[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Moderator: G0 Karcio
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
rysiektr, anglik był bardzo ładny serio szkoda było go rozbierać łapę kupie od pro tune, rozrząd trzeba sprawdzić, samochód ma 114tys mil przebiegu
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Będzie aktual tematu, aktualnie zbyt dużo na głowie, w tym różne problemy życiowe nie związane z autem, przez co był przestój.
Re: [MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
JESTTT!!!!!!! Pora na skromny aktual tematu!
sprawa wygląda następująco! Silnik siedzi w komorze, elektryka silnika i climatronica zrobiona przez mojego znajomego,wszystko działa! cała wiązka silnika została puszczona za lewym błotnikiem, bo komorę silnikową robimy w stylu clean look aku w bagażniku, zbiornik spryskiwaczy ze 126p, za podszybiem, zostanie tylko zbiorniczek od płynu chłodniczego, zbiornik od wspomagania gdzieś się ukryje. Aktualnie auto czeka na wizytę u kolegi na spawanie i malowanie komory na gładko, poniżej dodam parę zdj z przebiegu prac
Pierwszą rzeczą żeby upchnąć silnik było kupienie niezbędnych łap, tylna custom od pro-tune
dalszym krokiem było ogarniecie zawiechy, wszystko w piasek i proszek na czarny połysk, tuleje wahaczy pełne z R32 wszystko Lemfordera, do tego nowe sworznie, wymalowane zwrotnice plus nowe łożyska FAGa,na przód wpadł nowy gwint mtsa gold edition, cały zawias przód zwieńczy górna rozpórka od bensona, magiel z toledo, pomalowany na biało, co się dało wymienić, poszło nowe, gumy, końcówki itp. osłona krzyżaka też nowa
Chłodnica wody nowa z passata b2, 700x322mm największa chyba jaka wejdzie do mk2
celem priorytetowym jest klimatyzacja! luksus w drodze na zlot przy 30 stopniowym upale.... zaczęło się od ogarnięcia wiązki,i demontażu wnętrza
następnie spasowanie panelu w desce
dalej ciecie otworów w grodzi i montaż całego climatronica pod deskę
oczywiście dbałość o szczegóły bardzo ważna, dałem ori gumę od rurki skroplin z mk4 żeby ładnie estetycznie wyglądało
rurki klimy z toledo 1l, będą pasic idealnie, muszę tylko jeden delikatnie przerobić, czujnik wysokiego-niskiego ciśnienia został zastąpiony plug and play na ten ori z mk4
chłodnica klimy również z toledo 1L, pasi idealnie, ta jedynie do przymiarek, będzie kupiona nowa, jedno mocowanie pasi z mk2 drugie dokręcane muszę dorobić nowe zamiast tego zardzewiałego z toledo
co do hamulców, przód ma być 300x24mm 4x100 plus 4 tłoczkowe brembo, tył miał wpaść 256 albo 280, ale z racji dużych kosztów i kombinacji zdecydowałem się na ori 226, mam już cały zestaw na tył spasowany na zacisku z mk4 i osłona tarczy z mk4 bo wiadomo ze ciężko znaleźć całe osłony z mk2..... belka ze stabilizatorem z toledo, nie bójcie się takiej rdzy nie założę, takie elementy jak tarcze klocki będą nowe, a cała reszta, belka osłony zaciski itp, pójdą w piasek i proszek
silnik w komorze siedział tak
naprawy został poddany fotel, dokładnie gąbka siedziska od wsiadania się zdeformowała, została naprawiona i jest już ładnie, obok fotel kolegi tez po naprawach
także podsumowanie, wszystko idzie powoli ale konsekwentnie, tak jak pisałem komora czeka na malowanie, silnik również będzie rozłożony i odmalowany, skrzynia biegów pójdzie w piasek i malowanie odporną farbą poliuretanową , ogólnie silnik ze skrzynia czarny połysk a góra silnika, kolektor ssący biały, reszty smaczków nie zdradzę będą dodawane na bieżąco śledźcie temat ! będzie się działo
sprawa wygląda następująco! Silnik siedzi w komorze, elektryka silnika i climatronica zrobiona przez mojego znajomego,wszystko działa! cała wiązka silnika została puszczona za lewym błotnikiem, bo komorę silnikową robimy w stylu clean look aku w bagażniku, zbiornik spryskiwaczy ze 126p, za podszybiem, zostanie tylko zbiorniczek od płynu chłodniczego, zbiornik od wspomagania gdzieś się ukryje. Aktualnie auto czeka na wizytę u kolegi na spawanie i malowanie komory na gładko, poniżej dodam parę zdj z przebiegu prac
Pierwszą rzeczą żeby upchnąć silnik było kupienie niezbędnych łap, tylna custom od pro-tune
dalszym krokiem było ogarniecie zawiechy, wszystko w piasek i proszek na czarny połysk, tuleje wahaczy pełne z R32 wszystko Lemfordera, do tego nowe sworznie, wymalowane zwrotnice plus nowe łożyska FAGa,na przód wpadł nowy gwint mtsa gold edition, cały zawias przód zwieńczy górna rozpórka od bensona, magiel z toledo, pomalowany na biało, co się dało wymienić, poszło nowe, gumy, końcówki itp. osłona krzyżaka też nowa
Chłodnica wody nowa z passata b2, 700x322mm największa chyba jaka wejdzie do mk2
celem priorytetowym jest klimatyzacja! luksus w drodze na zlot przy 30 stopniowym upale.... zaczęło się od ogarnięcia wiązki,i demontażu wnętrza
następnie spasowanie panelu w desce
dalej ciecie otworów w grodzi i montaż całego climatronica pod deskę
oczywiście dbałość o szczegóły bardzo ważna, dałem ori gumę od rurki skroplin z mk4 żeby ładnie estetycznie wyglądało
rurki klimy z toledo 1l, będą pasic idealnie, muszę tylko jeden delikatnie przerobić, czujnik wysokiego-niskiego ciśnienia został zastąpiony plug and play na ten ori z mk4
chłodnica klimy również z toledo 1L, pasi idealnie, ta jedynie do przymiarek, będzie kupiona nowa, jedno mocowanie pasi z mk2 drugie dokręcane muszę dorobić nowe zamiast tego zardzewiałego z toledo
co do hamulców, przód ma być 300x24mm 4x100 plus 4 tłoczkowe brembo, tył miał wpaść 256 albo 280, ale z racji dużych kosztów i kombinacji zdecydowałem się na ori 226, mam już cały zestaw na tył spasowany na zacisku z mk4 i osłona tarczy z mk4 bo wiadomo ze ciężko znaleźć całe osłony z mk2..... belka ze stabilizatorem z toledo, nie bójcie się takiej rdzy nie założę, takie elementy jak tarcze klocki będą nowe, a cała reszta, belka osłony zaciski itp, pójdą w piasek i proszek
silnik w komorze siedział tak
naprawy został poddany fotel, dokładnie gąbka siedziska od wsiadania się zdeformowała, została naprawiona i jest już ładnie, obok fotel kolegi tez po naprawach
także podsumowanie, wszystko idzie powoli ale konsekwentnie, tak jak pisałem komora czeka na malowanie, silnik również będzie rozłożony i odmalowany, skrzynia biegów pójdzie w piasek i malowanie odporną farbą poliuretanową , ogólnie silnik ze skrzynia czarny połysk a góra silnika, kolektor ssący biały, reszty smaczków nie zdradzę będą dodawane na bieżąco śledźcie temat ! będzie się działo
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Mocny aktual
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
Re: [MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
No w końcu! Gratuluję, liczę, ze będzie okazja obejrzeć na żywo
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
- Golfinkatdi
- VW Baron
- Posty: 3325
- Rejestracja: ndz maja 29, 2011 00:26
- Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
- Kontakt:
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
tutaj już detale będą najważniejsze czekam na sezon 2017
Golf GTD MK2 by RobertBlue
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Wrzuć jakieś film z pracy silnika
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Masz rozne recaro ? G60 i edition one ? Ja reanimowalem moje z g60 i nie prosty temat. Ogólnie to dobry ten golf
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
zbiorniczek spryskiwaczy daj ze starych mk2, on jest w bagażniku. Wkładasz pompkę ze swojego orginalnego podpinasz weze i działa jak talala. Ja tak mam i nawet z syncro ładnie w bagażnik pasuje
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Mały aktual
Golf po ponad roku wyjechał z garażu, porządki i sprzątanie
komora silnika ma wyglądać tak:
elementy silnika jak i skrzynia poszła do piaskowania, później w lakier poliuretanowy czarny połysk
na tył wpadły hamulce z ibizy fl, czyli tarcza 232 i normalna piasta 4x100, zaciski już pomalowane proszkowo
na przód przymiarka tarcz w felgę 16, tarcza 280mm i 310mm, 310 małe szanse że wejdzie ale cel jest na 300mm
dalsze aktuale na bieżąco póki co wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku
Golf po ponad roku wyjechał z garażu, porządki i sprzątanie
komora silnika ma wyglądać tak:
elementy silnika jak i skrzynia poszła do piaskowania, później w lakier poliuretanowy czarny połysk
na tył wpadły hamulce z ibizy fl, czyli tarcza 232 i normalna piasta 4x100, zaciski już pomalowane proszkowo
na przód przymiarka tarcz w felgę 16, tarcza 280mm i 310mm, 310 małe szanse że wejdzie ale cel jest na 300mm
dalsze aktuale na bieżąco póki co wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
a jednak ktoś rozebrał te tylne zaciski
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości