
SILNIK: 1,6 TD
pompa 11mm (ori 8mm)
Garett T2, doładowanie 1.5bara
stalowa uszczelka pod głowicą
IC przed zderzakiem
wkładka filtra K&N
ZAWIESZENIE: gwintowane FK Highsport z regulacją twardości, na montaż czekają rozpórki przód oraz tył
UKLAD HAMULCOWY: tarcze tył, przód czeka na montaż zestau 280mm + 2 tłoczki z Audi S2
BODY-KIT: Rallye Front, pakiet nakładek z G60, lampy i lotka GT, znaczek VW Motosport, tylna blenda US
KOŁA: OZ Futura, oryginalnie 8x17, po zmianie rantów 9 cali przód oraz 9.5 tył, podtaczana w celu zwiększenia ET, wykonany nawiert na 4x100, wszystki cztery opony 215/35 Dunlop SP9000
ŚRODEK: tapicerka półskórzana z edycji limitowanej VW Golf Rallye G60, kierownica Raid HP, konsola Votex z dodatkowymi wskaźnikami, na montaż czeka czarna podsufitka
CAR-AUDIO: bez z szału, z czasem wpadnie old-shoolowy deck Alpine
Najbliższe plany to regulacja przednich kątów oraz camber shims na tył i urwanie trochę gleby na gwincie, w perspektywie 'posezonowej' lakierowanie całości
Jetta w momencie zakupu, czyli październik 2012
 
  
 
Potem przyszła zima

OZ Turbo 6,5x15, kit -60mm


Zimowy setup obejmuje również materiałowa tapicerka

Zima trwała, a graty się zbierały
 
  
  
 
 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
  
 
Aż nadeszła wiosna
 
 






Wnętrze



A tutaj jeszcze na starym setupie z moim drugim dupowozem
 
 










 "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
 "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
 
  


















