Hej,wiec tak to wyglada , buda zostala wypchana na podnosnik i tak stoi od miesiaca i nic przy niej nie działam z braku czasu ,jedynie zalpalem sie za motor i go zlozlolem w godz. pracy jak byla chwilka ...
Na poczatek wczesniej ogarnieta glowica :plaszczyzna ,nowe prowadnice ,zawory polerowane do tego rozwiercone gniazda pod zaworami i wszystko dotarte
Blok mial isc z 2.9 ,ale ze byl lekko wylatany to dalem 2.8 do rozwiertu pod tloki z ABV frezowane by LAMIK ,pasowanie 0,04,do tego zrobienie plaszczyzny
Garty uzyte do poskladania w calos to :
nowa pompa oleju febi
panewki korby r32 ASO
panewki gowne 2.8 24v KS z kanalem 360*
pierscienie Goetze ABV
uszczelka metalowa pod glowice
plyta odp. 1mm by Apsik
wal korbowy igla -kupowane do skutku az trafil sie idealny {w sumie trzy

}
rozrzad nowy Febi/ASO {jeden slizg stary igla z data 11r i lancuch kupiony w tym samym czasie }
korby seria
i wiadomo uszczenicze ,uszczelki itd . wszystko nowe
Teraz odp.na pytanie
rysiektr, tak silnik zlozony i siedzi ,a to dowod
przez chwile w scirocco ,a teraz w passacie
Tak jak pisalem wczesniej panowie ,zeby grubo zrobic 12v to trzeba mieć fest wypchany portfel , na moce 550+ tylko r32,ew. 2.8 24v ,a ze klijent sie trafil to go sprzedalem ,najlepsze jest to,ze i buda prawdopodobnie tez pójdzie do zyda ,klijent jest ,kwestia czy chce go sprzedac i czasu bo bym musial posadzic pakiet G60 ,zderzaki i dokonczyc kilka *#cenzura#* ,tak żeby przyszly wlasciciel mogl wsadzic tam ARLa

.
Niestety jak w wielu przypadkach zycie zweryfikowalo plany ,czasu brak ,checi juz tez ,nawet jak golf zostanie to napewno nie bedzie tempa i cisnienia na jakis termin ,zostanie skonczony z sentymentu bo roboty "troche "zostalo w niego wlozone i jedynie to powstrzymuje mnie przed sprzedaniem tego truchla
Pozdr.