[MK4] .:R line
Moderator: G0 Karcio
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
Re: [MK4] .:R line
Jednak decyzja o zmianie z manuala na climatronic zapadłaDiagi pisze:Climatronic i deska R32/Bora polift w trakcie, zdjęcia str 1.
Deska i climatronic dopełnią dzieło w pełni .
Just like that... :okej:
[MK4] .:R line
większy wlot z cupry/s3(nie pamiętam dokładnie) na votexie był ładnie opisanytruckman pisze:bo nie łapię co to
[MK4] .:R line
Ja akurat nie interesuję się autami Niemieckimi, ale dzięki dolotowi o większej średnicy autko dostaje większą dawkę powietrza i łatwiej zasysa powietrze, bez żadnych zwężek .
Ciekawostka na temat dolotów - http://www.simota.com.pl/index.php/jak- ... olot-dobry" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciekawostka na temat dolotów - http://www.simota.com.pl/index.php/jak- ... olot-dobry" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK4] .:R line
Dodałem w opis na 1 stronie, to dolot do filtra powietrza z R32 DSG. I pasuje P&P a czy coś daje to sprawdzi się na hamowni może nawet dzisiaj.
[MK4] .:R line
Diagi, to mi się podoba, w sensie pomiar Jak naprawdę będzie coś zauważalnego to chętnie sam zastosuję
Slovak, ciekawy artykuł
Slovak, ciekawy artykuł
[MK4] .:R line
i jak?Diagi pisze:Dodałem w opis na 1 stronie, to dolot do filtra powietrza z R32 DSG. I pasuje P&P a czy coś daje to sprawdzi się na hamowni może nawet dzisiaj.
pasuje do wszystkich vagów, czy tylko benzyna?
Re: [MK4] .:R line
Kłóciłbym się . Ja akurat nie uznaję diesli, co to za auto jak zabawa kończy się przy 4 tysiącach obrotów, wolę coś co kręci się do 7-8truckman pisze:diagi ma jedyny słuszny silnik, tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości