Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Moderator: G0 Karcio
- mslawkowski
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt paź 12, 2010 19:40
- Lokalizacja: kwidzyn-malbork-sztum
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
przewody polecam owinąć taśmą izolacyjna parcianą ładne wygląda, praktycznie jak nowe bo trochę szkoda żeby silnik świecił a przewody psuły cały wygląd ;/
nowy nabytek:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=411876" onclick="window.open(this.href);return false;
moja EX:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=367050" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
Wszystko będzie ogarnięte. Nawet by mi nie przyszło do głowy, żeby tak to zostawićmslawkowski pisze:bo trochę szkoda żeby silnik świecił a przewody psuły cały wygląd ;/
Obecnie wygłuszamy auto. Strategiczne fragmenty gołej blachy zostały oklejone matami bitumicznymi. Stare filce zostaną zastąpione nowymi matami. W drzwiach z maty GMS zrobi się jeszcze taką wypraskę pod boczek i już powinno być dobrze
Martwią mnie tylko te maty filcowe... nie są tak grube i solidne jak oryginalne. Nasze były zamoczone i trochę przegnite tak więc pozostaje odkupić od kogoś oryginalne w dobrym stanie.
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
to daj 2 warstwy tych mat
solidna robota kolego
solidna robota kolego
I <3 DIESEL POWER TDI =====
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
mastercinek pisze:Martwią mnie tylko te maty filcowe... nie są tak grube i solidne jak oryginalne. Nasze były zamoczone i trochę przegnite tak więc pozostaje odkupić od kogoś oryginalne w dobrym stanie.
o oryginałach zapomnij.. sypią się z racji wieku nawet jeśli jeszcze na aucie wyglądają na nówex... przeabiałem to... czemu nie brałeś mat od tego gościa??
http://allegro.pl/mata-filc-wygluszenie ... 20306.html" onclick="window.open(this.href);return false;
15 mm najgrubsza... zaś grubsze są chyba tylko pianki juz
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
Thx ZWANZIK
Za grubo też nie może być bo potem mi się wykładzina pofałduje czy elementy się nie pozakładają tak więc nie ma co przesadzać.
Nie braliśmy ich bo to jest sam filc, a miał być filc z warstwą bitumiczną. Nie miałem pewności jakiej grubości były oryginalne bo sa juz mocno wyeksploatowane i pozgniatane i ciężko to zmierzyć. Myślałem, że te co kupiliśmy będą ok ale jednak ja je się przyłoży do siebie to widać różnicę. Ori mają tą warstwę bituminu prawie 2 razy grubszą. Kupimy jednak jeszcze takiej maty jak wkleiłeś Szopen tylko 10mm i skleimy razem z tą 11mm co mamy i będzie dobrze. Myślę nad matami pkt. 2 lub 3 z tej aukcji http://allegro.pl/mata-filc-wygluszenie ... 20306.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale chyba jednak 2.SZOPENN pisze:czemu nie brałeś mat od tego gościa??
Za grubo też nie może być bo potem mi się wykładzina pofałduje czy elementy się nie pozakładają tak więc nie ma co przesadzać.
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
jaka jest oryginalna grubość tego filcu z bitumem co siedzi na grodzi? Można zrobic inaczej ale będzie wymagało to wyrzeczeń i nakładu pracy....;
Jakby z oryginalnych bitumów, w ciepłym pomieszczeniu oczywiście.. usunąć filc i przykleić ten PROSO POROSO?
Jakby z oryginalnych bitumów, w ciepłym pomieszczeniu oczywiście.. usunąć filc i przykleić ten PROSO POROSO?
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
Oryginalny coś koło 3-4 mm chyba, ten nowy koło 2. Będę jutro to zmierzę dokładnie.
edit 28.11.2012
Zmierzyłem, warstwa bitumiczna na oryginalnym wygłuszeniu filcowym ma 5mm grubości natomiast na tym kupionym tylko 2mm.
Stary filc można bez większego problemu odkleić od oryginalnego bituminu. Podkleimy do niego nowy filc 10mm i powinno być dobrze.
I to jest dobry pomysł. Zobaczę jutro jak to w praktyce może wyglądać bo te maty też już trochę słabe i się rwą/łamią momentami tak więc nie wiem czy temat warty świeczki. No zobaczymy...SZOPENN pisze:Jakby z oryginalnych bitumów, w ciepłym pomieszczeniu oczywiście.. usunąć filc i przykleić ten PROSO POROSO?
edit 28.11.2012
Zmierzyłem, warstwa bitumiczna na oryginalnym wygłuszeniu filcowym ma 5mm grubości natomiast na tym kupionym tylko 2mm.
Stary filc można bez większego problemu odkleić od oryginalnego bituminu. Podkleimy do niego nowy filc 10mm i powinno być dobrze.
Jetta Syncro VR6 project by Unton84 & Mastercinek
mastercinek, Wielki szacunek dla Ciebie za taką robotę Jestem ciekawy końca...
Skromny Projekt A2... ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=529613" onclick="window.open(this.href);return false; |Szafko/Stolik Golf MK2 GTI Na sprzedaż !
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
ładnie wygląda na tych hehehe prawie taj jak ci wyslałem tą rallye biała
I <3 DIESEL POWER TDI =====
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
GTI TDI 20 Jahre był http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=454213 BYŁO.
Audi A4 B6 S line 1.9 TDI Quattro BYŁO.
Corrado 2.9 VR6 95" BYŁO.
Golf IV GTI TDI 25 Jahre 01" BYŁO.
Corrado TDI US 91".
S3 8P fl TDI CR
POLO 6Q GTI CUP Edition
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
No prawie ale to tak tylko założyliśmy... z ciekawości. Za duże są te koła.
gonzocz, dzięki.
gonzocz, dzięki.
- Mastercinek
- VR6SyncroManiac
- Posty: 436
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
- Lokalizacja: Sztum
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Dzisiaj przymiarka kolejnego koła
BBS RG z audi V8; 16x8j, ET 35, 5x112 przerobione na 4x100. Wynik przymiarki widać powyżej - jest na styk. Do tego jak dojdzie adapter 5x100 --> 4x100 to już będzie całkowita lipa.
Koło leży nam pod każdym względem. Ma ktoś jakiś pomysł, żeby to wpasować? :/
BBS RG z audi V8; 16x8j, ET 35, 5x112 przerobione na 4x100. Wynik przymiarki widać powyżej - jest na styk. Do tego jak dojdzie adapter 5x100 --> 4x100 to już będzie całkowita lipa.
Koło leży nam pod każdym względem. Ma ktoś jakiś pomysł, żeby to wpasować? :/
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
nawiercić piastymastercinek pisze:Ma ktoś jakiś pomysł, żeby to wpasować?
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Jetta Syncro 2.9 VR6 by Unton84 & Mastercinek
Wymienić piasty
ale czy to koło jest tego warte?
inną sprawą jest że masz syncro a ono nieco lepiej zabiera koło górą (chodzi o tył)
ale czy to koło jest tego warte?
inną sprawą jest że masz syncro a ono nieco lepiej zabiera koło górą (chodzi o tył)
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości