GTI Edition US, ZKW, Zender, CC, OEM+ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Moderator: G0 Karcio
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
GTI Edition US, ZKW, Zender, CC, OEM+ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
Witam
Po dlugoletniej przygodzie z mk III GTI ...
...przyszedl czas na zmiane, ex golf zostal rozebrany na czesci pierwsze i sprzedany. Buda na zlom, po 7 letniej glebie i polskich drogach z podlogi nie zostalo za wiele ... Wybor padl oczywiscie rowniez na mk III GTI Edition. Auto sprowadzone z włoch w 2009 roku w marcu. Jestem jego drugim wlascicielem, a pierwszym w Polsce. Oczywiscie pelen oryginal, tak jak wychodzil z fabryki, czysta seria z przebiegiem 180tys km, nie bity i zdrowy, zarowno motor jak i blacharka. Nie bierze ani grama oleju i całkiem fajnie sie odpycha
Na poczatek wymienione zostaly:
-kpl rozrzad, uszczelniacze itp
-kable Beru, kopuka i palec
-wszystkie plyny (chlodnicy, hamulcowy, wspomagania)
-olej castrol magnatec 10W/40
-wszystkie filtry (paliwa, oleju, powietrza, pylkowy)
-elementy przedniego zawieszenia
-klocki hamulcowe przod i tyl (przy okazji rozebralem i przesmarowalem prowadnice zacisku, co by uniknac pozniejszch klopotow z zapiekaniem)
Silnik: 2.0 115KM ADY
Przebieg: 180tys
Rok produkcji: 1995
Wyposażenie:
ABS
wspomaganie
reg kierownica
el. szyby, lusterka, szyberdach
zielone szyby
2xAirbag
centralny zamek z fabrycznym alarmem
Recaro z niebieskim przeszyciem
kierownica, mieszek i reczny w skorze z niebieska nicia
ori 8 glosnikow
I tak po 2 dniach przesiedzianych w garazu, i kilku czteropakach, przyszedl czas na mody ...
Dawca niektorych czesci byl poprzednik (gwint Supersport, alu 17" Santa Monica 205/40), oczywiscie zakupilem tez troche nowych gadzetow (lampy przod in-pro, tyl hella red-white, bra)
Nie posiadam zdjec zaraz po zakupie, ale po posadzeniu go na ziemie i zalozeniu felgi wygladal tak :
niedlugo wiecej fotek z przeprowadzonych prac i nowych rarytasow na sezon 2010
maj 2009
niestety po 2 miesiacach uzytkowania padla nagrzewnica
no i zaczelo sie to co tygryski lubia najbardziej...
(zdj robione tel, sorki za jakosc)
tu juz oczywiscie projektory Hella black, grill bez znaczka i halogeny ZKW, wczesniejszy front strasznie szybko mi sie znudzil...
skoro mialem juz kilka plastikow na wierzchu ... zabralem sie za montaz dodatkowych zegarow vdo z audi coupe
a tak prezentowaly sie po zlozeniu juz wszystkiego w kupe
18.03.10
odswiezone i czekaja na zalozenie: projektory Hella black, Hella Red-black-Red i stozek K&N razem z power rura
i zakupy:
kolektor Raceland 4-2-1, walek Techtonics 268 i drobnica
31.03.2010
27.04.2010
kilka fotek z wymiany walka
przy okazji wymienilem nowe popychacze Febi, uszczelke pokrywy zaworow i uszczelniacz walka
a tu juz po bolu, stary walek i popychacze
podczas gdy auto stalo i ukladaly sie nowe popychacze, zajalem sie montazem podlokietnika
kilka spy foto
i juz po calej operacji
na dniach tez zagoszcza kieszenie materialowe z lampkami
11.08.2011
ok, czas odswiezyc kotleta
no wiec w sezonie nie dzialo sie wiele, na pokladzie zagoscily materialowe boczki i oslona kufra nowego typu
zalozylem kompletny wydech a-grupowy z nierdzewnki 2,5 cala
polerka i malowanie proszkowe felg, nowe gumy 185/35/17
na dniach rowniez zagoscila nowa wkladka filtra powietrza k&n, zostal wymieniony krociec wodny wraz z oringami oczywiscie ori z aso, stary zaczal troche podciekac, przy okazji nowy plyn do chlodnicy, kupilem zestaw montazowy do anteny dachowej, stara uszczelka odmowila posluszenstwa
no i chyba najciekawsze i swieze graty, zderzaki us i felgi na nowy sezon, wszystkie 7,5 cala szerokie, et25, oczywiscie w 17-tce (bez przymiarki sie nie obeszlo) felgi beda polerowane i malowane proszkowo (kolor, hmmm, jak zrobie to pokaze)
23.08.2011
dzisiejsze zakupy, maska vento, grill starego typu, czarne zkw
doszla tez belka pod tylni zderzak us, ale musze ja najpierw wypiaskowac i pomalować
niebawem foty felg już po polerce i malowaniu
06,05,2012
chyba dlugo oczekiwany przez wszystkich aktual
zacznijmy od srodka:
zawitaly czarne, podswitlane daszki
zegary jahre:
wkoncu zabralem sie za montaz materialowych boczkow z kopertowkami, najwiecej roboty bylo z podlaczeniem podswietlenia, pociagnieciem nowej instalacji etc, ale koniec koncow swieci jak nalezy
trafil sie kpl czarnych slupkow i raczek z CC w igla stanie
przycisk otwierania tylnej klapy trafil w tunel srodkowy:
zawitala tez rozporka MOMO CORSE :
i na koniec pakiet US juz w kolorze i na aucie , i felgi oczywiscie w odswierzonym wydaniu , opona 185/35/17, pomaranczowe kierunki, pomaranczowe obrysy, czarne ZKW, tylna blenda - zaspawalem zamek, klapa otwierana ori us silownikiem, zaslepiona wycieraczka, znaczek pomalowalem na czarno, zderzaki gora w struktorze, rejstracje us i wloska robione na zamowienie, swiatla pozycyjne w kierunku i obrysie, kierunkowskaz na zarowce dwowloknowej, na dniach bede robil instalacje pod wylacznik pozycji w obrysach i kierunkach, co by panowie niebiescy sie nie czepiali, chociaz dowod poleci na grubo przy najblizszej kontroli , wydech na przelocie supersprinta, tlumik koncowy hp raid, i jakies tam wlepki , z mniej widocznych zmian: nowe, ori gumowe podkladki pod wszystkie klamki, nowe ramki i obudowy lusterek, przednia szyba hydrofobowana i chyba tyle
Po dlugoletniej przygodzie z mk III GTI ...
...przyszedl czas na zmiane, ex golf zostal rozebrany na czesci pierwsze i sprzedany. Buda na zlom, po 7 letniej glebie i polskich drogach z podlogi nie zostalo za wiele ... Wybor padl oczywiscie rowniez na mk III GTI Edition. Auto sprowadzone z włoch w 2009 roku w marcu. Jestem jego drugim wlascicielem, a pierwszym w Polsce. Oczywiscie pelen oryginal, tak jak wychodzil z fabryki, czysta seria z przebiegiem 180tys km, nie bity i zdrowy, zarowno motor jak i blacharka. Nie bierze ani grama oleju i całkiem fajnie sie odpycha
Na poczatek wymienione zostaly:
-kpl rozrzad, uszczelniacze itp
-kable Beru, kopuka i palec
-wszystkie plyny (chlodnicy, hamulcowy, wspomagania)
-olej castrol magnatec 10W/40
-wszystkie filtry (paliwa, oleju, powietrza, pylkowy)
-elementy przedniego zawieszenia
-klocki hamulcowe przod i tyl (przy okazji rozebralem i przesmarowalem prowadnice zacisku, co by uniknac pozniejszch klopotow z zapiekaniem)
Silnik: 2.0 115KM ADY
Przebieg: 180tys
Rok produkcji: 1995
Wyposażenie:
ABS
wspomaganie
reg kierownica
el. szyby, lusterka, szyberdach
zielone szyby
2xAirbag
centralny zamek z fabrycznym alarmem
Recaro z niebieskim przeszyciem
kierownica, mieszek i reczny w skorze z niebieska nicia
ori 8 glosnikow
I tak po 2 dniach przesiedzianych w garazu, i kilku czteropakach, przyszedl czas na mody ...
Dawca niektorych czesci byl poprzednik (gwint Supersport, alu 17" Santa Monica 205/40), oczywiscie zakupilem tez troche nowych gadzetow (lampy przod in-pro, tyl hella red-white, bra)
Nie posiadam zdjec zaraz po zakupie, ale po posadzeniu go na ziemie i zalozeniu felgi wygladal tak :
niedlugo wiecej fotek z przeprowadzonych prac i nowych rarytasow na sezon 2010
maj 2009
niestety po 2 miesiacach uzytkowania padla nagrzewnica
no i zaczelo sie to co tygryski lubia najbardziej...
(zdj robione tel, sorki za jakosc)
tu juz oczywiscie projektory Hella black, grill bez znaczka i halogeny ZKW, wczesniejszy front strasznie szybko mi sie znudzil...
skoro mialem juz kilka plastikow na wierzchu ... zabralem sie za montaz dodatkowych zegarow vdo z audi coupe
a tak prezentowaly sie po zlozeniu juz wszystkiego w kupe
18.03.10
odswiezone i czekaja na zalozenie: projektory Hella black, Hella Red-black-Red i stozek K&N razem z power rura
i zakupy:
kolektor Raceland 4-2-1, walek Techtonics 268 i drobnica
31.03.2010
27.04.2010
kilka fotek z wymiany walka
przy okazji wymienilem nowe popychacze Febi, uszczelke pokrywy zaworow i uszczelniacz walka
a tu juz po bolu, stary walek i popychacze
podczas gdy auto stalo i ukladaly sie nowe popychacze, zajalem sie montazem podlokietnika
kilka spy foto
i juz po calej operacji
na dniach tez zagoszcza kieszenie materialowe z lampkami
11.08.2011
ok, czas odswiezyc kotleta
no wiec w sezonie nie dzialo sie wiele, na pokladzie zagoscily materialowe boczki i oslona kufra nowego typu
zalozylem kompletny wydech a-grupowy z nierdzewnki 2,5 cala
polerka i malowanie proszkowe felg, nowe gumy 185/35/17
na dniach rowniez zagoscila nowa wkladka filtra powietrza k&n, zostal wymieniony krociec wodny wraz z oringami oczywiscie ori z aso, stary zaczal troche podciekac, przy okazji nowy plyn do chlodnicy, kupilem zestaw montazowy do anteny dachowej, stara uszczelka odmowila posluszenstwa
no i chyba najciekawsze i swieze graty, zderzaki us i felgi na nowy sezon, wszystkie 7,5 cala szerokie, et25, oczywiscie w 17-tce (bez przymiarki sie nie obeszlo) felgi beda polerowane i malowane proszkowo (kolor, hmmm, jak zrobie to pokaze)
23.08.2011
dzisiejsze zakupy, maska vento, grill starego typu, czarne zkw
doszla tez belka pod tylni zderzak us, ale musze ja najpierw wypiaskowac i pomalować
niebawem foty felg już po polerce i malowaniu
06,05,2012
chyba dlugo oczekiwany przez wszystkich aktual
zacznijmy od srodka:
zawitaly czarne, podswitlane daszki
zegary jahre:
wkoncu zabralem sie za montaz materialowych boczkow z kopertowkami, najwiecej roboty bylo z podlaczeniem podswietlenia, pociagnieciem nowej instalacji etc, ale koniec koncow swieci jak nalezy
trafil sie kpl czarnych slupkow i raczek z CC w igla stanie
przycisk otwierania tylnej klapy trafil w tunel srodkowy:
zawitala tez rozporka MOMO CORSE :
i na koniec pakiet US juz w kolorze i na aucie , i felgi oczywiscie w odswierzonym wydaniu , opona 185/35/17, pomaranczowe kierunki, pomaranczowe obrysy, czarne ZKW, tylna blenda - zaspawalem zamek, klapa otwierana ori us silownikiem, zaslepiona wycieraczka, znaczek pomalowalem na czarno, zderzaki gora w struktorze, rejstracje us i wloska robione na zamowienie, swiatla pozycyjne w kierunku i obrysie, kierunkowskaz na zarowce dwowloknowej, na dniach bede robil instalacje pod wylacznik pozycji w obrysach i kierunkach, co by panowie niebiescy sie nie czepiali, chociaz dowod poleci na grubo przy najblizszej kontroli , wydech na przelocie supersprinta, tlumik koncowy hp raid, i jakies tam wlepki , z mniej widocznych zmian: nowe, ori gumowe podkladki pod wszystkie klamki, nowe ramki i obudowy lusterek, przednia szyba hydrofobowana i chyba tyle
Ostatnio zmieniony ndz maja 06, 2012 13:45 przez MavericK_GTI, łącznie zmieniany 13 razy.
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Pierwszy
Nowy nabytek fajniejszy niż poprzednik
Mnie najbardziej podobają się kolorek i felgi - trójeczka świetnie się prezentuje na Moniczkach
Pozdrawiam i życzę povwodzonka w dalszych modach
PS. Dawaj jakieś foty środka
Nowy nabytek fajniejszy niż poprzednik
Mnie najbardziej podobają się kolorek i felgi - trójeczka świetnie się prezentuje na Moniczkach
Pozdrawiam i życzę povwodzonka w dalszych modach
PS. Dawaj jakieś foty środka
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
- stryj16
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 22:04
- Lokalizacja: Okolice Bielska, Kęt=PisarzoVWice
- Kontakt:
Ładny golfik, fajnie wygląda w tych felgach.
Jakie masz jeszce plany co do golfa?
Jakie masz jeszce plany co do golfa?
W Moich Żyłach płynie benzyna, Zamiast Serca świszczy turbina...
1.Był i nadal jest. Mój Variot: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3692912#3692912
2. Opel Vectra B 2.0 16v [sprzedana]
3. Audi A4 Avant AFN+r+chip 136KM/327NM
4. Suzuki Bandit 600[sprzedane]
5. Passat B5 AFN plany na 160KM
1.Był i nadal jest. Mój Variot: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3692912#3692912
2. Opel Vectra B 2.0 16v [sprzedana]
3. Audi A4 Avant AFN+r+chip 136KM/327NM
4. Suzuki Bandit 600[sprzedane]
5. Passat B5 AFN plany na 160KM
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
I bardzo dobrze, bo ten nowy jest znacznie lepsiejszyMavericK_GTI pisze:wczesniejszy front strasznie szybko mi sie znudzil...
Ok, to będę wypatrywałMavericK_GTI pisze:navwiedzony
foty srodka wrzuce na dniach
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
pięknie na tych felach sie prezentuje golfik coś pięknego powodzenia w dalszych modach
Mój mk3 german styl na pełnym ogniu!!Przygotowania do 2011 ruszyły Borbet A w nowej odsłonie!
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=251521&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
No drugie GTI zdecydowanie lepsze od poprzedniego.A po zmianie frontu na ciemny to z tyłu też zmieniłeś lampy czy zostały te Helle Red- white?
Ale ogólnie golfik robi robotę szkoda że mój tak nie wygląda
Ale ogólnie golfik robi robotę szkoda że mój tak nie wygląda
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 14:51 przez gomez1982, łącznie zmieniany 1 raz.
- MavericK_GTI
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 01:53
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
gomez1982
po zmianie frontu na kilka tyg zagoscily Hella Red, ale tez szybko mi sie znudzily i wrocilem do Hella Red-White... i pod koniec 2009 w pazdzierniku, udalo mi sie zdobyc Hella Red-Black-Red (lub jak kto woli "krejzole" itp) oczywiscie w cycek stanie
Merffik
ZKW black moze zagoszcza w przyszlosci, narazie zostanie jak jest, do momentu az mi sie nie odwidza
po zmianie frontu na kilka tyg zagoscily Hella Red, ale tez szybko mi sie znudzily i wrocilem do Hella Red-White... i pod koniec 2009 w pazdzierniku, udalo mi sie zdobyc Hella Red-Black-Red (lub jak kto woli "krejzole" itp) oczywiscie w cycek stanie
Merffik
ZKW black moze zagoszcza w przyszlosci, narazie zostanie jak jest, do momentu az mi sie nie odwidza
Ostatnio zmieniony czw mar 18, 2010 15:40 przez MavericK_GTI, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości