od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [RH ZW1 str.29]
Moderator: G0 Karcio
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
Dzięki Panowie za dobre słowo
Dylemat jest...czy rozpychać błotniki by upchać te 8,5" na przodzie czy odpuścić i szukać 8"?
Dylemat jest...czy rozpychać błotniki by upchać te 8,5" na przodzie czy odpuścić i szukać 8"?
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
KrzychuGT, porsche 9" rzadziej spotykane i myśle ze dużooooooooo lepszą robote robią
[b]OBECNY BOROGOLF[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=594285
[b]EX Varia(n)t--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=305940[/b]
[b]EX Varia(n)t--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=305940[/b]
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
teraz dla odmiany cos z rantem ?? Jestem na TAK
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
ładnie sie prezenci ,ale jak dla mnie za szeroko na przodzie, a z tyłu za wasko. Jesli ja bym sie zdcydował na te akurat koło to poszerzył bym nadkola z przodu i z tyłu i zapodał porzadny dystans na tył, ale dla mnie 17'' to za duzo poza tym sie nie znam i jezdze na 14'' calowej stali do tego na zimowkach
- luki07
- _
- Posty: 2664
- Rejestracja: czw maja 15, 2008 11:42
- Lokalizacja: Żmigród k. Wrocławia
- Kontakt:
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
szkoda rozpychać budy, dopiero co wróciła ze SPA na przód dać 8 calaków, natomiast z tyłem powojować i dać no 9,5
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
luki07, dobrze mowi ....luki07 pisze:szkoda rozpychać budy, dopiero co wróciła ze SPA
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
menio, RH i tym podobne robią mnie strasznie i coś takiego będę szukał. Prosiaki 2 lata mam i już mi się znudziły.
kapela20, wszystko będzie spasowane jak należy...to była tylko przymiarka kół od kumpla i widać ze 8,5" nie wejdzie, za to z tyłu jest miejsca i można się połasić na 9,5
Co do rozpychania to chyba skończy się na delikatnym wypchaniu tak by te 8" spokojnie się chowało bo 8,5 za dużo...
kapela20, wszystko będzie spasowane jak należy...to była tylko przymiarka kół od kumpla i widać ze 8,5" nie wejdzie, za to z tyłu jest miejsca i można się połasić na 9,5
Co do rozpychania to chyba skończy się na delikatnym wypchaniu tak by te 8" spokojnie się chowało bo 8,5 za dużo...
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
no i zacnie by bylo ja poczekam co wymyslisz .ale prosiaki i tak mnie robia strasznie :p
"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam "
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
po znajomości dobrą cenę za nie Ci zrobięAdrian1989 pisze:ale prosiaki i tak mnie robia strasznie :p
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
ja mam 4 dziewiatki poki co starczy
"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam "
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
"Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
KrzychuGT, w to akurat nie watpie,bo wiem jak podchodzisz do sprawy,Nie ma lipyKrzychuGT pisze:wszystko będzie spasowane jak należy
wszystko rozchodzi sie o et,jedna 9 wystaje np.moja 2 moze 3 centy poza nadkole, a druga w miare sie chowaKrzychuGT pisze: za to z tyłu jest miejsca i można się połasić na 9,5
Powodzenia w szukaniu nowego kola
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
Tego tutaj brakowało. Tył koniecznie szerzej, a z przodu może pokusić się o cambery żeby godnie spasować to 8,5"?
od GT-ka do CL-a?! by Krzychu [wreszcie poskładany str.23]
evolander, z przodu camber nie potrzebny...otwory w amortyzatorach przy zwrotnicy rozwiercić w "fasolki" i ustawiasz negatyw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości