[A2] Jetta 3.2 V6 4motion - TheBiSHoP
Moderator: G0 Karcio
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
Mała zapowiedz nowych gadżetów:
Do tej pory Jetta cały czas poruszała się o własnych siłach. Nadszedł jednak czas pożegnania się z 1.6 PN. Po wyjęciu wszystkiego z komory dosyć mocno się ucieszyłem. Wszystko było poprzykręcane fabrycznymi momentami i poza podstawą akumulatora nie widać żadnych zniszczeń.
i rozpoczęcie czyszczenia
Doszedł także ostatni brakujący element tylnego zawieszenia
Do tej pory Jetta cały czas poruszała się o własnych siłach. Nadszedł jednak czas pożegnania się z 1.6 PN. Po wyjęciu wszystkiego z komory dosyć mocno się ucieszyłem. Wszystko było poprzykręcane fabrycznymi momentami i poza podstawą akumulatora nie widać żadnych zniszczeń.
i rozpoczęcie czyszczenia
Doszedł także ostatni brakujący element tylnego zawieszenia
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
będą jakieś grubsze porządki pod maską czy zostaje seria?
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
Ho ho, to jest projekt !
Skromny Projekt A2... ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=529613" onclick="window.open(this.href);return false; |Szafko/Stolik Golf MK2 GTI Na sprzedaż !
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
6.07.2014
Uparłem się, że chcę mieć pełnowymiarowe sprężyny w zawieszeniu, jednak wybrane przeze mnie tylne amortyzatory produkowane są w formie kolumn gwintowanych. Opracowałem więc sposób na założenie dużej sprężyny na gwint. Projekt własny, wytoczenie i pomalowanie proszkowo zlecone osobom trzecim =]. Czy to się sprawdzi? nie wiadomo jak auto zacznie jeździć to się okaże.
Czas zająć się przodem. Jako że wał ma być dwuczęściowy silnik należy umieścić w trochę innej pozycji niż jest oryginalnie w Golfie, do tego 6 biegowa skrzynia powoduje, że można wykorzystać tylko jedną fabryczną łapę (tylna silnika), a na swoim miejscy może pozostać tylko jedna poduszka (przednia). Pomyślałem więc że skoro trzeba od wózka odrąbać oba kieliszki to wstępnie wymierzę je sobie na ziemi przed pierwszym pasowaniem.
oczywiście mimo mierzenia miliona kątów i odległości, trzeba było jeszcze 10 razy odcinać i spawać bo za cholerę nie chciało być tak jak trzeba. W końcu udało się, silnik leży tak jak to sobie obmyśliłem.
Pozostało już tylko przymocować go z przodu. bez wizualnych szaleństw po prostu ma to działać.
Każdy rozwiązany problem rodzi co najmniej jeden nowy więc żeby dało się jakoś przeprowadzić wydech trzeba wydłużyć linki od kasety zmiany biegów, bo tak być nie może.
do przeróbki są jeszcze stalowe przewody na przekładni kierowniczej i do tego żeby wał szedł tak jak to sobie obmyśliłem muszę przerobić tunel w trochę większym zakresie niż planowałem. Teraz muszę ogarnąć skrócenie wału, żeby wymierzyć dokładnie gdzie ugryźć tunel.
Uparłem się, że chcę mieć pełnowymiarowe sprężyny w zawieszeniu, jednak wybrane przeze mnie tylne amortyzatory produkowane są w formie kolumn gwintowanych. Opracowałem więc sposób na założenie dużej sprężyny na gwint. Projekt własny, wytoczenie i pomalowanie proszkowo zlecone osobom trzecim =]. Czy to się sprawdzi? nie wiadomo jak auto zacznie jeździć to się okaże.
Czas zająć się przodem. Jako że wał ma być dwuczęściowy silnik należy umieścić w trochę innej pozycji niż jest oryginalnie w Golfie, do tego 6 biegowa skrzynia powoduje, że można wykorzystać tylko jedną fabryczną łapę (tylna silnika), a na swoim miejscy może pozostać tylko jedna poduszka (przednia). Pomyślałem więc że skoro trzeba od wózka odrąbać oba kieliszki to wstępnie wymierzę je sobie na ziemi przed pierwszym pasowaniem.
oczywiście mimo mierzenia miliona kątów i odległości, trzeba było jeszcze 10 razy odcinać i spawać bo za cholerę nie chciało być tak jak trzeba. W końcu udało się, silnik leży tak jak to sobie obmyśliłem.
Pozostało już tylko przymocować go z przodu. bez wizualnych szaleństw po prostu ma to działać.
Każdy rozwiązany problem rodzi co najmniej jeden nowy więc żeby dało się jakoś przeprowadzić wydech trzeba wydłużyć linki od kasety zmiany biegów, bo tak być nie może.
do przeróbki są jeszcze stalowe przewody na przekładni kierowniczej i do tego żeby wał szedł tak jak to sobie obmyśliłem muszę przerobić tunel w trochę większym zakresie niż planowałem. Teraz muszę ogarnąć skrócenie wału, żeby wymierzyć dokładnie gdzie ugryźć tunel.
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
7.13.2014
Znalazło się parę nadplanowych dni więc w oczekiwaniu na wał zrobiłem tunel, Wyciąłem rzeczy z lekkim zapasem aby na pewno nic się nigdy nie obiło.
Zacząłem więc budowę.
Pan zrobił wał, odebrałem też kilka rzeczy z malowania - przerobiony wcześniej wózek, zrobione łapy i jakieś pierdółki.
Zrobiłem więc mocowanie podpory i siedzi.
Mogłem więc spokojnie przyspawać podstawę pod ręczny i podłokietnik odwierconą z mk4 i po doginać rurki od linek.
Na koniec zostało tylko wszystko zamalować.
Znalazło się parę nadplanowych dni więc w oczekiwaniu na wał zrobiłem tunel, Wyciąłem rzeczy z lekkim zapasem aby na pewno nic się nigdy nie obiło.
Zacząłem więc budowę.
Pan zrobił wał, odebrałem też kilka rzeczy z malowania - przerobiony wcześniej wózek, zrobione łapy i jakieś pierdółki.
Zrobiłem więc mocowanie podpory i siedzi.
Mogłem więc spokojnie przyspawać podstawę pod ręczny i podłokietnik odwierconą z mk4 i po doginać rurki od linek.
Na koniec zostało tylko wszystko zamalować.
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
26.07.2014
Drobiazgi
Zespół pomp przy pedałach. Nowa pompa hamulcowa Brembo M85049 23,81mm, serwo 11 cali, pompa ABS/EDS 4x4, Nowa pompa sprzęgła
Dorobione i złożone przednie półosie.
Przed rozpoczęciem przygotowywania do malowania trzeba dopasować wszystkie rzeczy wymagające wiercenia, spawania itp. Na pierwszy ogień poszła gródź. Otwory pod wysprzęglik, klimatyzacje, spływ wody, linki biegów
Climatronic przypasowany, nowe pedały również.
Drobiazgi
Zespół pomp przy pedałach. Nowa pompa hamulcowa Brembo M85049 23,81mm, serwo 11 cali, pompa ABS/EDS 4x4, Nowa pompa sprzęgła
Dorobione i złożone przednie półosie.
Przed rozpoczęciem przygotowywania do malowania trzeba dopasować wszystkie rzeczy wymagające wiercenia, spawania itp. Na pierwszy ogień poszła gródź. Otwory pod wysprzęglik, klimatyzacje, spływ wody, linki biegów
Climatronic przypasowany, nowe pedały również.
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
idziesz z tematem, czekam na dalsze foto relacje z prac
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
11.08.2014
Drobiazgi ciąg dalszy.
mocowania pod zbiorniczki
Zdjęte błotniki i pierwsze drobne szlify
mocowanie rozpórki
no i skoro jest wszystko komora w epoksyd
w niedzielne popołudnie skoro farby na dalsze prace będą dopiero w tygodniu wyklejanki wnętrza
Nastąpił też mały zwrot akcji w sprawie silnika do jetty. Nadal będzie to VR6 ale dzięki Franiowi o ciut większej pojemności.
Drobiazgi ciąg dalszy.
mocowania pod zbiorniczki
Zdjęte błotniki i pierwsze drobne szlify
mocowanie rozpórki
no i skoro jest wszystko komora w epoksyd
w niedzielne popołudnie skoro farby na dalsze prace będą dopiero w tygodniu wyklejanki wnętrza
Nastąpił też mały zwrot akcji w sprawie silnika do jetty. Nadal będzie to VR6 ale dzięki Franiowi o ciut większej pojemności.
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
faktycznie malutki zwrot piękna robotaTheBiSHoP pisze:Nastąpił też mały zwrot akcji w sprawie silnika do jetty.
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
ale będzie Bandyta! nie mogę się doczekać browar po raz setny dla Ciebie za robotę!
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
Toż to się nadaje do działu projektów ^^. Nono, śledzę z coraz większym zainteresowaniem
[A2] Jetta V6 4motion - TheBiSHoP
Nie martw się, trafi tam w odpowiednim momencietirsone pisze:Toż to się nadaje do działu projektów
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości