[MK4] .:R line

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

[MK4] .:R line

Post autor: truckman » czw mar 22, 2012 10:20

piękny widok, oddający pasję do motoryzacji.


Obrazek

Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
Silnik: CAYC
Kontakt:

Re: [MK4] .:R line

Post autor: ThoMass » czw mar 22, 2012 19:10

Diagi pisze:Climatronic i deska R32/Bora polift w trakcie, zdjęcia str 1.
Jednak decyzja o zmianie z manuala na climatronic zapadła :bigok:
Deska i climatronic dopełnią dzieło w pełni :grin: .


Just like that... :okej:

Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line

Post autor: Diagi » śr mar 28, 2012 11:59

Obrazek



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

[MK4] .:R line

Post autor: truckman » śr mar 28, 2012 12:08

a konkretniej bo nie łapię co to :P


Obrazek

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

[MK4] .:R line

Post autor: feniks » śr mar 28, 2012 12:26

truckman pisze:bo nie łapię co to
większy wlot z cupry/s3(nie pamiętam dokładnie) na votexie był ładnie opisany :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

[MK4] .:R line

Post autor: truckman » śr mar 28, 2012 12:36

feniks, yhy, czyli rozumiem pasuje P&P i coś tam daje ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
Slovak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw sie 18, 2011 15:49

[MK4] .:R line

Post autor: Slovak » śr mar 28, 2012 15:41

Ja akurat nie interesuję się autami Niemieckimi, ale dzięki dolotowi o większej średnicy autko dostaje większą dawkę powietrza i łatwiej zasysa powietrze, bez żadnych zwężek :).

Ciekawostka na temat dolotów - http://www.simota.com.pl/index.php/jak- ... olot-dobry" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Diagi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 16:22
Lokalizacja: dolnośląskie
Kontakt:

[MK4] .:R line

Post autor: Diagi » śr mar 28, 2012 19:28

Dodałem w opis na 1 stronie, to dolot do filtra powietrza z R32 DSG. I pasuje P&P a czy coś daje to sprawdzi się na hamowni może nawet dzisiaj.



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

[MK4] .:R line

Post autor: truckman » śr mar 28, 2012 21:00

Diagi, to mi się podoba, w sensie pomiar :) Jak naprawdę będzie coś zauważalnego to chętnie sam zastosuję :)

Slovak, ciekawy artykuł


Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[MK4] .:R line

Post autor: KoJ@K » śr mar 28, 2012 21:23

Diagi, zdaj relacje czy są jakieś różnice...


Obrazek

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

[MK4] .:R line

Post autor: miskieusz » śr mar 28, 2012 22:45

Diagi pisze:Dodałem w opis na 1 stronie, to dolot do filtra powietrza z R32 DSG. I pasuje P&P a czy coś daje to sprawdzi się na hamowni może nawet dzisiaj.
i jak? :)
pasuje do wszystkich vagów, czy tylko benzyna? :bajer:



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

[MK4] .:R line

Post autor: truckman » śr mar 28, 2012 22:46

pasuje do wszystkich vagów, czy tylko benzyna? :bajer:
diagi ma jedyny słuszny silnik, tdi :jezor:


Obrazek

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

[MK4] .:R line

Post autor: miskieusz » czw mar 29, 2012 08:17

ale wstyd :goof:
tak, czy siak - czuć cokolwiek?



Awatar użytkownika
Slovak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw sie 18, 2011 15:49

Re: [MK4] .:R line

Post autor: Slovak » czw mar 29, 2012 09:16

truckman pisze:diagi ma jedyny słuszny silnik, tdi :jezor:
Kłóciłbym się :satan:. Ja akurat nie uznaję diesli, co to za auto jak zabawa kończy się przy 4 tysiącach obrotów, wolę coś co kręci się do 7-8 :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości