[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Moderator: G0 Karcio
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Jak chcesz hebel 280mm zrób tak jak u mnie zaciski z Omegi tylko tarcze i klocki kupujesz nowe 280mm bo większych pod 4x100 nie ma
Żadnej deski z dwójki tu nie wkładaj, hydrografika pod maską jeszcze ujdzie ale nie za dużo.
Pokaż tyłek jak teraz wygląda tłumik już inny jest?
Żadnej deski z dwójki tu nie wkładaj, hydrografika pod maską jeszcze ujdzie ale nie za dużo.
Pokaż tyłek jak teraz wygląda tłumik już inny jest?
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
maj0nez, a jaka jest róznica miedzy 280mm omegą i g60 ? od omegi są takie ze nie trzeba adapterów ?
a co do kolektora w polerke to juz miałem (ten z kr z kolorkami na zdj.) i uwazam ze to kiepski pomysł... Tak czy siak auto ma słuzyć Tobie a nie Ty jemu. Co 2 dni z autosolem szorowałem nalot... a narazie z hydrografiką się nic nie dzieje i nie trzeba jej pucować non stop
a co do deski to wstawiłem ją bo chciałem mieć licznik do 8tyś obr na mile z jetty gti us i 2 dodatkowe miejsca na głośniki w podszybiu Wiekszość uważa ze jak grill to na 2 lampy do mk1 ale jezeli chodzi o siłe światła to jak z 4 na długie włączysz to jak w dzień pod wąski zderzak i pojedyńcza lampa fajna
a co do kolektora w polerke to juz miałem (ten z kr z kolorkami na zdj.) i uwazam ze to kiepski pomysł... Tak czy siak auto ma słuzyć Tobie a nie Ty jemu. Co 2 dni z autosolem szorowałem nalot... a narazie z hydrografiką się nic nie dzieje i nie trzeba jej pucować non stop
a co do deski to wstawiłem ją bo chciałem mieć licznik do 8tyś obr na mile z jetty gti us i 2 dodatkowe miejsca na głośniki w podszybiu Wiekszość uważa ze jak grill to na 2 lampy do mk1 ale jezeli chodzi o siłe światła to jak z 4 na długie włączysz to jak w dzień pod wąski zderzak i pojedyńcza lampa fajna
Ostatnio zmieniony śr cze 05, 2013 11:03 przez bogo27, łącznie zmieniany 1 raz.
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Zaciski z G60 coś strasznie się cenią a od Omegi jest więcej i łatwiej trafić.
Nie trzeba żadnych adapterów tylko tulejki na śrubę gdyż w omedze są większe otwory.
Nie trzeba żadnych adapterów tylko tulejki na śrubę gdyż w omedze są większe otwory.
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
super was się czyta, z taką pasją wspieracie mój projekt a teraz na poważnie myślałam o G60 no ale musi się trafić a i co do tłumika pewnie, że nowy jest dalej go poleruje bo papier mi się skończył, musiałam dokupić pewnie go zrobie na lustro 3dni przed wyjazdem na zlot heh
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
emii1807, czego to sie dla tych dziewczyn nie robi... moze kup kawałek rury kwasiaka za 20zł i zaoszczędzisz sobie roboty z tą polerką
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
bogo27, oj ale wiesz jak się później szczycisz - JA! Ja! ja sama tymi rękoma polerowałam tą fifkę heh -
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: [MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Chcesz wsadzić G60 zamiast ABF?? Czy o zaciski z G60 chodzi??emii1807 pisze:super was się czyta, z taką pasją wspieracie mój projekt a teraz na poważnie myślałam o G60 no ale musi się trafić a i co do tłumika pewnie, że nowy jest dalej go poleruje bo papier mi się skończył, musiałam dokupić pewnie go zrobie na lustro 3dni przed wyjazdem na zlot heh
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
maj0nez, głupio pytasz ;p nikt o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił bo lepiej juz do abf'a kompresor dodać niż taki archaiczny motor z gównianym rozwiązaniem typu G robić musiało chodzic o heble!
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: [MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Ej powoli bo dziwnie to zabrzmiało.bogo27 pisze:maj0nez, głupio pytasz ;p nikt o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił bo lepiej juz do abf'a kompresor dodać niż taki archaiczny motor z gównianym rozwiązaniem typu G robić musiało chodzic o heble!
Koleżanko montuj z Opla to system ATE czyli to samo co w G60 a połowę taniej Cię wyjdzie tylko jedna wada bo chciałem 14 koła zakładać a tu lipa i się nie da.emii1807 pisze:maj0nez, zaciski, zaciski
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
jedyny problem w 280mm to taki ze mieści sie w 15" ale często nie mieszczą sie juz cięzarki. Ja w tej chwili nie mam ich wcale bo po przyklejeniu nie dało sie obrócić kołem. Większość chcących zostać przy 15" robi tak przeszlifowanie z lakieru felgi od wewnątrz i zjechanie zacisku szlifierką
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Jak zapewne wiecie obecnie mam 15' Ronall Turbo i raczej nie byla bym skłonna do modzenia tego koła zero jazdy szlifierką
pozostaje szukać G60 zacisków oczywiście, wmontować je na fure i szukać jakiejś dobrej 16 wtedy mogę kręcić gwint niżej i miska będzie cala co nie?
pozostaje szukać G60 zacisków oczywiście, wmontować je na fure i szukać jakiejś dobrej 16 wtedy mogę kręcić gwint niżej i miska będzie cala co nie?
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Szczerze to wszystko zależy od felgi bo nie kazda 15" ma w środku tyle ile trzeba. Moje rh cup są za małe i je tak potraktowałem a zakładając kolegi bbs wszystko sie mieści... felga feldze nie równa;/ sam teraz bede szukał 15" które podejdą i zeby obeszło sie bez dystansów itp
W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...
[MK1] Lx ABF 2.0 16V by Emii
Tak to bardzo słuszna uwaga, felga feldze nie równa przekonałam się już o tym nie raz dziękuję za cenne wskazówki i info zawsze będę mogła się chwalić że wiem więcej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości