VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
Moderator: G0 Karcio
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
W końcu udało mi się sklecić temat o budowie mojego Corra Trochę tego jest i trwało to dosyć oraz mogę już nie pamiętać różnych rzeczy, ale na bierząco będe uzupełniał.
ENJOY
VW CORRADO G60 91r.
SILNIK: Dopiero poskładany i na dotarciu, po przejechaniu ok 4000km będzie strojony...
PG G60, rozwiert z 1.8 na 1.9L, kute tłoki WOSSNER, kute korby PEC, śruby ARP, obrobiona głowica, pełen sportowy Kit SCHRICKa do głowicy (ostry wałek, regulowane kółko, tytanowe talerze, sportowe sprężynki, większe zawory, klamerki, hydro), nowy kompressor G-lader maksymalnie rozwiercony, kółko kompressora 65mm, wylot z kompressora RS, specjalna miska SCHRICKa o powiększonej pojemności oraz poprawiająca chłodzenie wraz z przegrodą, dodatkowa chłodnica oleju RACIMEX, dekiel zaworów HTN w formie radiatora, dedykowane kity węży SAMCO do chłodzenia i kompressora, wtryski 440cc, nowa listwa zasilania wtrysków, wewnętrzna pompa paliwa BOSCH 6 bar, nowa pompa oleju, przerobiona chłodnica wody oraz intercooler, wszystkie nowe czujniki, "zimny" termostat oraz włącznik wentylatora
Cały silnik pomalowany czarną strukturą oraz chromowane różne elementy silnika
UKLAD DOLOTOWY:
Stożek K&N z rurą dolotową do kompressora, obrobiona przepustnica oraz kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
Sportowy kolektor wydechowy 4-2-1 obwinięty bandażem termoizolacyjnym, pełen układ A grupa firmy BASTUCK
ELEKTRONIKA:
Silnik będzie strojony na seryjnym ECU, ogólnie wszystkie wiązki wyprute z auta i cała instalacja samochodu budowana od podstaw, ukrywanie kabli, przeniesiony akumulator do bagażnika, zregenerowany alternator, sportowe przewody wysokiego napięcia MAGNECOR Competition 8mm niebieskie.
We wnętrzu większość nowych przełączników, które udało się zdobyć jeszcze, dodatkowe zegary AEM (AFR z sondą szerokopasmową, doładowanie, ciśnienie oleju)
UKLAD NAPĘDOWY:
szpera WAVETRAC, skrzynia wyremontowana od podstaw na nowych gratach, short-shifter B&M, sprzęgło wraz z dociskiem SACHS od VR6, nowe piaty, przeguby, osłony
ZAWIESZENIE:
gwint H&R, zestaw najgrubszych stabilizatorów H&R, dedykowany zestaw poliuretanów na zawieszenie firmy PROTHAN, wszystkie elementy zawieszenia pomalowane proszkowo na czarno,
UKŁAD HAMULCOWY:
tarcze i klocki ZIMMERMANN, przewody hamulcowe GOODRIDGE, seryjne zaciski po kompletnej regeneracji
BODY-KIT:
full OEM US spec - Stary Typ (nowe lampy przód z "cyckami" i tył z odblaskami bocznymi, zderzak przód z obrysówkami i tył bez dziury na hak, klapa z 3-im stopem, pomarańczowe przednie migacze, blenda), usunięte spryskiwacze z maski, migacze z błotników, listwy z drzwi, usunięta wycieraczka z tylnej klapy. Wszystkie elementy zewnętrzne nowe (to co wyżej + nowa szyba przednia, wszystkie uszczelki wewnętrzne i zewnętrzne, nakładki progowe, grill ze znaczkiem, kratka zderzaka wraz z zaślepkami, hokej, znaczki, podszybie, odrzutnik wody, listwy dachowe, klamki bez zamków, plastiki przy lusterkach)
Auto było całkowicie rozebrane, odmalowane od podstaw (z zewnątrz i wewnątrz), lakier z palety BMW, zakonserwowane podwozie
KOŁA:
puki co "warsztatowe" WRD MESH 8 i 9x16 (4x100), opony 195/40
ŚRODEK:
(część rzeczy jeszcze tajna)... Cały sufit (podsufitka, słupki, plastiki tylnej klapy, słoneczniki) obszyte Antracytową Alcantarą, tunel środkowy z Carbonu , nowe pasy bezpieczeństwa, oryginalna podstawka pod dodatkowe zegary, nowa gałka zmiany biegów, nowy mieszek, nowy uchwyt ręcznego, nowe kratki nawiewów do deski, wszystkie nowe osłony głośników, kierownica MOMO Team 300mm
CAR-AUDIO:
oryginalne radio Gamma, głośniki JBL w seryjnych miejscach
INNE:
usunięty zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, bak paliwa pomalowany pod kolor auta, chromowane obejmy na bak,
Po skradzionym Golfie R32, który po krótce opisany tu:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p1219362 postanowilem isc zupelnie odmienna droga, czyli kupic stare kultowe auto. Corrado od zawsze mi sie podobalo, znajac wielu corrado maniakow i sluchajac ich namawiania w koncu spontanicznie zdecydowalem sie na kupno, zaczynajac kolejny i nowy etap w mojej pasji VW.
Zdjęcia z sezonu 2009
Niestety po paru zabiegach podnoszących ciśnienie doładowania i mojej ciężkiej nodze prawie 20 letni silnik nie wytrzymał i popłynął tłok...
W 2009 po owym incydencie zdecydowałem, że odbuduje Corrado od podstaw, tak jak się należy i zbuduje jednego z najlepszych Corrów w Europie
Auto zostało rozebrane do gołej blachy, otrzymało nowy lakier i bedzie wymieniane na nowe wszystko co jest możliwe jeszcze do dostania, aby doprowadzic do stanu perfekcyjnego oraz realizujac moja wizje Corrado
Sezon 2010
No to zaczynamy
Fanty
chłodnica wody zrobiona wedlug oryginału na nowym rdzeniu z aluminiowymi boczkami, intercooler - stary rdzen ktory został dokładnie umyty i wyczyszczony i boczki zostaly zrobione z aluminium z sporymi kołnierzami na króćcach by juz wiecej nie ściagało węzy przy 1.6 bara na torze
SEZON 2012
Świeżo poskładany i przywieziony silnik
Parę fotek z prac
Jedziemy na warsztat
Silnik odpalony, licznik ze stanem - 0km więc robimy pierwsze kilometry na hamoszce
i na drodze przejechane 160km po czym fura pojechała do Poznania na dalsze prace...
Garage in da Pozen, gdzie trwają ciągłe prace nad furą... Obszywanie nową skórą tapicerki, wywalenie starej elektryki i odbudowa od zera, detailing, różnego rodzaju przeróbki
To tylko niektóre rzeczy, resztę będę wrzucał w niedługim czasie. Części prac nie chce jeszcze ujawniać do czasu wyjazdu gotowym autem, które będzie już niedługo, także będzie trochę nowych rzeczy w opisie i fotek
Wszystko jest przedstawione w MEGA skrócie, gdyż za dużo by było opisywania i fotek na chwilę obecną z prac trwających 3 lata... Większa historia fury na moim forum pod tym linkiem http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=40699
ENJOY
VW CORRADO G60 91r.
SILNIK: Dopiero poskładany i na dotarciu, po przejechaniu ok 4000km będzie strojony...
PG G60, rozwiert z 1.8 na 1.9L, kute tłoki WOSSNER, kute korby PEC, śruby ARP, obrobiona głowica, pełen sportowy Kit SCHRICKa do głowicy (ostry wałek, regulowane kółko, tytanowe talerze, sportowe sprężynki, większe zawory, klamerki, hydro), nowy kompressor G-lader maksymalnie rozwiercony, kółko kompressora 65mm, wylot z kompressora RS, specjalna miska SCHRICKa o powiększonej pojemności oraz poprawiająca chłodzenie wraz z przegrodą, dodatkowa chłodnica oleju RACIMEX, dekiel zaworów HTN w formie radiatora, dedykowane kity węży SAMCO do chłodzenia i kompressora, wtryski 440cc, nowa listwa zasilania wtrysków, wewnętrzna pompa paliwa BOSCH 6 bar, nowa pompa oleju, przerobiona chłodnica wody oraz intercooler, wszystkie nowe czujniki, "zimny" termostat oraz włącznik wentylatora
Cały silnik pomalowany czarną strukturą oraz chromowane różne elementy silnika
UKLAD DOLOTOWY:
Stożek K&N z rurą dolotową do kompressora, obrobiona przepustnica oraz kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
Sportowy kolektor wydechowy 4-2-1 obwinięty bandażem termoizolacyjnym, pełen układ A grupa firmy BASTUCK
ELEKTRONIKA:
Silnik będzie strojony na seryjnym ECU, ogólnie wszystkie wiązki wyprute z auta i cała instalacja samochodu budowana od podstaw, ukrywanie kabli, przeniesiony akumulator do bagażnika, zregenerowany alternator, sportowe przewody wysokiego napięcia MAGNECOR Competition 8mm niebieskie.
We wnętrzu większość nowych przełączników, które udało się zdobyć jeszcze, dodatkowe zegary AEM (AFR z sondą szerokopasmową, doładowanie, ciśnienie oleju)
UKLAD NAPĘDOWY:
szpera WAVETRAC, skrzynia wyremontowana od podstaw na nowych gratach, short-shifter B&M, sprzęgło wraz z dociskiem SACHS od VR6, nowe piaty, przeguby, osłony
ZAWIESZENIE:
gwint H&R, zestaw najgrubszych stabilizatorów H&R, dedykowany zestaw poliuretanów na zawieszenie firmy PROTHAN, wszystkie elementy zawieszenia pomalowane proszkowo na czarno,
UKŁAD HAMULCOWY:
tarcze i klocki ZIMMERMANN, przewody hamulcowe GOODRIDGE, seryjne zaciski po kompletnej regeneracji
BODY-KIT:
full OEM US spec - Stary Typ (nowe lampy przód z "cyckami" i tył z odblaskami bocznymi, zderzak przód z obrysówkami i tył bez dziury na hak, klapa z 3-im stopem, pomarańczowe przednie migacze, blenda), usunięte spryskiwacze z maski, migacze z błotników, listwy z drzwi, usunięta wycieraczka z tylnej klapy. Wszystkie elementy zewnętrzne nowe (to co wyżej + nowa szyba przednia, wszystkie uszczelki wewnętrzne i zewnętrzne, nakładki progowe, grill ze znaczkiem, kratka zderzaka wraz z zaślepkami, hokej, znaczki, podszybie, odrzutnik wody, listwy dachowe, klamki bez zamków, plastiki przy lusterkach)
Auto było całkowicie rozebrane, odmalowane od podstaw (z zewnątrz i wewnątrz), lakier z palety BMW, zakonserwowane podwozie
KOŁA:
puki co "warsztatowe" WRD MESH 8 i 9x16 (4x100), opony 195/40
ŚRODEK:
(część rzeczy jeszcze tajna)... Cały sufit (podsufitka, słupki, plastiki tylnej klapy, słoneczniki) obszyte Antracytową Alcantarą, tunel środkowy z Carbonu , nowe pasy bezpieczeństwa, oryginalna podstawka pod dodatkowe zegary, nowa gałka zmiany biegów, nowy mieszek, nowy uchwyt ręcznego, nowe kratki nawiewów do deski, wszystkie nowe osłony głośników, kierownica MOMO Team 300mm
CAR-AUDIO:
oryginalne radio Gamma, głośniki JBL w seryjnych miejscach
INNE:
usunięty zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, bak paliwa pomalowany pod kolor auta, chromowane obejmy na bak,
Po skradzionym Golfie R32, który po krótce opisany tu:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p1219362 postanowilem isc zupelnie odmienna droga, czyli kupic stare kultowe auto. Corrado od zawsze mi sie podobalo, znajac wielu corrado maniakow i sluchajac ich namawiania w koncu spontanicznie zdecydowalem sie na kupno, zaczynajac kolejny i nowy etap w mojej pasji VW.
Zdjęcia z sezonu 2009
Niestety po paru zabiegach podnoszących ciśnienie doładowania i mojej ciężkiej nodze prawie 20 letni silnik nie wytrzymał i popłynął tłok...
W 2009 po owym incydencie zdecydowałem, że odbuduje Corrado od podstaw, tak jak się należy i zbuduje jednego z najlepszych Corrów w Europie
Auto zostało rozebrane do gołej blachy, otrzymało nowy lakier i bedzie wymieniane na nowe wszystko co jest możliwe jeszcze do dostania, aby doprowadzic do stanu perfekcyjnego oraz realizujac moja wizje Corrado
Sezon 2010
No to zaczynamy
Fanty
chłodnica wody zrobiona wedlug oryginału na nowym rdzeniu z aluminiowymi boczkami, intercooler - stary rdzen ktory został dokładnie umyty i wyczyszczony i boczki zostaly zrobione z aluminium z sporymi kołnierzami na króćcach by juz wiecej nie ściagało węzy przy 1.6 bara na torze
SEZON 2012
Świeżo poskładany i przywieziony silnik
Parę fotek z prac
Jedziemy na warsztat
Silnik odpalony, licznik ze stanem - 0km więc robimy pierwsze kilometry na hamoszce
i na drodze przejechane 160km po czym fura pojechała do Poznania na dalsze prace...
Garage in da Pozen, gdzie trwają ciągłe prace nad furą... Obszywanie nową skórą tapicerki, wywalenie starej elektryki i odbudowa od zera, detailing, różnego rodzaju przeróbki
To tylko niektóre rzeczy, resztę będę wrzucał w niedługim czasie. Części prac nie chce jeszcze ujawniać do czasu wyjazdu gotowym autem, które będzie już niedługo, także będzie trochę nowych rzeczy w opisie i fotek
Wszystko jest przedstawione w MEGA skrócie, gdyż za dużo by było opisywania i fotek na chwilę obecną z prac trwających 3 lata... Większa historia fury na moim forum pod tym linkiem http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=40699
Worthersee Tour 2003 - 2012
And every year all good shit like: MIVW, Edition 38, VagEvent, Blasen, Bautzen
My rides: http://picasaweb.google.com/DrakeR32
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
tylko jedno - fap fap
corrado zawsze mi się śniło zresztą znane auto z zone... swoją drogą tak źle mówią tam o vwgolf a jednak masa ludzi jest też tutaj heheh
corrado zawsze mi się śniło zresztą znane auto z zone... swoją drogą tak źle mówią tam o vwgolf a jednak masa ludzi jest też tutaj heheh
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
- RafaelloW007
- Forum Master
- Posty: 1341
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
przegladam temat na zone, swiatowa liga, bedzie nowka corek
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
Kto jest za?
A teraz update niezdobywalnych OEM rarytasów
nowe manetki ze sterowaniem do tempomatu
oryginalna ramka pod dodatkowe zegary
nowe migacze US
nowe halogeny
Niezdobywalne nowe przednie lampy US Spec
Oraz coś co każdy Corradomaniak chciałby mieć: NOWY zderzak US Spec
nawet cudem i całkiem przypadkien udało się zdobyć nowy znaczek G60 - jak wszystko nowe to wszystko
osłona pod silnik
Ciężki do zdobycia gadzecik
Nowe uszczelki drzwi
nowe ograniczniki drzwi
Nowe oryginalne klamki stary typ (bez zamków + cyngielki)
pierwsza partia nowych przełączników jakie udało sie zdobyc + nowy panel klimy bo stary był zdrutowany
nowe pasy bezpieczeństwa
No to chwilowo starczy
A teraz update niezdobywalnych OEM rarytasów
nowe manetki ze sterowaniem do tempomatu
oryginalna ramka pod dodatkowe zegary
nowe migacze US
nowe halogeny
Niezdobywalne nowe przednie lampy US Spec
Oraz coś co każdy Corradomaniak chciałby mieć: NOWY zderzak US Spec
nawet cudem i całkiem przypadkien udało się zdobyć nowy znaczek G60 - jak wszystko nowe to wszystko
osłona pod silnik
Ciężki do zdobycia gadzecik
Nowe uszczelki drzwi
nowe ograniczniki drzwi
Nowe oryginalne klamki stary typ (bez zamków + cyngielki)
pierwsza partia nowych przełączników jakie udało sie zdobyc + nowy panel klimy bo stary był zdrutowany
nowe pasy bezpieczeństwa
No to chwilowo starczy
Worthersee Tour 2003 - 2012
And every year all good shit like: MIVW, Edition 38, VagEvent, Blasen, Bautzen
My rides: http://picasaweb.google.com/DrakeR32
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
No widać dużo pracy i chęci w niego wkładasz.
P.S A jak sprawa R32 znalazła się? Miałeś wykupione ubezpieczenie w Holandii?
P.S A jak sprawa R32 znalazła się? Miałeś wykupione ubezpieczenie w Holandii?
Mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0#p6528360" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
eRka przepadła bez śladu... A ja tam pojechałem tylko na tydzień czy dwa pobalować do kumpla no i buchnęli, a ubezpieczenie mi wypłacili tylko, że wartość seryjnego, a było wsadzone drugie tyle heh
Worthersee Tour 2003 - 2012
And every year all good shit like: MIVW, Edition 38, VagEvent, Blasen, Bautzen
My rides: http://picasaweb.google.com/DrakeR32
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
Dobrze pamiętam golfa ale ten projekt będzie lepszy po całości.
- Wojtek_1986
- Ma gadane
- Posty: 172
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 12:45
- Lokalizacja: z prowincj za miastem
- Kontakt:
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
ranty bbs wyglądają ciekawie, to barwione aluminium?? corado piekne
Re: VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
rant malowany
a teraz mały update z prac
wszystko wybebeszone
całkiem nowa instalacja elektryczna
akumulator do bagażnika
cały środek wyklejony matami wygłuszającymi
Cały sufit z słupkami oraz tylną półką obszyty Antracytową Alcantarą
a teraz mały update z prac
wszystko wybebeszone
całkiem nowa instalacja elektryczna
akumulator do bagażnika
cały środek wyklejony matami wygłuszającymi
Cały sufit z słupkami oraz tylną półką obszyty Antracytową Alcantarą
Worthersee Tour 2003 - 2012
And every year all good shit like: MIVW, Edition 38, VagEvent, Blasen, Bautzen
My rides: http://picasaweb.google.com/DrakeR32
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
myślę, że spokojnie można to już potwierdzićDrAkE pisze:zbuduje jednego z najlepszych Corrów w Europie
poziom odbudowy kompletny, z całym szacunkiem i myślę, że żadnego z was nie obrażę, porównałbym poziom do projektu kolegi lakieras
Jestem w szoku ile rzeczy udało Ci się dorwać, z tych nieistniejących
mogę tylko życzyć powodzenia
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
VW Corrado G60 by DrAkE - fully rebuild !!!
Tak się powinno postępować z każdym klasykiem. Gratuluję zapału i chęci, będę śledził temacik.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości