Vw Golf IV 3D Hatchback HIGHLINE
Auto na dzień 13 Marca 2014 wygląda tak

Rok Produkcji: 2000
Silnik: AJM 116KM swap na ASZ 130KM ( pomodzone na XXX KM )
Wersja: Highline
-ABS, ASR, ESP
-lakier czarna perła LC9Z
-klimatyzacja manualna
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby
-8xAirBag
-podłokietnik
-podgrzewane lusterka 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem
-pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka
-komputer pokładowy 1/2 FIS
-tempomat
-gniazdo 12V w bagażniku
-zabezpieczenia antykradzieżowe
Style:
-lampy tył R32/USA w zamienniku
-lampy przód ORI Xenon ( przemalowane na black)
-zaślepki kierunkowskazów WOB
-gałka zmiany biegów Leon TS
-"RECARO" z A3 w pełnej skórze
-tylna półka obszyta skórą wraz z czerwoną nicią.
-zdjęte emblematy z klapy
-dorzucony emblemat TDI w grill ( caly czarny)
-tylna wycieraczka od MKV
-lusterko wewnętrzne pomalowane na czarno
-prawe duże lusterko z wersji UK
-podświetlane kratki Bora/R32
-lampka a'la W8
-zegary w słupku ( Ciśnienie doładowania, temperatura oleju)
-Tylni zderzak USA
-Pakiet dokładek ( tył Jahre, progi No-Name, przód No-Name )
-Tarczki zegarów UK/USA w milach i km
Przeprowadzone Modyfikacje przez poprzedniego właściciela:
-soft by EVOLUTION
-turbo Garret GT2256
-chłodniczka oleju ARL
-kolektor dolotowy ARL
-kolektor wydechowy custom baran
-MAP sensor ARL
-wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami
-wyłączony elektronicznie EGR
-większy downpipe
-pompowtryskiwacze AL'ki
-FMIC 550x140x65 - przerobiony według własnego pomysłu
-dynamiczny dolot powietrza do filtra
-SWAP z AJM na ASZ


Zawieszenie:
AIR RIDE na bazie H&R na grubym tłoku - nieaktualne
AIR RIDE na bazie Tuning Art - aktualne
- elektrozawory 3/8 x2 (sterowanie osiami)
- 2 manometry ( podwójny VIAIR do osi, oraz FESTO do butli )
- poduszki RUBENA 130/2 ST x4
- kompresor 470cc
- butla
- przewody, złączki, zawór upustowy
- sterowanie z kokpitu
- podcięta podłużnica
Stabilizator od S3 ( co by można było pokręcić nisko

Koła:
Było: Ronal Mercedes 18" 4x8,5" ET47 Przemalowane proszkowo na kremowy
Było: Audi A8 Winter 18" 4x 7,5" ET40 Pomalowane na żółty połysk
Było: Mercedes SEGIN 18" 2x8" 2x9" Polerowane
Było: BBS RXII 2x8,5" model 501 ET 32 2x10" model 506 ET 40
Jest: Mercedes Alphard pełen poler
2x8,5" 215/35 18" ET35 + 20mm dystans
2x9,5" 215/35 18" ET40 + 15mm dystans
Układ hamulcowy:
Przód: Nacinane tarcze SPEEDMAX tył seria
Zaciski pomalowane na czerwono
Car Audio:
-Radio CLARION DXZ668RMP
-głośniki przód 2x JBL GT5-650C
-głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R
-piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1
-piec HELIX DB TWO
-skrzynia Magnat SubTech 130
PLANY:
- zrobienie przelotu 3" oraz korekta softu na około 240KM +/-
- podłączenie kondensatora pod sprzęt grający - ZROBIONE
- zmiana koła - ZROBIONE
- ogarniecie dekorów - ZROBIONE
- dołożenie obrysówek ZROBIONE
- Ori Xenon - ZROBIONE
- zderzak tylni USA - ZROBIONE
- detaling lakieru ZROBIONE
- AIR RIDE - ZROBIONE
- czarny sufit
- obszycie boczków skórą
31.12.2011
Miałem okazje przymierzyć Mercedesy 8,5" przód i 9,5" tył
Powiem że ładnie to wyglądało


19.01.2012
Pare strzałów mało profesionalnych z telefonu podczas postoju





27.01.2012
Wpadły nowe lampy na tył


12.02.2012
Nowe Felgi:
Audi A8 Winter 18" 7,5" ET40


14.02.2012 Pakiet zimowy





7.03.2012
Kratki Bora/R32



A tutaj już na aucie




18.03.2012
Mały Update


22.03.2012
A więc dzisiaj koło zagościło na aucie

Taka mała fotorelacja:
1) nakrętki regulacji z tyłu OUT



2) Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 20mm przód i 30mm tył


3) No i zakładamy wkońcu koło


Tył schował się ładnie, tak jak planowałem co do przodu musze wyciągnąć albo helpery albo skrócić odbój


A tak się prezentuje już po całym zabiegu kręcenia gwintem, jeszcze zostały mi do założenia kapsle





Foty ze spotu pod KFC i mini sesja z kolegą tomala418




14.04.2012
Przewoskowany

oraz wpadły nowe wlepy:
-SSG
-POKAŻ CYCKI A DAM CI CIASTKO
-Black&Yellow Edition


23.04.2012
Nowe lampy - Depo i żarówki Philips-a +30% światła
Drugi fant obecnie znajduje się u lakiernika.


25.04.2012
Black&Yellow-owe lusterko


29.04.2012
Wczorajszego spotu wrocLOW.






6.06.2012
jUeSAj prawie gotowe, brakuje zderzaka...


10.06.2012
Few shots of Black&Yellow




27.06.2012
Kapsle, gałka zmiany biegów itp... Yellow




1.07.2012
Vag Event 2012




15.07.2012
Vagowisko 2012



24.07.2012
Black&Yellow zakończony

"Black&Blue style" teraz wchodzi w życie

mała zapowiedź tego jak będzie


31.07.2012
Spot wrocLOW




2.10.2012
Bagażnik dachowy THULE 3D


6.10.2012
Pare strzałów czarnego





24.10.2012
Wpadło nowe koło na przyszły sezon
Mercedes Segin 5x112 18"
przód 8" - 205/35/18 TOYO
tył 9" - 215/35/18 LINGLONG
Dystanse zmieniające rozstaw 5x100 na 5x112 4x25mm



14.11.2012
Kolejny element układanki ,owijki THULE koloru czarnego.

5.12.2012
Zmiana koła:
BBS RXII
Przód 8,5" model 501 ET 32
Tył 10" model 506 ET 40

1.02.2013
Wpadły tylne lampy R32/USA w zamienniku, zobaczymy jak się bedą sprawować


15.02.2013
Rotory już u mnie.


27.02.2013
Rims ready to use! ]:->



10.03.2013
Przymiarki koła




5.06.2013
AIR RIDE na aucie





16.06.2013
Sesja. Wielkie dzięki dla Rafała za ogarnięcie tematu https://www.facebook.com/RafalNiedzwieckiPhotography" onclick="window.open(this.href);return false;
A teraz konkrety












26.10.2013
Dzisiaj odebrałem koła na sezon 2014
Mercedes Alphard w pełnej polerce
18" przód 8,5J tył 9,5J

A tak wygląda VT

4.11.2013
Wizyta kuriera z paczką: Tylni zderzak USA

11.11.2013
Wpadła tylnia dokładka V6

13.11.2013
Wnętrze pochodzi z Audi A3 2003r. Przednie fotele takie same jak RECARO tyle, że nie mają napisu oraz są elektrycznie sterowane przód/tył, dodatkowo posiadają schowki w nogach ( dosyć pojemne)


14.01.2014
Nowy IC wraz z przerobieniem całej instalacji
550x140x65


15.02.2014
Pierwsze przymiarki
9,5J na tyle

A tutaj dla zajawki 9,5J na przodzie


11.03.2014
Koło na aucie i spas STAGE 1


30.03.2014
Lekki detailing lakieru i pare zdjęć







9.04.2014
Front gotowy jak i tył



CDN...