 
  
 
MODEL: VW Jetta
Silnik:

3.2 VR6 BDB
zmiana wałka wydechowego i koła rozrządu na starszą wersję
Układ wydechowy zaadoptowany z Golfa V6
Klapa w wydechu, dwa katalizatory, 4 sondy, działający SAI, EVAP
Układ napędowy:
 
  
 
Skrzynia 6-biegów 4x4 02M DRP
zmienione biegi 3,4,5,6 od skrzyni HDS
Przednie półosie custom
Przeguby wew. 108 zew. 90
Wał 2 częściowy
Przednia część Golf MK4 V6
Tylna część `Golf MK4 V6 skrócony, obtoczony tylny łącznik
Tylny dyfer Haldex MK4 V6
Tylne półosie custom
Przeguby wew. 100 zew. 80
Zawieszenie:
Przód: Przedni wózek MK3, przestawione mocowania silnika, Stabilizator przedni 20mm, Amortyzatory Bilstein B8, Sprężyna Eibach Prokit.
Tył: Tylny wózek syncro przerobiony pod Haldex, Stabilizator tylny 18,5mm, Amortyzatory GAZ-Shocks z 40 stopniową regulacją twardości, Sprężyny KW
Układ hamulcowy:
 
  
 
Serwo 11 cali
Pompa hamulcowa Brembo M85049 23,81mm
Pompa ABS/EDS 4x4 ATE MK20
Zaciski przód MK4 54 pod 312 mm
Tarcze przód Zimmerman 312/25
Zaciski tył MK4 38
Tarcze tył Zimmerman 239/10
Nadwozie:
Wymieniona podłoga bagażnika na wersję Syncro
 
 
Przerobiony tunel środkowy od tylnej kanapy do lewarka zmiany biegów

Rallye front. Lampy przerobine na BiXenon z soczewkami FX-R 3.0 z samopoziomowaniem, miejsce na światła długie zaadoptowane jako światła dzienne. Wysuwane sprzyskiwacze reflektorów

[youtube][/youtube]
Pakiet GTI

Lotka tylna z Jetty GT USA plastikowa

Hydraulicznie otwierana i zamykana tylna klapa
[youtube][/youtube]
Wnętrze:
Deska rozdzielcza Skoda Octavia
Zegary Audi A3 8L Full FIS
Climatronic MK4
Włącznik świateł chrom Passat B6
Tempomat

Czarna podsufitka z lampką z A3 8P i przełącznikiem szyberdachu z A5
Czarne daszki przeciwsłoneczne MK6 GTI
Lusterko fotochromatyczne z A6 C6 + Czujnik deszczu MK4
Słupki tapicerowane

Eletryczna roleta tylnej szyby

Boczki drzwiowe custom na bazie Jetty FAW




Fotele przednie z Audi A5. Grzane, w pełnej elektryce

Kanapa tylna z Audi A5


Elektronika:
Sterownik silnika MK4 R32
Sterownik ABS MK20 S3 Quattro
Sterownik poziomowania lamp A6 C5 lift (Dynamische LWR)
Sterownik Haldex oryginalny pracuje fabrycznie
Sterownik centralnego zamka Audi CV-Pump (oryginalne piloty VW)
Sterownik oświetlenia Arduino (sterowanie światłami pozycyjnymi, mijania, halogeny, p.mgielne tył, podświetlenie tablicy rozdzielczej, funkcja Comming/Leaving Home, czujnik zmierzchu, obsługa wyświetlacza (temp. oleju, ciś. oleju, napięcie)
Sterownik szyb/lusterek Arduino (Obsługa panelu i joysticka z MK4, funkcja auto na przednich drzwiach)
Sterownik tylnej klapy Arduino
Sterownik drugiego akumulatora Arduino (dołączanie drugiego aku podczas pracy silnika celem ładowania oraz w razie potrzeby po włączeniu zapłonu jeśli pierwszy jest rozładowany)
Sterownik wycieraczek z MK4 z czujnikiem deszczu
Infotainment:
Audi Navigation Plus RNS-E
Głośniki przednie Alpine S-type SPS-171A
Głośnik basowy FOCAL Acces A2
Wzmacniacz FOCAL
Tuner DVB-T WIWA HD50
Bluetooth Audi High
Kamera cofania.
 
  
 
Od bardzo długiego czasu, gdzieś tam głęboko w myślach zawsze miałem słabość do Jetty. Jednak przed przesiadką zawsze powstrzymywały mnie tablice w golfie. Miała być wspawana podłoga do golfa, potem stwierdziłem że kupię inną budę - ori golfa syncro. Jednak pewnego razu pojawiła się na tablicy Jetta Syncro. Nie było czasu jechać jej obejrzeć i tak minął tydzień czy dwa. W końcu pojechaliśmy z Frankiem i niestety okazało się, że max co można za nią dać to 50gr za kilo. Czas który minął między zobaczeniem ogłoszenia, a obejrzeniem nieszczęsnej Jetty zaowocował decyzją - ma być Jetta i c... basta. Szukanie kolejnej 4x4 mijało się z celem z uwagi na niecałe 1000 wyprodukowanych egzemplarzy. Wymagania niebyły więc duże - zdrowa, prosta, tania, niekoniecznie ładna. Po paru miesiącach szukania znalazła się sztuka zgodna z założeniem.

Jetta CL 1.6 Kat. 1990 r. - Pod warstwą brudu okazała się całkiem przyzwoitym samochodem. Z zewnątrz oczywiście brzydka, jakieś tam drzwi wgniecione, jakieś tam podrdzewiałe, klapa pogryziona przez konia, trochę porysowana. Za to podłoga w jednym kawałku bez rdzy, podłużnice, progi proste jak strzała również bez rdzy. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że auto nie widziało z bliska struktury żadnego drzewa ani innej przydrożnej ozdoby.
 
 
 
 

Plan na auto jest bardzo prosty. Z podstawowych rzeczy trzeba włożyć do niego:
To
 , to
, to  , i to
, i to 
potem pomalować i przełożyć resztę gratów z golfa. Wiele rzeczy chciałbym przy okazji wykończyć, poprawić.
Na rozgrzewkę wybebeszyłem wnętrze i skułem masy bitumiczne z podłogi celem końcowej weryfikacji czy na pewno chcę ją robić.

Weryfikacja przeszła pomyślnie więc po oczyszczeniu pryśnięte epoksydem.

Pierwsza praca przy niej została wykonana więc można powiedzieć że projekt rozpoczęty.







 
 




 
                            












 no masakra
 no masakra






































