[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » pt mar 01, 2013 11:51

daniel1d pisze:słyszałem opinie że auto z zakutym silnikiem nie nadaje się do jazdy na co dzień tylko nie wiem dlaczego ?
Może dlatego, że trzeba go bardzo dokładnie rozgrzać zanim się ruszy? :) Wyjazd po bułki to jakieś 15-20 minut grzania silnika, potem 5 jazdy i 2 minuty studzenia - jeśli komuś nie przeszkadza to, oraz fakt, że zakuty lubi sobie łyknąć oleju, to nie widzę przeciwwskazań do kucia. Bez grzania i studzenia takiego silnika kończy się jak zwykle: płaczem na forach, że się zesrało ;)

Możliwe też, że hardcorowe sprzęgło może przeszkadzać w chodzeniu, jako że lewa nowa ma o wiele lepszą muskulaturę...
Niewykluczone, że codzienna jazda na twardych oponach i takim samym zawiasie po polskich drogach doprowadzi do bliższej przyjaźni z gościem od nastawiania kręgów w kręgosłupie...

Ale co ja tam wiem. ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: [Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: daniel1d » pt mar 01, 2013 11:57

niezakuty też trzeba rozgrzać dobrze jak chce się pałować, a jak się po bułki jedzie to można spokojnie bez pałowania :D co do łykania oleju to wszystko zależy od tego do czego ma służyć auto jak robią dragi to jest luźne pasowanie i silniki łykają olej, a jak zrobisz szlif na ścisłe pasowanie to nie będzie łykać.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » pt mar 01, 2013 12:01

Daniel, masz absolutną rację :) Pasowanie robi sobie każdy jakie chce, ze wszystkimi konsekwencjami.
Dlatego ja swojego nie zakuwam, mogę się turlać od 2 sekundy po uruchomieniu i nie martwić o oleje i spółkę. :pub:


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: karpi78 » pt mar 01, 2013 15:25

Taki tam zwykły dupowóz do jeżdżenia po bułki ;)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » pt mar 01, 2013 15:26

karpi78 pisze:Taki tam zwykły dupowóz do jeżdżenia po bułki
Przynajmniej zawsze jem świeżutkie bułeczki ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
AdiWRoc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 18:29
Lokalizacja: Wrocław Polska / Ijmuiden Holandia

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: AdiWRoc » pt mar 01, 2013 16:49

bo podgrzewane na wydechu po drodze :jezor:


Moje XX Jahre viewtopic.php?f=88&t=391092" onclick="window.open(this.href);return false;
Sarkazm TEAM Member
"Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ... "

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: karpi78 » pt mar 01, 2013 16:54

Z tago co widziałem Złosiowy wydech to mogły by tego nie przetrwać :)



Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: LEWART » ndz mar 03, 2013 10:42

zlos, heble już na potworku ?? pokaż jak te heble wygadają w rzeczywistości :popcorn:


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » ndz mar 03, 2013 11:50

LEWART pisze:zlos, heble już na potworku ?? pokaż jak te heble wygadają w rzeczywistości
heble są na docieraniu właśnie :) skończymy wszystko to będzie sesja foto...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: daniel1d » ndz mar 03, 2013 12:08

zlos pisze:heble są na docieraniu właśnie :)
czy też w tych heblach przy docieraniu są podane parametry jakie obciążenia powinny być osiągane przy docieraniu ?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » ndz mar 03, 2013 12:41

Jest cała procedura:
Bedding Process
1. Upon initial installation do not bed the rotors immediately. Drive the vehicle with normal to light
braking for 1-2 days to allow the pad and rotor surfaces to conform better before bedding in at
higher temperatures.
2. Find a suitable road. You will need a relatively straight road with minimal traffic where you can
safely (and legally!) reach speeds up to 65 MPH.
3. Once the car has been driven with light braking for a few miles to bring the rotors up to the
proper operating temperature, bring the car up to approximately 65 MPH. Gently apply constant
pressure (about 10%) to the brakes, bringing the car down to about 20 MPH.
4. Accelerate briskly back to 65 MPH. Apply the brakes again, however this time use more force
(about 20%).
5. Repeat steps 2 and 3, each successive time applying more pressure. Your last two brake
applications should engage or nearly engage the ABS system.
6. Do not immediately stop the vehicle with your foot on the brakes after step 5, the concentrated
heat from the pad sitting on a non-rotating rotor will warp the rotor. Drive vehicle using
absolutely minimal brake application to cool the rotors to ambient temperature (freeway driving).
7. Once the system has cooled, repeat the entire process.
źródło: http://www.stasisengineering.com/sites/ ... 28-370.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » ndz mar 03, 2013 14:43

Komplecik do wnętrza kupiony przed chwilą w Niemczech (2 stołki i kanapa):

Obrazek

nareszcie moje dupsko się zmieści w fotel :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: golfer_1984 » ndz mar 03, 2013 14:48

gratki :bigok: :bigok: :bigok: fajne fotele :grin:



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

[Mk5 .:R32 DSG Turbo]- 567KM/640Nm złosiowy potwoRek

Post autor: Kulon » ndz mar 03, 2013 15:04

zlos pisze:Komplecik do wnętrza kupiony przed chwilą w Niemczech (2 stołki i kanapa):
dobrze że zaczynasz dbać od komfort pasażerów :hmm:


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości