzie do konca wrzesnia. Z poczatku pazdziernika bedzie aktualizacja. Niestety przebywam poza krajem i nie mam najmniejszej mozliwosci grzebania.
I tak mi sie w tym roku dobrze zlozylo bo zamiar renowacji byl od samego poczatku (4lata temu), stal rozebrany z braku czasu (2lata) wiec teraz najwiecej sie zrobilo. Zostalo skladanie i ogarnianie elektryki. Jeszcze wydech trzeba urzezbic ale to na aucie sie poprowadzi. Zadnego odnawiania juz chyba nie ma. Mozecie mi mowic ze ktos zrobi w miesiac dwa czy nawet trzy. Mi to zajelo do tej pory 4 miesiace. Najwiecej czasu pochlaniaja urwane, zgnite sruby. Gdyby wszystko sie odkrecalo to by bylo zbyt proste. o terminach u blacharza i lakiernika to nawet nie opowiadam.
Ale jest teraz do czego przykrecac i to mnie zadowala.
Szukam jeszcze jednego syncro - nie musi byc country.
Chcialbym tdi+++ lub vr6 4 motion
. Kwestia co sie trafi.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości