[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
lamikluki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 12, 2007 22:40
Lokalizacja: Imielin

[GOLF MK2] Jedyny 9s VW w PL By lamik str.13

Post autor: lamikluki » pn gru 20, 2010 01:46

Przedstawiam swój projekt który jest realizowany od kilku lat, samochód jest modyfikowany pod względem mechanicznym a nie wizualnym.
Modyfikacje przeprowadzone w samochodzie wykonałem sam własnoręcznie.
Projekt Golfa MK2 jest kontynuacja Golfa MK3 i zaczyna się od 13 strony
Golf powstał na bazie jednostki napędowej golfa 3


Poniższy samochód to uturbiona wersja golfa mk3 Vr6 2.8 z silnikiem AAA
Samochód obecnie jest rekordzistą polski w Klasie Street FWD z czasem 11,90
i mistrzem polski roku 2009 i 2010 w tej klasie.
Ogólnie rzecz biorąc Hondy jak na racie wymiękają.

Modyfikacje

Silnik:
-kute korbowody firmy PEC,
-zmodyfikowane tłoki
-stalowa uszczelka pod głowicę
-sportowe wałki rozrządu dedykowane pod turbo firmy Cat Cams
-sportowe sprężyny zaworowe


Układ paliwowy:
-wtryski Lucas 1200cc
-trzy pompy paliwa 150l/h niestety nie walbro bo wystarczyły by dwie

Układ dolotowy i wydech:
-krótki kolektor ssący z kompensacją dolotów [by Lamik]
-kolektor wydechowy 6-1 [by Lamik]
-turbina T72 + Wastegate 60mm
-Blov off 50mm
-intercooler maksymalnie duży jak się zmieścił [by Lamik]
-dolot do turbiny 100mm + stożek [by Lamik]
-układ wydechowa 3.5" z tłumikiem przelotowym [by Lamik]
-układ dolotowy 2" [by Lamik]

Przeniesienie napędu
-skrzynia org VR6+szpera typu Helical firmy OBX
-wymieniony 5bieg na szybszy dla ekonomii
-docisk wzmacniany na podwójnej sprężynie [by Lamik]
-tarcza organiczna

Elektronika:
-komputer typu standalone Megasquirt 3
-wskaźnik ciśnienia oleju
-wskaźnik AFR
-wskaźnik boost
-wskaźnik EGT niestety już nie działający.
-wskaźnik ciśnienia paliwa

Zawieszenie:
-sportowe sprężunu
-opony toyo R888 235/50/15

Osiągi samochodu
od 0-100 nie zmierzone jak kupie G-tech to dopisze
od 0-220 w 12s
1/4 mili w powyższe 12.02 zmierzone na zawodach GeckoCup w Lublinie
prędkość maksymalna nie osiągalna.

Maksymalna prędkość samochodu na każdym biegu
1- 70km/h
2- 135km/h
3- 210km/h
4- 260km/h
5- nie sprawdzane przełożenia do 320km/h

Kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Kilka dodatkowych zdjęć z starszą turbiną T3/T4 i dawną konfiguracją samochodu
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I jeszcze jakiś filmik na początek
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2012 23:34 przez lamikluki, łącznie zmieniany 11 razy.


Najszybszy VW w PL ET 9.99

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: arturkw » pn gru 20, 2010 02:03

auto znane :) ahh te półosie :) do projektów z nim!


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: becior » pn gru 20, 2010 08:57

Widziałem na Streetracing, masakrator... Mógłby być ładniejszy, ale rozumiem, że chodzi tylko o pogoń za mocą :D


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
mara_010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 763
Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
Kontakt:

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: mara_010 » pn gru 20, 2010 10:17

No noooo Ja pie.... musi ładnie grzmocić :) gdzies znajde jeszcze wiecej filmikow jak to chodzi??


Ruda jest moja :) Zapraszam do tematu :

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=481691

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: vr6syncro » pn gru 20, 2010 20:27

kawał dobrej roboty :bigok: taka motorownia to marzenie każdego vwmaniaka


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Plonek
...
...
Posty: 102
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 21:43
Lokalizacja: Rzeszów

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: Plonek » pn gru 20, 2010 23:25

srogo to wygląda, a jeszcze lepiej pewnie jedzie ...



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: konrad141 » wt gru 21, 2010 00:06

Chryste! 550 km?! :panna: Musi zamiatać konkret, ba! napewno zamiata widać po czasach.... skrzynia ma takie osiągi ale to chyba też przez to że silnik wyżej się kręci prawda? Szacunek za zbudowanie takiego potwora... z zewnątrz fajnie by było jak byś go na CL'a robił :D heh , chyba że nie smigasz im tak po drogach cywilnych to nie było by z kogo jelenia robić :smoke:


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

lamikluki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 12, 2007 22:40
Lokalizacja: Imielin

[MK3] Szybkie VR6 Turbo By lamik

Post autor: lamikluki » wt gru 21, 2010 22:32

Skrzynia ma tak długie przełożenia ponieważ silnik kręci 7800obr a nie 6500
A tak w ogóle to z półosiami jest cyrk po po zawodach w lublinie w domu urwałem jeszcze dwie.

kilka następnych filmików

tak samochód przyspiesza w porównaniu do przeciętnego golfa
[youtube][/youtube]

z audi TT RS 4x4
seryjnie 340km a samochód był po zmienionym programie i miał podniesioną moc podobno do 420
udało mi się ją wyprzedzić przed metą na szczęście.
[youtube][/youtube]

no i mój rekord
[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony czw gru 23, 2010 21:21 przez lamikluki, łącznie zmieniany 1 raz.


Najszybszy VW w PL ET 9.99

czołgi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 03, 2010 18:25

Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik

Post autor: czołgi » czw gru 23, 2010 15:35

"co ty gadasz a tamten tak poszedł" hehe dobre :) ladny przejazd z tt widac ze 4x4 to nie wszystko :) gratki auta i umiejętności taka moc to juz cos.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik

Post autor: kkkacper » czw gru 23, 2010 15:59

wlasnie nie dawno przegladalem temat na racingforum. Golf pod wzgledem mechanicznym robi naprawde wrazenie.. fakt faktem tak jak mowisz, ze to ma jezdzic a nie wygladac, ale w takim razie zostawilbym go totalnie w serii bo jednak ten przod i tylne lampy troche bola.. przynajmniej mnie :jezor: ale suma sumarow na prawde brawa za wykonanie, a tymbardziej, ze wiekszosc rzeczy robiona wlasnorecznie, za to szacunek. Jakie dalsze plany? :pub:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik

Post autor: Badyl » czw gru 23, 2010 20:20

na jakich półosiach jeździsz? w którym miejscu pękają, bo nie mogę doczytać. Siedzę w branży, może coś dobiorę mocniejszego. Nie sądzisz, że na mocniej spiętym zawiasie można by urwać jeszcze parę setek z ćwiartki?


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik

Post autor: arturkw » czw gru 23, 2010 20:41

-=Badyl=- pisze: że na mocniej spiętym zawiasie można by urwać jeszcze parę setek z ćwiartki?
co masz na mysli?


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Szybkie VR6 Turbo [MK3] By lamik

Post autor: Badyl » czw gru 23, 2010 20:53

porządne poli od Praksa i twarde amorki. Musi nieźle bujać na samych sprężynach przy tym huraganie pod maską


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości