[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek
Moderator: G0 Karcio
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Niedługo dojdziecie do rozważań którą kończynę sobie urzezać dla 10 kilo
Fotele na szybkozłączki - w życiu bym sie na to nie zdecydował wożąc w aucie dzieciaki. Ostatecznie to kwestia bezpieczeństwa w przypadku dzwona. A odkręcenie 4 śrub spline to nie jakiś straszny problem.
Fotele na szybkozłączki - w życiu bym sie na to nie zdecydował wożąc w aucie dzieciaki. Ostatecznie to kwestia bezpieczeństwa w przypadku dzwona. A odkręcenie 4 śrub spline to nie jakiś straszny problem.
- Popielniczka
- Forum Master
- Posty: 1032
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 13:07
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Obciąć dach! Będzie dużo mniej kg
Mój golf na forum: viewtopic.php?f=180&t=615360
Mój golf na YT: http://www.youtube.com/playlist?list=PL60121CBC1B532BF4"
Było : Volvo V50 2.0D
Było: MK6 GTI 272km
Jest: MK7.5 R 2018
Mój golf na YT: http://www.youtube.com/playlist?list=PL60121CBC1B532BF4"
Było : Volvo V50 2.0D
Było: MK6 GTI 272km
Jest: MK7.5 R 2018
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Z tymi szybami bym uważał, a foteli zlos nie będzie wyrzucał bo wtedy zmieni klasę na zawodach i będzie d**pa.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
a co niby maska czy klapa z carbonu przeszkadzają w codziennym użytku ? tak samo inne lżejsze fotele ?sliwa404 pisze:No i dokładnie o tym mówie. Zawody? Jasne! Wywalać fotele pasażera i tylnia kanapa wek. Natomiast jeśli rzeczywiście plan od początku był taki, aby zrobić zajebisty dupowóz do codziennej jazdy, to wydaje mi się, że zmiana foteli, czy też kombinacja z maskami/klapami/boczkami z carbonu, to już przesada. Wydaje mi się, że nawet jeśli wywalisz fotele, to trakcja przy tej mocy się na tyle pogorszy, że czasy się wyrównają. Jak tylko będzie jakiś wyścig na 1/4 mili to rzecz jasna - fotele wek.
Na twoim miejscu pomyślałbym nad jakimś sprytnym i banalnym w obsłudze montażu fotela pasażera i kanapy. Będzie trzeba to 3 minuty i wynosisz.
Co do zmian - jedyne co by Ci się przydało to porządny fotel kierowcy. Widzę tutaj od nowej audi RS6.
Kolejny temat że przy 270KM kanapa + koło zapasowe i subwoofer dał 0.2 sekudny gdzie z przodu miałem ciężki elektryczny fotel Recaro ale nie chciało mi się już wyciągać... Więc ja myślę że tak zmiany pomogą Zlosiowi uzyskać 10sekund
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Jeszcze trochę tych zmian i czas na 1/4 mili będzie ujemnyRapix pisze:Więc ja myślę że tak zmiany pomogą Zlosiowi uzyskać 10sekund
zlos będziesz musiał uważać żeby meta w Ciebie nie pierdyknęła zanim wsiądziesz do samochodu
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Muszę się dopytać, czy wyciągnięcie fotela nie przełoży mnie do klasy outlaw na zawodach, bo nie wiem. Nigdy nie wyciągałemRapix pisze:a co niby maska czy klapa z carbonu przeszkadzają w codziennym użytku ? tak samo inne lżejsze fotele ?
Kolejny temat że przy 270KM kanapa + koło zapasowe i subwoofer dał 0.2 sekudny gdzie z przodu miałem ciężki elektryczny fotel Recaro ale nie chciało mi się już wyciągać... Więc ja myślę że tak zmiany pomogą Zlosiowi uzyskać 10sekund
Odnośnie maski z kałbonu, to nie przeszkadza. O ile nie odpadnie Szukam jeszcze zapinek, bo maskę chcę przypinać na 3 punktach - zbyt wielu znajomych oberwało maską po nosie przy większych prędkościach. Kałbon się wygina znacząco.
W sobotę lecę na VAG Racing, będzie ćwiartka i pomiary. Zmierzę z pełnym środkiem i bez fotela i kanapy, dam znać jaka różnica
Dodatkowo zważę (mam wagę przenośną) ile kg wyjąłem z auta.
Dobre! Będę uważać, zanim wsiądę do auta mogę już być w UłężuKamel pisze:Jeszcze trochę tych zmian i czas na 1/4 mili będzie ujemny
zlos będziesz musiał uważać żeby meta w Ciebie nie pierdyknęła zanim wsiądziesz do samochodu
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
DziękiRapix pisze:Powodzenia
Będziesz?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Pełny środek i takie coś wyszło:
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Pochwal sie tez 4 miejscem w klasie maxi i bylem 5 za tobą jak pojechales udalo mi sie zyciowke strzelic 2 x 12.7 za koleja i skonczyly sie eliminacje
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
A to bardzo fajnie Gratki!golfiarz1 pisze:udalo mi sie zyciowke strzelic 2 x 12.7
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości