Oto mój Wozek:
·Model VW Golf III wersja Pink Floyd
·Silnik/moc 1.9tdi 90km/110km / SWAP na PG g60 160km
Mody pod maska (aktualnie w toku)
Zawieszenie (aktualnie kompletowane)
Uklad Hamulcowy (aktualnie kompletowany)
Kola Felgi RH CUP 16’ 4x 9cali opony Toyo t1r 195/40
Nadwozie (w budowie) Pakiet USA
Wnetrze (aktualnie brak

Audio (aktualnie brak)
Wyposażenie:
· ABS,
· 2x Poduszka,
· El szyby,
· El, szyber dach,
· El i podgrz.
· Lusterka,
· 2x podgrz. Fotele
· Wspomaganie,
· imobilayzer,
· centralny zamek z alarmem,
· El reg. Wys. Świateł.
tempomat
climatronic
Modyfikacje:
Przod:
· Lampy TYC Projektory
· halogeny
· boczne Kier, zaspawane
· Spryskiwacze antena i tylna wycieraczka zaspawane
·
Tył:
· Klapa USA
· Hella Black Magic Colour
· Końcowki ala TDI
Plany: 2010r
Poskladac wszystko, wyciagniecie nadkoli pod nowe felgi, malowanie calego auta, zamontowanie PG
RECARO, itd... duzo tego J
A teraz Fotorelacja z prac

Sprzedałem moją wysłużona IBIZE

i przywiozłem z Niemiec GOLFA

Pare fotekk po 1szych modach






Pare fotek









Wersja zimowa mojego golfa


prace nad lakierem Update 24 maj 2009
trzeba nowe kolo



A wiec prace nad polerka ruszyly;



+ przymiarka i zeby weszly wogole felgi trzeba z przody 15mm dystans a z tylu 20mm ;(



Dzis w koncu doszly do mnie opony

Yokohama Parada spec2 205/40r16



i przymiarka felg na 30mm dystansie



Pomalu zbliza sie data rozpoczecia prac nad Projektem mojej 3ki

Trafil do mnie taki oto rarytasik


kupie obrysowki

i oponki zalozone


Sesyjka konczaca sezon mojej 3ki












dotarły tez do mnie nastepne 2 Yokohamy


kolejne czesci ukladanki



teraz czas na silnik

Rozbiórka






Podzialo sie znowu Udalo sie w koncu pozbyc turboklekota a wiec trzeba bylo nowe serce do golfiny
I tak dzisiaj po 1074km ciezkiej drogi udalo sie dowiesc dawce organow
Passat G60 syncro (climatronic,tempomat, itd. chyba jest to full opcja)
Trudno bylo znalezc PG w pelnym oryginale i w dobrym stanie ale sie udalo
Teraz trzeba rozebrac paska i wmontowac all do mk3 odpalic sprawdzic i wyciagne silnik zeby popracowac nad nim jak i komora


1 listopada 2009
Mala aktualizacja

Wiec tak :
Golf w koncu zawital na 2 dni w garazu i nowy wlasciciel ma juz klekota u siebie


Trafila tez seryjna maska i grill ze znaczkiem


Zaczynam czyscic Komore bo mam plany troszke tam upiekszyc

W wolnym czasie tez pracuje nad felgami ;[
i takie tam fotki



Grudzien 2009r
Zabralem sie za passata

tu pare zdjec





Udalo sie rozdzielic czesc potrzebna od czesci nie potrzebnej



Styczen 2010r
Fura nie tylko bedzie przyspieszac ale tez musi hamowac

wiec na warsztat trafil Pakiet od G60 tarcze przod tyl + pompa z abs





Przednie zaciski wyczysczone i w podkladzie. tylne narazie musze poczekac na piasty i tarcze i pozniej zobacze czy podejda

Dzieki Arkowi mam tez manetki MFA i bak z vr6




i takie tam jak mam w dziupli

Zkompletowane hamulce przod tyl/wyczyszczone/polakierowane

przod komplet g60
tylne zaciski z g60 + jarzma golf 3 vr6


Odebralem zdesie ze spawania (otwory po nieszczesnych czyjnikach)




Blenda tez


Poskladalem tez zbiornik paliwa z Vr6 z wkladem do G60


Belka golf iii vr6
Tarcze + piasty Corrado
Zaciski Passat b3 G60
i jarzma z Golfa vr6
wyglada to tak:



Kolejne graty:

Kierownica MOMO z naba TYP-d32
Pompa paliwa G60. (W starej nie dzialal czujnik i gdzies byla nieszczelna)
Oryginalny grill VW ze znaczkiem (wkoncu z calymi uchwytami)
Poli dla tylnej belki
odnowione mocowania Baku
i Zestaw potrzebny do skonczenia tylnych hamulcow.
Żeby to wszystko poskrecac Zestawik YATO

Golf postawiony aktualnie na boku

Po ogledzinach podwozia okazuje sie ze nawet pozornie zdrowo wygladajaca 3-ka wcale taka nie jest coooo
W duzo miejscach wychodzi rdza, progi zmeczone gleba itd. rdza wylazi oczywiscie z pod mastyki.
Zapadla decyzja o wyczyszczeniu podwozia do golej blachy, aby nie bylo niespodzianek.




Prace nad podwoziem trwaja. Dzisiaj udalo sie wyczyscic kawalek podlogi.

Naprawde czasami rdza zaskakuje.
oto miescce wygladajace z pozoru dobrze.

Po oczysczeniu wyglada tak:

masakra...
Wszystko od razu zapodkladowane podkladem 2 składnikowym Inter troton.


Nie uwierze jesli ktoś mi powie ze ma w 100% zdrową 3-ke

Pare fotek.



Pare rzeczy brakowalo, wiec troche sie przeciagnelo

Ale do rzeczy:
-Zakupilem 4 nowe opony TOYO PROXES T1R 195/40.r16 (205/40 byly fajne ale żle sie komponowały z błotnikami)
-POdwozie zostalo skończone i narazie czeka w podkładzie az skończe blacharke.
- Udało sie zrobić przedni błotnik
-klamke a6 z lewej
- zaczać tylny
( Błotniki tylko rozkelpane delikatnie na kantkach + zaspawane otwory kierunkowskazów)
Pare fot:






Wkońcu dotarł do mnie długo poszukiwany Gwint


Narazie tylko przod na tył bede szukał czegoś ciekawego.

Przod pomału skończony. pozostały drobne poprawki. Całość wstepnie w kicie zeby wszystko na spokojnie doschneło przed lakierowaniem.




Udalo sie tez po wielu róznych wariantach stworzyc tylne nadkole


Rozpoczeły sie prace nad komorą :


zbedne otwory zostana zaspawane.
Komora wstepnie przygotowana do lakiernika.


Czas na progi.
Zostana wzmocnione blacha 1.5mm ocynk. zeby nie giely sie pod byle naciskiem.

lewe drzwi tez gotowe.

Pare fotek. Pomału zbliza sie koniec spawania




2gi próg gotowy



Rozpoczete tez zostały prace nad wygłuszeniem







Spawania klepania idt dzis zostały całkowicie ZAKOŃCZONE piwko
Teraz prace wygłuszeniowo, antykorozyjno upiekszające i wszystko inne co tzreba zrobic przed malarzem

Pare fot z dzisiaj. ( przednie błotniki zew. jak i srodkowe uprzednio na goło potem podkład, masa, baran)







Przygotowania do lakierowania podwozia. Przdenie błotniki i nadkola juz gotowe

Miejsca łaczen najpierw zabezpieczone przes masę natryskową.










No i jest White Podwozie





Wkoncu auto u lakiernika











Cos ruszyło w koncu: Autko sie lakieruje a ja pracuje nad sercem











Auto po długim oczekiwaniu w podkładzie wrocilo wkoncu na warsztat. Na świeta bedzie prawdopodobnie pomalowane







No i jest

























Skrecanie powoli sie toczy. Dzisiaj caly dzien poświęcony zmiany tego:

W coś bardziej zaawansowanego


Trzeba bylo dorobic pare otworow. Bo w ściance nie bylo nawet wytloczenia na przewody z chlodniczki climatronic.
Pozniej sciana zostala wygłuszona masa na pędzel.



Kolejny rzadki dodatek

Na poczatek bezpieczenstwo





Ciagle tez w miare czasu staram sie wygluszac:



Powstaly tez pedaly z tempomatem



Belka pod deske i przy okazji wysprzegnik pomalowany:


Udalo sieposkaładać pedaly z tempomatem i zamontowacw golfie


Zamontowalem tez pompę hamulcowa z passata g60









Przywiozłęm pare kolejnych gratów z lakierni. Jeszcze pare tam czeka na malowanie



Pompa tez polakierowana na czarny mat.


Troche to wszystko zakurzone ale wyczysci sie

I jeszcze jedno zdjecie ktore sie znalazło

