[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: maj0nez » śr cze 05, 2013 07:42

Jak chcesz hebel 280mm zrób tak jak u mnie zaciski z Omegi tylko tarcze i klocki kupujesz nowe 280mm bo większych pod 4x100 nie ma :-)
Żadnej deski z dwójki tu nie wkładaj, hydrografika pod maską jeszcze ujdzie ale nie za dużo.
Pokaż tyłek jak teraz wygląda tłumik już inny jest?


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: bogo27 » śr cze 05, 2013 10:41

maj0nez, a jaka jest róznica miedzy 280mm omegą i g60 ? od omegi są takie ze nie trzeba adapterów ?

a co do kolektora w polerke to juz miałem (ten z kr z kolorkami na zdj.) i uwazam ze to kiepski pomysł... Tak czy siak auto ma słuzyć Tobie a nie Ty jemu. Co 2 dni z autosolem szorowałem nalot... a narazie z hydrografiką się nic nie dzieje i nie trzeba jej pucować non stop Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
a co do deski to wstawiłem ją bo chciałem mieć licznik do 8tyś obr na mile z jetty gti us i 2 dodatkowe miejsca na głośniki w podszybiu ;) Wiekszość uważa ze jak grill to na 2 lampy do mk1 ale jezeli chodzi o siłe światła to jak z 4 na długie włączysz to jak w dzień :D pod wąski zderzak i pojedyńcza lampa fajna ;)
Ostatnio zmieniony śr cze 05, 2013 11:03 przez bogo27, łącznie zmieniany 1 raz.


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: maj0nez » śr cze 05, 2013 10:53

Zaciski z G60 coś strasznie się cenią a od Omegi jest więcej i łatwiej trafić.
Nie trzeba żadnych adapterów tylko tulejki na śrubę gdyż w omedze są większe otwory.


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
emii1807
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 13:07
Lokalizacja: Trzcianka

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: emii1807 » śr cze 05, 2013 11:40

super was się czyta, z taką pasją wspieracie mój projekt :P a teraz na poważnie myślałam o G60 no ale musi się trafić :P a i co do tłumika pewnie, że nowy jest dalej go poleruje bo papier mi się skończył, musiałam dokupić :D pewnie go zrobie na lustro 3dni przed wyjazdem na zlot heh


Tak, jestem dziewczyną i kocham VW !!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: bogo27 » śr cze 05, 2013 12:02

emii1807, czego to sie dla tych dziewczyn nie robi... :jezor: moze kup kawałek rury kwasiaka za 20zł i zaoszczędzisz sobie roboty z tą polerką :bigok:


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
emii1807
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 13:07
Lokalizacja: Trzcianka

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: emii1807 » śr cze 05, 2013 12:38

bogo27, oj ale wiesz jak się później szczycisz - JA! Ja! ja sama tymi rękoma polerowałam tą fifkę heh -


Tak, jestem dziewczyną i kocham VW !!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: [MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: maj0nez » śr cze 05, 2013 12:39

emii1807 pisze:super was się czyta, z taką pasją wspieracie mój projekt :P a teraz na poważnie myślałam o G60 no ale musi się trafić :P a i co do tłumika pewnie, że nowy jest dalej go poleruje bo papier mi się skończył, musiałam dokupić :D pewnie go zrobie na lustro 3dni przed wyjazdem na zlot heh
Chcesz wsadzić G60 zamiast ABF?? Czy o zaciski z G60 chodzi??


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: bogo27 » śr cze 05, 2013 12:52

maj0nez, głupio pytasz ;p nikt o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił bo lepiej juz do abf'a kompresor dodać niż taki archaiczny motor z gównianym rozwiązaniem typu G robić ;) musiało chodzic o heble! :bigok:


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
emii1807
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 13:07
Lokalizacja: Trzcianka

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: emii1807 » śr cze 05, 2013 12:54

maj0nez, zaciski, zaciski ;)


Tak, jestem dziewczyną i kocham VW !!!
Obrazek

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: [MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: maj0nez » śr cze 05, 2013 12:57

bogo27 pisze:maj0nez, głupio pytasz ;p nikt o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił bo lepiej juz do abf'a kompresor dodać niż taki archaiczny motor z gównianym rozwiązaniem typu G robić ;) musiało chodzic o heble! :bigok:
Ej powoli bo dziwnie to zabrzmiało.
emii1807 pisze:maj0nez, zaciski, zaciski ;)
Koleżanko montuj z Opla to system ATE czyli to samo co w G60 a połowę taniej Cię wyjdzie tylko jedna wada bo chciałem 14 koła zakładać a tu lipa i się nie da.


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: bogo27 » śr cze 05, 2013 15:10

jedyny problem w 280mm to taki ze mieści sie w 15" ale często nie mieszczą sie juz cięzarki. Ja w tej chwili nie mam ich wcale bo po przyklejeniu nie dało sie obrócić kołem. Większość chcących zostać przy 15" robi tak przeszlifowanie z lakieru felgi od wewnątrz i zjechanie zacisku szlifierką Obrazek


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
emii1807
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 13:07
Lokalizacja: Trzcianka

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: emii1807 » śr cze 05, 2013 15:52

Jak zapewne wiecie obecnie mam 15' Ronall Turbo i raczej nie byla bym skłonna do modzenia tego koła :D zero jazdy szlifierką :D
pozostaje szukać G60 zacisków oczywiście, wmontować je na fure i szukać jakiejś dobrej 16 wtedy mogę kręcić gwint niżej i miska będzie cala co nie? :rotfl:


Tak, jestem dziewczyną i kocham VW !!!
Obrazek

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: bogo27 » śr cze 05, 2013 16:29

Szczerze to wszystko zależy od felgi bo nie kazda 15" ma w środku tyle ile trzeba. Moje rh cup są za małe i je tak potraktowałem a zakładając kolegi bbs wszystko sie mieści... felga feldze nie równa;/ sam teraz bede szukał 15" które podejdą i zeby obeszło sie bez dystansów itp


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
emii1807
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: wt wrz 07, 2010 13:07
Lokalizacja: Trzcianka

[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii

Post autor: emii1807 » śr cze 05, 2013 16:45

Tak to bardzo słuszna uwaga, felga feldze nie równa przekonałam się już o tym nie raz :) dziękuję za cenne wskazówki i info zawsze będę mogła się chwalić że wiem więcej :D


Tak, jestem dziewczyną i kocham VW !!!
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości