MODEL:
- Jetta A2 coupe CL 1990
SILNIK:
- RP 1.8
MOC:
-90 KM
WYPOSAŻENIE:
- Szyberdach
- regulacja świateł
kilka fot:








ZACZĘŁO SIĘ WPROWADZANIE ZMIAN :
-Całkowite wyprucie środka:
-wyleciały tony piasku uzbieranego tam przez lata, stare wykładziny,połamana podsufitka, twarda deska rozdzielcza,stare fotele,konsola środkowa,klamki otwierania drzwi,stare rygielki ,rączki na suficie ,gałka zmiany biegów,kierownica,manetki kierunków i wycieraczek i kilka innych zmęczonych życiem rzeczy








-Na pierwszy rzut poszły wyszorowane i wyprane czarne wykładziny na podłogę:


-Zamiana deski z twardej na miękką :

schowek dostał mały bajer oryginalny zamek schowka z Porsche :

i po małych przeróbkach i zamontowaniu wygląda to tak:
wersja close:

and open:

-Po wyszorowaniu i doprowadzeniu do ładu i składu w środku wylądowały fotele Recaro z Golfa III GTI EDITION


-Kierownica na miejsce starej Raid HP z nowymi śrubkami w chromie (dzięki Skwaros):


-zamiast radia zaślepka z Votexa:

-środkowa konsola pod elektrykę szyb:

-nowe rygielki Wolfsburg Edition:

-nowe klamki wewnętrzne JOM w chromie:

-poleciało jeszcze kilka dziwnych włączników i przełączników ,została zamontowana skórzana gałka zmiany biegów i skórzany mieszek, zamontowałem elektryke lusterek i ori centralny zamek, zostały zamienione pasy na lepiej wyglądające ,zostały wkręcone brakujące śrubki i mocowania,dołożone czarne ,składane rączki na sufit z wersji GTI i na tym zakończyłem operacje ze środkiem.
Dla przypomnienia foty przed :


i po:


-Teraz trzeba było zająć sie autem z zewnątrz:
Do założenia w garażu czekało kilka fantów:
Gwint Racelanda :

Białe znaczki Wolfsburg :

Nakrętki na wentyle Porsche i BBS

Koła BBS RS White Edition ze śrubkami w złotym chromie

Ori klamki z Porsche:

Ale najpierw trzeba było doprowadzić do ładu i składu szerokie zderzaki z których trzeba było wyjąc wszystkie wkręcone przez poprzedniego właściciela wkręty ,zdjąć dziwne odblaski ala ameryka z przedniego zderzaka ,zamienić zderzak z tyłu na wersje bez haka.
Po tej operacji ,założeniu fantów-trafiła się w międzyczasie lotka na tylną klapę od wersji GT i pierwszym woskowaniu auto prezentowało się tak:








Naciąg na Rs-ie 16x7.5 " opony 165/40

Auto dalej było wyprowadzane na prostą ,pakiet GTI poszedl do odświeżenia strukturą ,podobnie jak góry zderzaków .Dodatkowo przedni zderzak został delikatnie zmodyfikowany i nie ma już miejsca na rejestracje coś ala ameryka

Po kolejnej operacji pacjent ma się coraz lepiej i wygląda tak:








zaszły już kolejne zmiany :
-z przodu wróciły pomarańczowe kierunki ,znaczki przód tył w chromie ,lampy dymione przód i Ori brewka KAMEI na grill.
fotki na dniach.








i stan dzisiejszy drobne prace blacharsko -lakiernicze:
pierwsze foty z placu boju:


chce zrobic to auto raz ,a porzadnie dlatego bedzie troche zabawy blacharka , do wymiany ida progi i tylne lewe nadkole,do tego dojdzie maska w lepszym stanie.
No i się narobiło ,lakiernik popił na imprezie rodzinnej (chyba jakieś chrzciny) i na moje nieszczęście pomylił puchy zamiast czarnego akrylu wylał mi na auto niebieska perłę z Golfa R32...





Dzisiaj doszły też nowe diwajsy, nowe oryginalne znaczki na tył ,miedzy innymi znaczek Jetta GL w starej czcionce:

Tu po części poskładana:

i filmik:
jetta jeszcze bez listewek i nadkoli ale mnie wiecej tak to sie prezenci:
http://vimeo.com/23265795" onclick="window.open(this.href);return false;
Kawalek plastiku a potrafi sprawic tyle frajdy :
Ori Hella z jetty FAW :

o ile sie nie myle chyba jedyne w Polsce

foto pogladowe:

Kilka fotek w plenerze




tutaj jedno lepszej jakosci:

z zalozona już blendą:
Sorry za jakosc ,ale 2 Mpix mojej Nokii srednio daja rade ,a nic innego nie bylo pod reka

doszla kolejna ukladanka srodka od mk III tym razem z XX jahre ,mysle ,ze pasuja pod przeszycia z foteli:

nowy grill na waskim zeberku:

Prace dalej trwaja ,wlasnie malowane sa lusterka ,listwa pod grill i odswiezana polerka kol.
ciekawa fotka znaleziona na necie :

i kolejna:
