[audi b2] 2door sedan quattro R30T 650KM@780NM race car
Moderator: G0 Karcio
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Mała aktualizacja...
1. zainstalowane zegary DEFI
2. zainstalowane wloty boczne NACA DUCT do chłodnicy
3. zainstalowane wloty przednie do chłodzenia tarcz przednich
4. opuszczony gwint na tyle na maksa - niestety trzeba podnieść mocowanie amortyzatora o około 60-70mm wiec zapadła decyzja o camber plates na tylnej osi, gdyby okazało sie ze korzystnie byłoby zrobic około 1 st negatywu, na razie zrezygnuję z helperów co powinno dać jeszcze około 2cm obnizenia
5. zainstalowany spojler tylni Zender
6. pomalowane farba antykorozyjną wszystkie konstrukcje - ponieważ malowanie odłożone w czasie zostało na nastepną zimę trzeba było wszystko zabezpieczyć
7. fotel pasażera w końcu wpasował sie pomiedzy tunel i klatkę
8. zainstalowany wlew paliwa z Audi R8 i połączony z bakiem
przy okazji wyszło pare rzeczy do zrobienia... na pewno bedzie przerabiana miska olejowa, w tym celu zakupiłem nową pompe oleju z poprzecznego VR6... lub bedzie zainstalowana ta z Phaetona... najważniejsze ze małymi krokami do celu
1. zainstalowane zegary DEFI
2. zainstalowane wloty boczne NACA DUCT do chłodnicy
3. zainstalowane wloty przednie do chłodzenia tarcz przednich
4. opuszczony gwint na tyle na maksa - niestety trzeba podnieść mocowanie amortyzatora o około 60-70mm wiec zapadła decyzja o camber plates na tylnej osi, gdyby okazało sie ze korzystnie byłoby zrobic około 1 st negatywu, na razie zrezygnuję z helperów co powinno dać jeszcze około 2cm obnizenia
5. zainstalowany spojler tylni Zender
6. pomalowane farba antykorozyjną wszystkie konstrukcje - ponieważ malowanie odłożone w czasie zostało na nastepną zimę trzeba było wszystko zabezpieczyć
7. fotel pasażera w końcu wpasował sie pomiedzy tunel i klatkę
8. zainstalowany wlew paliwa z Audi R8 i połączony z bakiem
przy okazji wyszło pare rzeczy do zrobienia... na pewno bedzie przerabiana miska olejowa, w tym celu zakupiłem nową pompe oleju z poprzecznego VR6... lub bedzie zainstalowana ta z Phaetona... najważniejsze ze małymi krokami do celu
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Kurde mega fajnie to wszystko wyszło
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Teraz maska juz nie odpadnie zapinki aerocatch powinny dac rade...auto zostalo obnizone jak tylko da...przod jest OK....z tylu niestety wciaz za wysoko mimo usuniecia helperow...na testy tak zostaje. ..docelowo beda podwyzszone kielichy tylne i camber platesy...przedni spojler jest teraz okolo 12cm nad ziemia ale miska olejowa 8...w tym tygodniu wymiana pompy oleju na ta z phaetona i skrocenie miski o 4cm...w czasie kiedy miska byla robiona nie mialem jeszcze silnika z phaetona. Przepraszam za jakosc zdjec ale Guzior robil je chyba migomatem to tyle na zachete...w weekend bedzie wiecej...
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Przerobiona miska olejowa po malowaniu proszkowym. Miska jest teraz płytsza około 5cm co pozwoli na porządne obniżenie auta na tor. Niestety nie dało sie wykorzystać pompy z touarega ktora ma gleboki smok bo z drugiej strony silnik został maksymalnie obniżony aby obniżyć środek ciężkości. Na szczęście była jeszcze pompa z phaetona i poprzecznego silnika i udało sie zrobic docelową miske...niestety takie sa koszty robienia czegos pierwszy raz na swiecie czyli kolejna rzecz która musiała byc poprawiana...ale jak juz pisałem jeśli można cos zrobic lepiej...to robimy. Niezależnie od miski olejowej trwają przygotowania do pierwszych poważnych testów auta...mam nadzieje że odbędą sie one w kwietniu...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
ładna ta miska, pewnie po 1szyb porządnym dniu upalania na torze, będzie cała poobijana
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Mikro update
- miska olejowa juz na swoim miejscu - jestem bardzo zadowolony z wysokości, jest nieco ponizej sanek
- silnik zalany olejem Mobil 1 5W50 full syntetyk - weszło 8L oleju bo miska jest pojemna na boki (przed skróceniem wchodziło 10L)
- zapinki maski aerocatch juz sie pieknie zapinają - seryjne bolce mocowania maski również pozostały
- przód został obniżony do końca zakresu regulacji zawieszenia gwintowanego H&R - wydaje się ze wiecej nie ma potrzeby obniżac
- tył został pozbawiony helperów (dodało to -3cm) ale nadal jest nieco za wysoko wiec bedą podnoszone kielichy około 6-7cm i przy okazji zrobiony zostanie negatyw -1 st.
- przygotowany jest drugi komplet kół compomotive na testy z oponami 235/45/17
- takie gumy muszą wejść aby bez problemu zakładać slicki 240/620/17, prawdopodobnie trzeba będzie lekko podciąć poszerzenia
- przymiarka filtra ITG 100mm (starcza podobno do 500KM) - trzeba kolanko 45 st plus osłona termiczna od kolektora wydechowego
- rozpoczyna się zabudowa pomp paliwa, baku i podszybia, tak aby na testy był gotowy kompletny firewall odgradzający przesteń pasażerską od układu paliwowego
- robi się zabudowa podłogi i tunelu - wszystkie płyty bedą aluminiowe
- zainstalowany grill przedliftowy
- niedługo będzie skompletowany przód, brakuje jeszcze dolnych listewek pod lampy i małego grilla
Po tych wszystkich pracach montujemy fotele na gotowo i zakładamy pasy 4 punktowe OMP i można ustawiać wstepnie geometrię do testów oraz zakładać wszystkie szyby
- miska olejowa juz na swoim miejscu - jestem bardzo zadowolony z wysokości, jest nieco ponizej sanek
- silnik zalany olejem Mobil 1 5W50 full syntetyk - weszło 8L oleju bo miska jest pojemna na boki (przed skróceniem wchodziło 10L)
- zapinki maski aerocatch juz sie pieknie zapinają - seryjne bolce mocowania maski również pozostały
- przód został obniżony do końca zakresu regulacji zawieszenia gwintowanego H&R - wydaje się ze wiecej nie ma potrzeby obniżac
- tył został pozbawiony helperów (dodało to -3cm) ale nadal jest nieco za wysoko wiec bedą podnoszone kielichy około 6-7cm i przy okazji zrobiony zostanie negatyw -1 st.
- przygotowany jest drugi komplet kół compomotive na testy z oponami 235/45/17
- takie gumy muszą wejść aby bez problemu zakładać slicki 240/620/17, prawdopodobnie trzeba będzie lekko podciąć poszerzenia
- przymiarka filtra ITG 100mm (starcza podobno do 500KM) - trzeba kolanko 45 st plus osłona termiczna od kolektora wydechowego
- rozpoczyna się zabudowa pomp paliwa, baku i podszybia, tak aby na testy był gotowy kompletny firewall odgradzający przesteń pasażerską od układu paliwowego
- robi się zabudowa podłogi i tunelu - wszystkie płyty bedą aluminiowe
- zainstalowany grill przedliftowy
- niedługo będzie skompletowany przód, brakuje jeszcze dolnych listewek pod lampy i małego grilla
Po tych wszystkich pracach montujemy fotele na gotowo i zakładamy pasy 4 punktowe OMP i można ustawiać wstepnie geometrię do testów oraz zakładać wszystkie szyby
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Miska trochę kosmiczny wygląd ale nie to się liczy. Nie potrzebnie malowana bo będzie gorzej ciepło odprowadzać. Masz uszczelkę z jakąś uszczelką zapewniającą olej pod smokiem ? Czy sama miska ma taką konstrukcję by blokować odpływ oleju w zakrętach ? Teraz to już dość daleko ale nie myślałeś o suchej misce ? Na tor lepsza sprawa. No i olej polecam TWS 10W60, jeźdzę na nim i jestem bardzo zadowolony. Ogólnie szacun za wkład pracy bo ja bym wymiękł gdzieś w połowie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
pare stron wczesniej były pokazane przegrody w misce
wszystki jest na facebooku tez wygodnie do oglądniecia
sucham miska jak najbardziej, zasponsoruj mi 10 000 PLN a resztę ogarnę sobie sam bo wszystko jest przemyslane
5 lat myslę i wszystko mam wymyslone w tym aucie, tylko jest kwestia kasy
mając 200-250 tys PLN zbudowałbym takie auto w 10 miesiecy z tą wiedzą którą mam teraz
wszystki jest na facebooku tez wygodnie do oglądniecia
sucham miska jak najbardziej, zasponsoruj mi 10 000 PLN a resztę ogarnę sobie sam bo wszystko jest przemyslane
5 lat myslę i wszystko mam wymyslone w tym aucie, tylko jest kwestia kasy
mając 200-250 tys PLN zbudowałbym takie auto w 10 miesiecy z tą wiedzą którą mam teraz
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Sorry prawda z tą fotkĄ za dużo oglądam projektów z całego świata i pogubiłem a widziałem ją
Ja myślałem 3 lata i też niby wszystko przymeyślałem a już 2 razy przerabiałem a skala zadania mniejsza. Ja oglądałem w Ingolstadt dokładnie 3 stare sportowe audiczki i dużo ciekawych rozwiązań w nich jest lecz i kasa nie porównywalna i możliwośc koncernu - inna liga. Czekam na filmy z pierwszych jazd na torze na full
Ja myślałem 3 lata i też niby wszystko przymeyślałem a już 2 razy przerabiałem a skala zadania mniejsza. Ja oglądałem w Ingolstadt dokładnie 3 stare sportowe audiczki i dużo ciekawych rozwiązań w nich jest lecz i kasa nie porównywalna i możliwośc koncernu - inna liga. Czekam na filmy z pierwszych jazd na torze na full
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Zimno się robi więc turbina dostała kocyk odporny na temperaturę 1600 st C
dodatkowo dokupiłem bandaż termiczny i praktycznie cały wydech począwszy od down pipe (złącze elastyczne) do tłumika końcowego będzie zabezpieczony termicznie, jako że idzie w tunelu środkowym i w ciepłe dni niepotrzebne jest dodatkowe ogrzewanie kabiny
Dopasowany został łącznik silikonowy 45st fi 100mm do fitra ITG - on też będzie zabezpieczony termicznie od kolektora wydechowego
dodatkowo dokupiłem bandaż termiczny i praktycznie cały wydech począwszy od down pipe (złącze elastyczne) do tłumika końcowego będzie zabezpieczony termicznie, jako że idzie w tunelu środkowym i w ciepłe dni niepotrzebne jest dodatkowe ogrzewanie kabiny
Dopasowany został łącznik silikonowy 45st fi 100mm do fitra ITG - on też będzie zabezpieczony termicznie od kolektora wydechowego
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
wszystko zaczyna dobrze wygladac , teraz to juz blizej niz dalej do konca
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
tak, zaczyna to powoli przypominac to co sobie wymysliłem
zostało pare rzeczy i w kocńcu bedzie mozna jezdzic
zostało pare rzeczy i w kocńcu bedzie mozna jezdzic
[audi b2] quattro R32 VR6 Turbo time attack projekt
Czekając na kolejne postępy w pracach (smutna rzeczywistość) przypadkiem natknąłem się w internecie na brata bliźniaka mojego audi, tez 2doorsedan (w terminologii audi coupe zarezerwowane jest dla innego modelu), tez polift wydanie z lat 84-86, tez kolor tornadorot , tez quattro !
Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych #2door sedan quattro modelu 80 B2 !!
Bardzo ładne wykonanie, ze swapem na 1.8T - jest tak fajny ze nie mogłem sie powstrzymać aby go opublikować !
Jest to przypominam 1 z 400 wyprodukowanych #2door sedan quattro modelu 80 B2 !!
Bardzo ładne wykonanie, ze swapem na 1.8T - jest tak fajny ze nie mogłem sie powstrzymać aby go opublikować !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości