[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek
Moderator: G0 Karcio
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
zlos, Tak jak mówiłeś; nie problem kupić auto, które w serii dysponuje taką mocą i objeżdża inne podobne. Sztuką jest zrobić właśnie np. Golfa, który potrafi zaskoczyć nie jednego "mocarza" w Ferrari czy Astonie.
- sasza122
- Gadatliwa bestia
- Posty: 973
- Rejestracja: ndz wrz 30, 2012 16:26
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Golf VI 1.6 TDI
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
materiał bardzo fajny tak jak mówicie, nie sztuka kupic auto juz gotowe. Najwiekszą frajde sprawia to że samemu się zrobi takiego "potworka"
Było mk III GTI 2.0 ADY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=519370
Było mk II 1.3 MH http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=480880
Jest MK6 1.6 TDI
viewtopic.php?f=94&t=620867
Było mk II 1.3 MH http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=480880
Jest MK6 1.6 TDI
viewtopic.php?f=94&t=620867
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
no nie wiem... przecież po objechaniu przez golfa koleś z astona/ferrari leci do salonu z mordą, że mu bubel wcisnęli i w PL go nawet golfy objeżdżająpeppa_814 pisze:Sztuką jest zrobić właśnie np. Golfa, który potrafi zaskoczyć nie jednego "mocarza"
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Problem tkwi raczej w przyroście mocy. Jak niemal każdy problem tego świata, ma to bolesne finansowe konsekwencjepeppa_814 pisze: Sztuką jest zrobić właśnie np. Golfa, który potrafi zaskoczyć nie jednego "mocarza"
Z fabryki autko miało 250KM/320Nm. Teraz PotwoRek ma ponad 150% koni więcej i prawie 120% momentu na górkę. O ile zrobienie okolicy +100% mocy i +70% momentu nie przysparza problemów mechanicznych, to już przekroczenie tych granic to wieczne testowanie na zasadzie "co się teraz wysypie". A następnie bierzemy kartę płatniczą w dłoń i udajemy się na zakupy I za chwilę okazuje się, że kolejne 50Nm więcej łamie następną w układance zębatkę
W ten sposób koszt każdego konia rośnie. Kiedyś myślałem, że rośnie liniowo. Dzisiaj wiem, że logarytmicznie.
Auta takie jak Audi RS6, Lambo, GT-R itp. mają fabryczną moc większą, dostosowany do tego układ przeniesienia i odpowiednie ogumienie. Dlatego tuning takich aut jest łatwiejszy i nieco bardziej widowiskowy, bo dość łatwo "pęka" 1000 koni. Golfik tego nie ma, w fabryce testowany był na 250 koniach i jako projekt tuningowy jest równie skomplikowany jak GT-R z 1200 końmi i niutami na pokładzie.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
zlos, zatem wniosek prosty... gratulować podwójnie a nawet geometrycznie (bo chyba jednak nie o logarytmy tutaj chodziło )
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
dobry material golfik robi kariere jakie dalsze plany ?
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
etam, tylko?miskieusz pisze:cały świat
Plany to utrzymać bezawaryjność. Więcej mocy nie przeniesie już opona, a po próbach wiem, że nic większego nie włożę bez użycia spawarki i klepania budy.
Może lekko z wagą w dół, żeby był szybszy?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
może trochę karbonu? rozumiem, że plan jest żeby jednak nie używać spawarki i klepać budy?
patrząc na film, to już dużo do zrzucenia nie masz... chyba, że zaczniesz w klapkach jeździć i bez koszulki...
patrząc na film, to już dużo do zrzucenia nie masz... chyba, że zaczniesz w klapkach jeździć i bez koszulki...
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Przednie fotele na lżejsze z tytanowymi stelażami, akumulator na żelowy, lekkie felgi i śruby, lżejszy wydech, przednie wahacze i piasty na aluminiowe, tylne tarcze na inne, maska z karbonu, klapa bagażnika z karbonu. Pomogłem?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
nie będzie za 'delikatne' w sumie?MatthewG pisze:przednie wahacze i piasty na aluminiowe
no maska i klapa karbon pewnie mogłyby wpaść, aku i śruby to nie problem. Przy feldze jeszcze dochodzi kwestia trwałości. Ciekawe ile to wszystko razem by odchudziło pojazd :p
[Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
W MK6 zakładali wahacze z TT, są też dedykowanego producenta z odpowiednim negatywem. Piasty wpadały z Passata. Obstawiam, że w okolicach 100 kilogramów spokojnie.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: [Mk5 .:R32 Turbo] 630KM/700Nm - złosiowy potwoRek
Wahacze z TT beda zlym pomyslem. Powoduja negatyw, przez co kolo moze obcierac o blotnik.
Lepiej zalozyc wahacze z Passata albo S3, ktore sa tej samej dlugosci.
Zwrotnice z TT tez sa inne, i tu tez nalezy dac te z Passata czy S3. W eR sa na pewno nie aluminiowe, w R32 nie mam pewnosci.
Lepiej zalozyc wahacze z Passata albo S3, ktore sa tej samej dlugosci.
Zwrotnice z TT tez sa inne, i tu tez nalezy dac te z Passata czy S3. W eR sa na pewno nie aluminiowe, w R32 nie mam pewnosci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości