[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Moderator: G0 Karcio
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Widzialem w akcji na lotnistku w Katowicach. Pieknie zapierniczal... i 3 bieg ukrecil
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
koledzy tak reasumując to jeśli chcemy wpakować skrzynie 6 biegową od vr5 nie licząc linek wybieraka itp to potrzebne bedzie też sprzegło 2masowe dobrze rozumiem? to trzeba wywali reduktor a możne półosi nie będzie trzeba przerabia w przypadku passata
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Nie mogłem wysłać PW, bo wywalało, że Wybrany użytkownik nie istnieje
Więc wale tu:
Przejrzałem chyba wszystko i nie znalazłem ośki P&P. Znalazłem takie, które, pasowały by w przegub wew. od audi (tylny napęd) ale przegub zew nie pasuje. Wielowypusty znormalizowane są podobnie jak koła zębate. są różne moduły, czyli wielkości zębów i zależnie od potrzeby ilość zębów sobie dobiera producent określając swoje własne normy. Stare przeguby mają 30 zębów, a nowsze 27, albo 33 zależnie od modułu. Jednak ze starszych osi nie ma mocniejszej konstrukcyjnie od tej co masz teraz,więc zostaje tylko ośka na zamówienie.
Jednak za nim co, to spróbuj jeśli oczywiście Ci się chce, bo gwarancji nie daje... wsadzić ośkę w tokarkę i ładnie wygładzić powierzchnie w okolicach gdzie pękają. Powinno troszeczkę pomóc musi być idealna gładź baz śladów nacięcia, nawet kosztem średnicy. Ostre krawędzie trzeba zaokrąglić
Nowe osie są w ręcz polerowane po całości, bo wiadomo, że ostre krawędzie osłabiają konstrukcje. To tak jak drzeć kartkę papieru. Jak jest już naddarta to do całkowitego rozdarcia potrzebna jest praktycznie zerowa siła
Szkoda, że nie mogłem pomóc. Sam siedzę troszeczkę w temacie, bo będę wsadzał kompresorek, a moje autko jest na co dzień i chciał bym zrobić wszystko tak, by było bezobsługowe
Więc wale tu:
Przejrzałem chyba wszystko i nie znalazłem ośki P&P. Znalazłem takie, które, pasowały by w przegub wew. od audi (tylny napęd) ale przegub zew nie pasuje. Wielowypusty znormalizowane są podobnie jak koła zębate. są różne moduły, czyli wielkości zębów i zależnie od potrzeby ilość zębów sobie dobiera producent określając swoje własne normy. Stare przeguby mają 30 zębów, a nowsze 27, albo 33 zależnie od modułu. Jednak ze starszych osi nie ma mocniejszej konstrukcyjnie od tej co masz teraz,więc zostaje tylko ośka na zamówienie.
Jednak za nim co, to spróbuj jeśli oczywiście Ci się chce, bo gwarancji nie daje... wsadzić ośkę w tokarkę i ładnie wygładzić powierzchnie w okolicach gdzie pękają. Powinno troszeczkę pomóc musi być idealna gładź baz śladów nacięcia, nawet kosztem średnicy. Ostre krawędzie trzeba zaokrąglić
Nowe osie są w ręcz polerowane po całości, bo wiadomo, że ostre krawędzie osłabiają konstrukcje. To tak jak drzeć kartkę papieru. Jak jest już naddarta to do całkowitego rozdarcia potrzebna jest praktycznie zerowa siła
Szkoda, że nie mogłem pomóc. Sam siedzę troszeczkę w temacie, bo będę wsadzał kompresorek, a moje autko jest na co dzień i chciał bym zrobić wszystko tak, by było bezobsługowe
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======>
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Jak na razie to jestem w trakcie zbierania części
Dziś przywiozłem od kolegi półosie z golfa V. Półoś jest w najcieńszym miejscu grubsza od VRki o 2mm a średnica frezy na półośi od strony koła to ok29mm a nie tak jak w VRce 25mm
Frez w końcówce przegóbu ten co wchodzi w koło wygląda że jest taki sam jak w VRce więc powinien pasować w poniedziałek spróbuje go włożyć w zwrotnicę
przegub wewnętrzny ma średnice 108mm więc pasuje do skrzyni 6stki.
Dziś przywiozłem od kolegi półosie z golfa V. Półoś jest w najcieńszym miejscu grubsza od VRki o 2mm a średnica frezy na półośi od strony koła to ok29mm a nie tak jak w VRce 25mm
Frez w końcówce przegóbu ten co wchodzi w koło wygląda że jest taki sam jak w VRce więc powinien pasować w poniedziałek spróbuje go włożyć w zwrotnicę
przegub wewnętrzny ma średnice 108mm więc pasuje do skrzyni 6stki.
Najszybszy VW w PL ET 9.99
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
no to kombinuj i czekamy na nowości moze problem przynajmniej trochę ogaśnie ale z tego co widze to zbiera się niesamowicie
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
A nie lepiej dorobić nowe dużo mocniejsze w firmie która się tym zajmuje?
www.proturbo.com.pl
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Jak zrobi się sucho i naprawię ładowanie to nakręcę filmik z szoferki
Najszybszy VW w PL ET 9.99
Re: Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Masz jakąś konkretną firmę na myślidaniel1d pisze:A nie lepiej dorobić nowe dużo mocniejsze w firmie która się tym zajmuje?
Najszybszy VW w PL ET 9.99
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
ja kiedyś słyszałem jak byłem u kumpla o firmie która dobrze to robi
Postaram załatwić jakieś namiary w tygodniu bo na litwie to wiem ze robią i dobrze bo znajomy załatwiał sobie do audi na bi-turbo bo też mu kręciło i problem ustał tylko na litwę to w najblizszych terminach się nie wybieram to tam raczej nie wiem co i za ile robią. Postaram się załatwić ten kontakt do naszej firmy w Polsce
Postaram załatwić jakieś namiary w tygodniu bo na litwie to wiem ze robią i dobrze bo znajomy załatwiał sobie do audi na bi-turbo bo też mu kręciło i problem ustał tylko na litwę to w najblizszych terminach się nie wybieram to tam raczej nie wiem co i za ile robią. Postaram się załatwić ten kontakt do naszej firmy w Polsce
Re: Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
Np http://www.polosie.pl/www/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; , napisz do Gula z dynosoftu oni w swoim golfie (1000NM) mieli półosie dorabiane ale nie wiem gdzie dokładnie.lamikluki pisze:Masz jakąś konkretną firmę na myślidaniel1d pisze:A nie lepiej dorobić nowe dużo mocniejsze w firmie która się tym zajmuje?
www.proturbo.com.pl
Re: Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
zobaczę najpierw czy ten przegub pasuje a jak się okaże że nie to do niego napiszę bo nie chce mi się mu głowy zaweacać niepotrzebnie.daniel1d pisze:Np http://www.polosie.pl/www/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; , napisz do Gula z dynosoftu oni w swoim golfie (1000NM) mieli półosie dorabiane ale nie wiem gdzie dokładnie.lamikluki pisze:Masz jakąś konkretną firmę na myślidaniel1d pisze:A nie lepiej dorobić nowe dużo mocniejsze w firmie która się tym zajmuje?
Ja pamiętam o tej firmie kwestia jest taka że jak założe skrzynie 6stke to nie wiem jakie długie mają być półosie a seryjnie nie było golfa 3 na tej skrzyni więc najpierw próbuje sam coś złożyć żeby był wzór na dorobienie.
Najszybszy VW w PL ET 9.99
Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik
W golfie dynosoft półosie były zamawiane w motomaxie w toruniu http://www.polosie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
www.abartuning.pl
12,19ET street diesel ;)
12,19ET street diesel ;)
[GOLF MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik
orginalnie mam jeden pręt a druga rurę ale jak już pisałem ukręcają się w najcieńszym
Najszybszy VW w PL ET 9.99
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości