[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Moderator: G0 Karcio
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 18:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
[GOLF MK3] Najszybsze STREET FWD VR6 Turbo By lamik
Miazga. Byłem w Kamieniu i w porównaniu do Golfa, to te Audi stało w miejscu. Brawa dla Ciebie, widać że potrafisz dogadać się z maszyną. Tak trzymać!
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2012 23:42 przez blind_walker, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt cze 29, 2010 11:39
- Lokalizacja: Augustów
[GOLF MK3] Najszybsze STREET FWD VR6 Turbo By lamik
Robi wrazenie, a jezdzi jesze lepiej
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=108755
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW VR6 Turbo w PL By lamik
Już dawno niestety z braku czasu nie było mnie na tym forum.
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć i filmów golfa MK2 VR6 Syncro
Samochód ma zamontowany napęd i silnik z golfa MK3 + napęd Haldex na tył.
samochód tak jak poprzedni całkowicie streetowy.
Przyspieszenie samochodu: Poniżej 3s 0 - 100, poniżej 7.5s 0- 200
Golf na swoich trzecich zawodach które odbyły się w Ełku zrobił czas ET9.99 i 235KM/h na mecie.
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć i filmów golfa MK2 VR6 Syncro
Samochód ma zamontowany napęd i silnik z golfa MK3 + napęd Haldex na tył.
samochód tak jak poprzedni całkowicie streetowy.
Przyspieszenie samochodu: Poniżej 3s 0 - 100, poniżej 7.5s 0- 200
Golf na swoich trzecich zawodach które odbyły się w Ełku zrobił czas ET9.99 i 235KM/h na mecie.
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2012 12:56 przez lamikluki, łącznie zmieniany 3 razy.
Najszybszy VW w PL ET 9.99
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony wt wrz 11, 2012 12:55 przez lamikluki, łącznie zmieniany 1 raz.
Najszybszy VW w PL ET 9.99
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
gratulacje bo się należy obserwuje temat na innym forum i jest grubo
ciekawe jaki był by czas na laminatach i lekkich szybach nie wspomnę już o odchudzeniu budy z tego co zbędne ale to nie był by street wtedy
ciekawe jaki był by czas na laminatach i lekkich szybach nie wspomnę już o odchudzeniu budy z tego co zbędne ale to nie był by street wtedy
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 18:31
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: [GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Może to będzie kolejny etap..Tomek. pisze:ciekawe jaki był by czas na laminatach i lekkich szybach nie wspomnę już o odchudzeniu budy z tego co zbędne ale to nie był by street wtedy
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Najwięcej to by dały pewnie opony dragowe jak by napęd wytrzymał.
www.proturbo.com.pl
Re: [GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Myślisz że na drak slicku padał by bardziej?daniel1d pisze:Najwięcej to by dały pewnie opony dragowe jak by napęd wytrzymał.
Jak ważyłem to jeden slick 26" z felgą 15" warzył 5kg mniej od tej co ja mam mienie boki też robią to że napęd nie dostaje w dupę, wiadomo że przyczepności więcej ale jak do tej pory to zawsze jak coś urywałem to przy kopnięciu sprzęgła na starcie.
Ja jak bym poszedł do draga to najpierw ładował bym laminaty, klatkę, a potem opony bo i tak jak zejdę poniżej 9.5s to muszę mieć klatkę a jak jest klatka to można ciąć.
Wydaje mi się że jestem w stanie zdjąć około 150-200kg
Najszybszy VW w PL ET 9.99
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
Na pewno by miał dużo ciężej, teraz przy starcie tracisz trochę trakcji i koła buksują więc napęd ma lżej bo nie przenosisz całego momentu na asfalt, a na drag slicku jak upuścisz powietrza to trakcji nie będziesz już gubić to i napęd będzie dużo bardziej obciążony..Zawsze możesz spróbować trochę słabszych opon ET STREET. Ja bym na Twoim miejscu jeszcze w street walczył i zrobił start z dwójki.lamikluki pisze: Myślisz że na drak slicku padał by bardziej?
www.proturbo.com.pl
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
To czy napęd wytrzyma to najlepiej będzie założyć opony i sprawdzić, ale puki co to nie zamierzam przechodzić do klasy drag tak długo jak to będzie możliwe.
Zastanawiam się co zrobić żeby urwać czas bez podnoszenia mocy, będę próbował zrobić ruszanie z 2biegu, w tym celu murze przywrócić do życia instalację NXa chyba bo bez niej raczej ciężko.
Te koła 17" są tak ciężkie że przy starcie mam problem z pokonaniem bezwładności nawet na mokrym.
Zastanawiam się co zrobić żeby urwać czas bez podnoszenia mocy, będę próbował zrobić ruszanie z 2biegu, w tym celu murze przywrócić do życia instalację NXa chyba bo bez niej raczej ciężko.
Te koła 17" są tak ciężkie że przy starcie mam problem z pokonaniem bezwładności nawet na mokrym.
Najszybszy VW w PL ET 9.99
[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13
będzie ciekawie, a co do felg to wrzuć jakieś OZ ultraleggera felga waży w granicach 7-7,5kg w 17lamikluki pisze:będę próbował zrobić ruszanie z 2biegu
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości